-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
консерва яловичина тушкована вищого ґатунку
Завершена
2 899 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 86 997.96 UAH
мін. крок: 3% або 86 997.96 UAH
Період уточнення:
10.11.2023 18:02 - 16.11.2023 00:00
Відповідь надана
Про неможливіть суміщення функцій та обов'язків
Номер:
57f4b9415b6a4cada9d61f8321418902
Дата опублікування:
14.11.2023 14:59
Опис:
ВОПРОС №1
У п.6 Додатку 3 Замовник вимагає наступну інформацію: «Працівники за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі. Усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці).
Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів».
Згідно п.10.10. наказу «Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства Транспорту України №363 від 14.10.1997р. щодо правил перевезення товару за домовленістю сторін водій може виконувати обов’язки супровідника вантажів (експедитора) (мається на увазі - договір про перевезення вантажів між постачальником та перевізником).
Тому ця вимога про недопущення одночасного виконання функції та обов’язків різних професій однією особою є неприємлима та корупційна.
Ця вимога була Вами включена до тендерної документації з метою звуження кола учасників або з іншої метою? Прошу надати відповідь.
Відповідь:
День добрий, дякуємо за запитання.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, головною метою Замовника є успішне виконання умов предмета закупівлі (забезпечення якості товару та своєчасної його поставки).
Пунктом 6 додатку 3 тендерної документації передбачено, що усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів.
Експедитор транспортний, відповідно до своїх посадових обов’язків, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим збереження, схоронність їх при транспортуванні. За завдання матеріальної шкоди експедитор транспортний несе відповідальність - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України. Згідно ст.135-1 Кодексу законів про працю України, письмові договори про повну матеріальну відповідальність може бути укладено підприємством, установою, організацією з працівниками (що досягли вісімнадцятирічного віку), які займають посади або виконують роботи, безпосередньо пов'язані із зберіганням, обробкою, продажем (відпуском), перевезенням або використанням у процесі виробництва переданих їм цінностей. При цьому, водій не належить до категорії працівників, з якими згідно з ст. 135-1 КЗпП України може бути укладений договір про повну матеріальну відповідальність (ВС/КЦС, справа № 743/1641/15-ц, 29.01.18).
На думку Замовника вимоги процедури закупівлі щодо працівників відповідної кваліфікації не є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Таким чином, Замовник не вважає вимоги щодо наявності водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника дискримінаційними та такими що порушують умови чесної конкуренції, принципи відкритості та чесності публічних закупівель.
Дата відповіді:
15.11.2023 19:35
Відповідь надана
Фасування
Номер:
963691865a374abc939535cd99b48c4f
Дата опублікування:
13.11.2023 16:37
Опис:
Шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації не зазначено тип фасування яловичини
Чи можливе фасування у реторт-пакети по 500 гр?
Дякую
Відповідь:
День добрий, дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесено зміни та зазначено фасування.
Дата відповіді:
14.11.2023 20:07
Відповідь надана
Експлуатаційний дозвіл
Номер:
b420fbb2f0fa4f0cafc396d49170f40d
Дата опублікування:
13.11.2023 10:31
Опис:
Доброго дня! Тендерною документацією вимагається експлуатаційний дозвіл виданий на ім’я оператора ринку - Учасника, на потужності (об’єкт), які використовуються (використовуватимуться) для обігу предмету закупівлі (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку - Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Але не у всіх ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10° C). Тому виникає питання: чи достатньо замість експлуатаціного дозвілу буде надано від учасника лист-пояснення щодо необов'язковості оформлення експлуатаційного дозвілу? Чи не буде не надання експлуатаційного дозвілу підставою для відхилення?
Відповідь:
День добрий, дякуємо за запитання.
Відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771), «оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації».
Поряд з цим, обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: 1) первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; 2) транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 3) зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 4) виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; 5) експлуатацію закладів громадського харчування, закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами та/або виробництво ремісничих харчових продуктів, виробництво харчових продуктів тваринного походження на малих потужностях з виробництва харчових продуктів тваринного походження.
Потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, підлягають обов’язковій державній реєстрації. При цьому, відповідно до ст. 25 вищезгаданого Закону, підставою для відмови у державній реєстрації потужності є тільки надання неповної інформації або наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється.
Згідно ст.1. Закону 771, «експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження; компетентний орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів».
Тобто, по результатам проведеного інспектування компетентним органом було підтверджено, що в складському приміщенні зберігання, в т.ч. м’яса тушкованого, дотримуються необхідні температурно-вологісні умови його зберігання; в приміщенні наявні гаряча/холодна вода; обслуговуючий персонал, який контактує з харчовими продуктами, проходить з необхідною періодичністю медичні огляди та гігієнічне навчання, в т.ч. щодо поводження з харчовими продуктами і т.і., тобто дотримуються всі необхідні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, в т.ч. фасованими.
В той же час, державна реєстрація потужностей проводиться автоматично, тільки на підставі поданої заяви і підтвердити/заперечити факт дотримання необхідних умов зберігання не представляється можливим, тоді як встановлення за результатами інспектування потужності її невідповідності вимогам національного харчового законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, являються підставою для відмови у видачі експлуатаційного дозволу.
Відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», термін придатності харчового продукту - дата, до настання якої характеристики харчового продукту залишаються незмінними у межах, визначених оператором ринку харчових продуктів, відповідальним за інформацію про такий харчовий продукт, за умови його зберігання відповідно до вимог, встановлених таким оператором ринку.
Дотримання вимоги щодо температурно-вологісного режиму зберігання, в т. ч. консервів м’ясних, підтверджується результатами інспектування представниками компетентного органу, по результатам позитивного висновку якого, було отримано експлуатаційний дозвіл на потужність зі зберігання продуктів тваринного походження;
при цьому документальне підтвердження державної реєстрації потужності оператора ринку, без проведеного і не передбаченого Законом інспектування, не дозволяє підтвердити дотримання необхідних умов зберігання, передбачених виробником.
Дата відповіді:
15.11.2023 19:37