• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями)

Завершена

262 297 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 622 976.00 UAH
Період уточнення: 10.11.2023 17:00 - 17.11.2023 00:00
Відповідь надана

Тендер

Номер: 789e4821b81541408dbe128c393fc8d3
Дата опублікування: 16.11.2023 11:34
Опис: Вважаємо, що умови тендерної документації Замовника є такими, що суперечать вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) в частині забезпечення таких принципів закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовник всупереч положень ст. 66, 67 Закону України «Про ринок електричної енергії» не враховує, що в Україні окрім РДН (ринок на добу на перерід), існує ще ВДР (внутрішньодобовий ринок), ринок двосторонніх договорів, балансуючий ринок, та змушує учасників закуповувати електричну енергію виключно на РДН. Незважаючи на можливість здійснювати постачання електричної енергії за цінами нижче ніж ціни на РДН, для дотримання умов закупівлі щодо формування цінової пропозиції, визначених фактично у формулі Замовника, Учасник має запропонувати величину маржи виключно більше нуля. Водночас Учасник змушений свідомо завищувати ціну товару від реальної ціни, за яку він має можливість здійснювати його постачання, оскільки запропоновані умови не дозволяють встановити ціну нижчу за РДН, тобто застосувати від’ємну маржу. Таким чином вважаємо, що вимога Замовника про недопущення встановлення Учасником від’ємної величини маржи суперечить основному принципу публічних закупівель, а саме максимальна економія, оскільки примушує учасників здійснювати продаж електричної енергії за свідомо завищеними цінами пропозиції, та фактично отримувати надприбутки за рахунок бюджетних коштів. Варто зазначити, що для обґрунтування недопущення встановлення учасниками від’ємної величини маржи Замовник зазначає, що це робиться з метою запобігання необґрунтованому заниженню ціни (демпінгу) при здійснені закупівлі, тому встановлює вимогу до порядку формування ціни тендерної пропозиції. Необхідно зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає такого поняття як необґрунтоване заниження ціни (демпінг). Для виключення випадків та стримання учасників від неконкурентної поведінки (значного, безпідставного заниження своєї цінової пропозиції) під час участі в закупівлях, статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовується поняття «аномально низька ціна тендерної пропозиції». Варто зазначити, що аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Отже виключається втручання людини у відбір переможця закупівлі та встановлення цінового критерія, що вважається неконкурентним заниженням цінової пропозиції. Більш того, у разі, якщо електронна система автоматично визначає ціну тендерної пропозиції як аномально низьку, ця обставина не є обов’язковою підставою для дискваліфікації пропозиції учасника, який запропонував таку ціну. Відповідно до п. 14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Таким чином Учасник має можливість надати певні пояснення та підтвердження можливості здійснювати поставку товару за запропонованою ціною. Отже законодавством не передбачена нижня цінова межа для Учасників закупівлі, тому дії Замовника стосовно обмежень прав Учасників на визначення складової ціни тендерної пропозиції – маржі (прибутку) Учасника є такими, що грубо суперечать основоположним принцам закупівель. Прошу внести зміни до тендерної документації та допустити застосування учасниками від’ємної маржи.
Відповідь: Керуючись абзацом першим частини 3 статті 22 Закону замовник з метою запобігання необґрунтованому заниженню (демпінгу) при здійснені закупівлі встановлює вимогу до порядку розрахунку ціни (загальної вартості тендерної пропозиції), за яку Учасник згоден виконати замовлення.
Дата відповіді: 17.11.2023 12:13
Відповідь надана

Маржа

Номер: 1ba5afbe5ab64b4791b4e0790f9838af
Дата опублікування: 16.11.2023 11:31
Опис: Умовами Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання гарантійного листа у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною та дорівнюватися нулю. У разі, якщо маржа після розкриття тендерної пропозиції буде від’ємною та буде дорівнюватися нулю, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. У Розділі 2 тендерної документації Замовник зазначає, що Т пос - тариф на послуги Постачальника (маржа) електричної енергії, який встановлюється в розмірі _____ грн./кВт год. (без ПДВ) по результатам аукціону, що включає всі витрати Постачальника на постачання електричної енергії та не може змінюватися протягом всього строку дії договору. Тобто, у формулі по який здійснюється розрахунок ціни тендерної пропозиції, та у подальшому буде розраховуватися ціна за 1 кВт/год під час постачання електричної енергії, відсуне застереження про неможливість встановлення Учасником маржи що дорівнюється нулю, або є від’ємною. У пункті 3 Розділу 2 тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо, переможець відмовився від підписання договору. Виходячи зі змісту ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», та ч.3 п. 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію з підстав відмови від підписання договору можливо тільки у переможця закупівлі. Тобто, спочатку учасника необхідно визнати переможцем закупівлі, запропонувати йому підписати договір за результатами закупівлі у відповідності до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», і тільки після отримання офіційної відмови від підписання договору, або непідписання учасником договору у терміні встановлені законодавством можливо стверджувати, що учасник відмовився від підписання договору за результатами закупівлі. Отже прошу надати відповіді на запитання: 1. Чи буде учасник, який надав тендерну пропозицію з маржею, яка дорівнюю нулю, з від’ємною маржею, або, у якого за результатами аукціону маржа буде дорівнюватися нулю або буде від’ємною, визнаватися переможцем закупівлі, а у подальшому відділятися за наданим гарантійним листом? 2. Однією з підстав неповернення гарантії є відмова учасника від підписання договору за результатами закупівлі. Чи буде повертатися гарантія учаснику, який за результатами аукціону запропонував маржу, яка дорівнює нулю, а бо є від’ємною?
Відповідь: Відповідно до п. 1 розділу 3 Учасник повинен надати Гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною та дорівнюватися нулю. У разі, якщо маржа після розкриття тендерної пропозиції буде від’ємною та буде дорівнюватися нулю, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. Виходячи з викладеного на Ваше друге запитання забезпечення тендерної пропозиції повертатись не буде.
Дата відповіді: 17.11.2023 12:12
Відповідь надана

Гарантія

Номер: 1f220f0498114791b98f069829d06c3e
Дата опублікування: 16.11.2023 11:30
Опис: Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Як зазначати у тексті банківської гарантії підстави для неповернення забезпечення пропозиції: невиконання принципалом своїх зобов’язань, як зазначено у наказі від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з посиланням на ст. 17 Закону, або зазначати підстави встановлені п. 47 Особливостей. 2. Чи необхідно зазначати у реквізитах бенефіціара банківські реквізити МКЕУ 3. Що змінилось у старій та новій редакцій тендерної документації стосовно підстав повернення та неповернення забезпечення, а саме: Розділ 3 п.3 було Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Викласти в наступній редакції, стало Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 5. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 6. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 7. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 8. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 5. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 6. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 7. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 8. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Відповідь: На час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі, не внесено змін до наказу від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та не приведено у відповідність діючим нормам законодавства підстави неповернення тендерного забезпечення пропозиції. Виходячи з вищезазначеного, підставу невиконання принципалом своїх зобов’язань, а саме п. 4 – «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» вважати тотожною вимозі зазначеній в Розділі 3 пункті 2 та Розділі 3 пункті 3 в частині неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту». У складі тендерної пропозиції необхідно надати забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації. Розділ 3 п. 3 було доповнено двома абзацами, а саме: З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), в тому числі в частині підстав для відмови в участі в закупівлі. Виключний перелік підстав для відмови в участі в закупівлі визначено в п. 47 Особливостей, який відрізняється від ст. 17 Закону. На час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі, не внесено змін до наказу від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та не приведено у відповідність діючим нормам законодавства підстави неповернення тендерного забезпечення пропозиції. Виходячи з вищезазначеного, підставу невиконання принципалом своїх зобов’язань, а саме п. 4 – «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» вважати тотожною вимозі зазначеній в Розділі 3 пункті 3 в частині неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту».
Дата відповіді: 17.11.2023 12:07
Відповідь надана

Післяплата

Номер: ef3d1794e47949fcb02efcf4c846dcd6
Дата опублікування: 15.11.2023 17:50
Опис: Згідно правил роздрібного ринку електричної енергії оплата за виставлений рахунок повинна бути здійснена не пізніше 20 календарних днів. Внесіть відповідні зміни в оголошення.
Відповідь: Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 року №312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» пунктом 4.19. визначено, що розрахунки споживача за електричну енергію здійснюються за розрахунковий період, який, як правило, становить календарний місяць відповідно до умов договору (обраної споживачем комерційної пропозиції). За взаємною згодою сторін виставлення платіжних документів та їх оплата можуть здійснюватися рідше ніж раз на місяць, якщо оплата виконується за довший розрахунковий період або споживання протягом конкретного розрахункового періоду нижче певного рівня або дорівнює нулю, або частіше ніж раз на місяць, якщо сторонам необхідно забезпечити рівномірне перерахування значних сум коштів протягом розрахункового періоду. Така згода, якщо вона не була передбачена під час укладення договору, оформлюється додатковою угодою до договору. Також слід зазначити, що оплата за спожиту електричну енергію здійснюється відповідно до бюджетних зобов’язань Споживача.
Дата відповіді: 16.11.2023 11:22
Відповідь надана

Оср

Номер: e8f6ab06c93449039ce0aeaa386f009e
Дата опублікування: 14.11.2023 22:33
Опис: До мереж якого оператора системи розподілу підключені об'єкти Замовника?
Відповідь: Відповідна інформація надається переможцю закупівлі.
Дата відповіді: 16.11.2023 11:27
Відповідь надана

Розподіл

Номер: 2de4a3be600745c787dccf4323edd32a
Дата опублікування: 14.11.2023 22:31
Опис: Шановний Замовнику. Чи включається до ціни пропоозиції тариф на розподіл електричної енергії?
Відповідь: До ціни пропозиції не включено тариф на розподіл
Дата відповіді: 16.11.2023 11:24
Відповідь надана

забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 1f912c70ff6d48dbbc52efcf483f60fe
Дата опублікування: 14.11.2023 16:55
Опис: Шановний Замовник! При вивченні тендерної документації, було виявлено , що вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції, згідно форми , яка вказана у наказу №2628 від 14.12.2020 р., а також прописано вимогу , що "Учасникам заборонено відступати від форми гарантії". Постає питання, як бути? Дана форма містить посилання на ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", тоб то форма не враховує постанову Кабміну від 12.10.2022 № 1178 . Ще питання щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції, а саме прописана вимога "Необхідно, щоб зазначений у тексті тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП, для уникнення формальних підстав для відхилення тендерної пропозиції ." просимо додати до вимог оформлення забезпечення тендерної пропозиції ще можливість накладати КЕП, оскільки більшість банківських установ працюють з захищеними електроними підписами. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо!
Відповідь: Внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 15.11.2023 17:49
Відповідь надана

Пункт 2 Розділ ДКТ

Номер: 6390f07114384ed3a4903da6def88ee6
Дата опублікування: 14.11.2023 15:48
Опис: В п. 2, Розділу 5 ДКТ зазначена формула розрахуноку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення. Один із показників в формулі це середньозважена ціна на РДН. Також в п.1 Розділу 3 ДКТ присутня вимога - Участник подає гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною та дорівнюватися нулю. У разі, якщо маржа після розкриття тендерної пропозиції буде від’ємною та буде дорівнюватися нулю, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю. Перелічені вимоги зазначені як антідемпінгові. Насправді Ринок електричної енергії Укараїни складається із декількох сигментів, це: ринок двосторонніх договорів (РДД), ринок на добу на перед (РДН), внутрішньодобовий ринок(ВДР), балансуючий ринок(БР). Постачальники закуповують ресурс на РДД, і лише за обхідності докувають ресурс на РДН та ВДР, на БР докуповується чи продається ресурс вже по факту закриття обсягів. Таким чином ціна на РДН є лице індикатором профіцити або дефіциту електричної енергії на ринку, ціна же на РДН не відповідає реальній ринковій ціні. Реальна ринкова ціна може бути як менша за РДН так і більша. Як позитивна моржа так і привязка ціни пропозиції до сереньозваженої ціни на РДН не мають нічого спільного із аннтідемпінгом. Навпаки таки дії обмежують коло участників і визначають переможця ще до аукціону. Забезпечення пропозіції у розмері 1%, та договору у розмірі 1% цілком достаньо для того щоб запобігти демпінгу або непорядним діям постачальника. Вимагаємо прибрати із ДКТ обмеження що до ціни пропозиції і тим самим дати можливість перемогти участнику із найвигіднійшою пропозицією.
Відповідь: Керуючись абзацом першим частини 3 статті 22 Закону замовник з метою запобігання необґрунтованому заниженню (демпінгу) при здійснені закупівлі встановлює вимогу до порядку розрахунку ціни (загальної вартості тендерної пропозиції), за яку Учасник згоден виконати замовлення.
Дата відповіді: 16.11.2023 11:30
Відповідь надана

Проект договору в частині оплати

Номер: e90640a3d57343faab2a06393261a9bc
Дата опублікування: 14.11.2023 11:11
Опис: Порушення ПРРЕЕ. Необхідно привести проєкт договору в частині термінів оплати за спожиту електричну енергію до вимог чинного законодавства, з огляду на наступне: Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 17 Постанови КМУ №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон). При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку. Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Ви можете встановити й інший період для оплати електроенергії, але він не повинен бути більшим ніж до 20-го дня місяця після розрахункового. Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі. Отже, на підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі, в частині термінів оплати за спожиту електричну енергію, у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 року №312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» пунктом 4.19. визначено, що розрахунки споживача за електричну енергію здійснюються за розрахунковий період, який, як правило, становить календарний місяць відповідно до умов договору (обраної споживачем комерційної пропозиції). За взаємною згодою сторін виставлення платіжних документів та їх оплата можуть здійснюватися рідше ніж раз на місяць, якщо оплата виконується за довший розрахунковий період або споживання протягом конкретного розрахункового періоду нижче певного рівня або дорівнює нулю, або частіше ніж раз на місяць, якщо сторонам необхідно забезпечити рівномірне перерахування значних сум коштів протягом розрахункового періоду. Така згода, якщо вона не була передбачена під час укладення договору, оформлюється додатковою угодою до договору. Також слід зазначити, що оплата за спожиту електричну енергію здійснюється відповідно до бюджетних зобов’язань Споживача.
Дата відповіді: 16.11.2023 11:22
Відповідь надана

Договір

Номер: f6cd34a072de4f4eb1805e1369a98938
Дата опублікування: 13.11.2023 15:33
Опис: Шановний Замовник! При вивченні Вашої ДКТ, а саме проекту договору були виявлена невідповідність змісту договору вимогам Законодавства (Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування). Так у відповідності до Законодавства Договір повинен містити істотні умови до яких відносяться окрім інших – ціна за одиницю. Також Законом передбачені виключення при яких ця істотна умова договору може змінюватись. Зі змісту Договору а саме п.5.2. та п. 5.3. виходить що при укладені договору Замовник пропонує укласти договір без фіксованої ціни, із зазначенням «граничної ціни» та змінювати що місяця ціну виходячи із ціни зазначеної Постачальником в рахунках. Таким чином Замовник пропонує вносити зміни в істотні умови договору (ціну) без внесення змін до договору, що є порушенням Законодавства і потягне за собою перевірку ДАСУ та втручання прокуратури. Також є додаток до договору, Комерційна пропозиція, яка містить інформацію про ціну одиниці товару, про що зазначено в п.5.10 Договору та в проекті самої Комерційної пропозиції. Також умовами п 13.7. Договору зазначено «Умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами процедури закупівлі (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків….» І в цьому пункті прописана процедура як збільшення так і зменшення ціни електричної енергії. Виходячи з наведеного Договір складено одночасно і з порушенням вимог Законодавства і із умовами що суперечать одна одній. Такий договір не може бути укладений без доопрацювання і при цьому мова іде про істотні умови договору, тому таке доопрацювання буде неможливе після розкриття пропозицій учасників. Вимагаємо привести договір до вимог чинного Законодавства та внести відповідні зміни до ДКТ.
Відповідь: В пункті 5.2. Договору міститься посилання на пункт 5.1. Договору в якому в свою чергу зафіксовано загальна сума Договору за результатами аукціону, тобто ціна Договору формується виходячи з щомісячних обсягів споживання електричної енергії та ціни за одиницю товару. Відтак ціна одиниці товару є величиною змінною і залежить від коливань середньозваженої ціни на ринку "доба наперед" в "ОЕС України" (розміщених на офіційному веб-сайті Оператора рину https://www.oree.com.ua/) та тарифу на передачу електричної енергії затверджений Регулятором (НКРЕКП) для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 або постанови НКРЕКП, яка діє на момент розрахунку. Зазначене повністю відображене пунктом 5.2., пунктом 5.3. та пунктом 13.7. Договору, які повністю узгоджені між собою, не містять жодних протиріч в порядку формування ціни Договору в цілому та за одиницю товару. Напротивагу Вашим твердженням Замовником враховано та передбачено всі можливі варіанти зміни ціни за одиницю товару, в зв’язку з чим наведено коректні формули порядку розрахунку ціни в бік збільшення та в бік зменшення. Підсумовуючи викладене, Замовник будучи впевнений в правильності розробленої документації, розцінює Ваші посилання на втручання в роботу уповноважених осіб Замовника органами прокуратури та ДАСУ як намагання незаконного впливу на рішення уповноважених осіб.
Дата відповіді: 14.11.2023 15:53