• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (Постачання електричної енергії)

Електрична енергія (Постачання електричної енергії за регульованими тарифами через Постачальника). Закупівля здіснюється згідно ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період уточнення: 14.11.2023 09:16 - 22.11.2023 00:00
Відповідь надана

Умови договору в частині зміни цііни

Номер: e131d9c595e446cc84fbd4e29359d0de
Дата опублікування: 19.11.2023 20:44
Опис: Шановний Замовнику, просимо вилучити з проекту договору п.13.10.1, суперечить Закону в частині зміни ціни, як в частині коливання середньозважених цін так і регульованих. Відповідно до п.5.5 "Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць.". Відповідно до частини другої абз.4 п.п.2) п.13.10. "Зміна ціни за одиницю товару (без врахування тарифів на транспортування-передачу) регламентується шляхом укладання додаткових угод пропорційно коливанню середньозваженої ціни за відповідний період(декаду/місяць) відносно періоду -середньозваженого значення за періоду декади/місяця підписання договору або попередньої додаткової угоди про зміну ціни. Кожна із сторін має права на звернення, щодо зміни ціни." Зміна регульованих тарифів має відбуватись з дати зазначеної Регулятором – НКРЕКП і ви це зазначаєте в п.п.7. В той же час в п. 13.10.1 встановлюєте обмеження, що змінена ціна впроваджується «не раніше ніж через 20 днів від дня направлення споживачу повідомлення», а саме, " У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії) та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, та/або коливання ціни на ринку, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня направлення споживачу повідомлення)". Просимо усунути порушення Закону.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо,що передбачені умови договору, які ви просите вилучити, відповідають вимогам діючого Законодавства, а відтак ми відмовляємо у задоволенні Вашого клопотання.
Дата відповіді: 20.11.2023 08:55
Відповідь надана

РДН\ВДН

Номер: 7735cca553174fd19ab5d43740953a1f
Дата опублікування: 15.11.2023 11:35
Опис: Шановний Замовник, в Тендерній документації зазначено: «Учасник у складні тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження можливості участі на внутрішньо добовому ринку електроенергії та ринку електроенергії на добу на перед, із ціллю отримання необхідних обсягів предмету закупівлі відповідно до обсягів Замовника», і також зазначена вимога «Надати підтвердження, що дані стосовно учасника закупівлі розміщені в реєстрі РДН/ВДР зі статусом “Активний”, на офіційному сайті Оператора ринку https://www.oree.com.ua/index.php/main/register…….». Просимо вас внести зміни в Тендерну документацію та видалити зазначену вимогу з огляду на те, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, адже Постачальники електричної енергії не обмежені правом укладати договори та здійснювати закупівлю електричної енергії лише на ринку «на добу на перед» та «внутрішньодобовому ринку», а й за допомогою ринку двосторонніх договорів, відповідно до Розділу XVII Ринок електричної енергії ст. 66 Закону України «Про ринок електричної енергії», де вказано, що «Учасники ринку мають право вільно обирати контрагентів за двосторонніми договорами, укладати ці договори у довільній формі та на умовах, що визначаються за домовленістю сторін.», та де купівля електроенергії відбувається за «вільною» ціною та за довгостроковим двостороннім контрактом, який укладається між виробником і споживачем струму. На підставі вищезазначеного можна зробити висновки, що, оскільки НКРЕКП та чинне законодавство України не обмежує Постачальників електроенергії заключати договір та здійснювати закупівлю електричної енергії лише на ринку «на добу на перед» та «внутрішньодобовому ринку», відповідно, і Замовники не мають право обмежувати потенційних учасників публічних закупівель та встановлювати дискримінаційну вимогу, яка дає право участі у публічній закупівлі лише тим учасникам, які мають укладені договори та закупляють електричну енергію лише вищевказаним чином. Отже, на підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Ваша пропозиція прийнята до уваги.На рахунок даної вимоги до учасника будуть внесені зміни у ТД (вимога буде виключена з Тендерної документації)
Дата відповіді: 16.11.2023 09:12
Відповідь надана

сертифікація ISO

Номер: 11c66fcb49894828b704e400d0de4751
Дата опублікування: 15.11.2023 11:34
Опис: Шановний замовник! Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасник має надати: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник відповідає новітнім вимогам у сфері енергетичного менеджменту. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі..», також «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.» і «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі.». Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вищезазначеного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Відповідь: Ваша пропозиція прийнята до уваги.На рахунок даної вимоги до учасника будуть внесені зміни у ТД (вимога буде виключена з Тендерної документації)
Дата відповіді: 16.11.2023 09:09
Відповідь надана

щодо власного окремого структурного підрозділу на території Закарпатської області

Номер: d8a1c81f87be4f63ababd4c020bca192
Дата опублікування: 15.11.2023 11:34
Опис: Тендерною документацією передбачено надання учасниками «Довідки (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться в межах адміністративної області знаходження об'єктів для постачання електричної енергії Замовника (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Встановленої вимоги робить взаємодію між організацією і споживачами більш зручною та доступною. Замовник може особисто звернутися до офісу для отримання інформації, консультацій або вирішення питань, що виникають у нього, а також для обміну документами для проведення розрахунків. Офіси надають місце для проведення консультацій, де спеціалісти можуть пояснити споживачам правила, вимоги до порядку використання та споживання електричної енергії. У разі виникнення спорів підрозділи розташовані у межах адміністративної області Замовника - можуть служити місцем для вирішення конфліктів і медіації між сторонами.» Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності на території Закарпатської області власного структурного підрозділу центру обслуговування споживачів та колл-центру. Просимо Вас усунути дані порушення. В Ваших діях опосередковано проглядається домовленість з певним постачальником електричної енергії який здійснює постачання електричної енергії на закріпленій території в даному випадку на території області. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Відповідь: Ваше звернення нами розглянуто. За наслідками розгляду інформуємо Вас, що як Ви слушно відмітили, чинним законодавством, а саме Правилами роздрібного ринку електричної енергії затвердженими Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 14.03.2018 № 312, пунктом 8.3.17., передбачається: «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Звертаємо Вашу увагу, що саме на дану вимогу законодавства вказано у тексті нашої Тендерної документації, з посиланням на цей пункт Правил. Однак відповідно до вимог нашої Тендерної документації Примітки: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для спрощення розгляду та оцінки пропозиції, у випадку неподання документів, Учасником надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав ненадання кожного з таких документів. У випадку ненадання такого роз’яснення Замовник залишає за собою право перевірити законодавчі підстави ненадання кожного з таких документів. Отже, відповідно до вимог п. 8.3.17 Правил Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим, відтак рекомендуємо Вам надати у складі Вашої пропозиції відповідну, документально підкріплену, підтверджуючу інформацію.
Дата відповіді: 16.11.2023 09:05