• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (Постачання електричної енергії)

Електрична енергія (Постачання електричної енергії за регульованими тарифами через Постачальника). Закупівля здіснюється згідно ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2023 09:16 - 22.11.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: e4588e4a950746c497354643719967c0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-011347-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
на дискримінаційні умови документації Аналогічні документації і прийняті рішення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-15-012114-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше звернення нами розглянуто та взято до уваги. За наслідками розгляду інформуємо Вас, що як Ви слушно відмітили, чинним законодавством, а саме Правилами роздрібного ринку електричної енергії затвердженими Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 14.03.2018 № 312, пунктом 8.3.17., передбачається: «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Звертаємо Вашу увагу, що саме на дану вимогу законодавства вказано у тексті нашої Тендерної документації, з посиланням на цей пункт Правил. Однак відповідно до вимог нашої Тендерної документації Примітки: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для спрощення розгляду та оцінки пропозиції, у випадку неподання документів, Учасником надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав ненадання кожного з таких документів. У випадку ненадання такого роз’яснення Замовник залишає за собою право перевірити законодавчі підстави ненадання кожного з таких документів. Отже, відповідно до вимог п. 8.3.17 Правил Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим, відтак рекомендуємо Вам надати у складі Вашої пропозиції відповідну, документально підкріплену, підтверджуючу інформацію. Звернення та пропозиції по інших пунктах взято до уваги (будуть внесені зміни до Тендерної документації). Уповноважена особа Комунальної установи "Виноградівський дитячий будинок-інтернат"- Вікторія Чундак.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2023 16:00