• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями)

Завершена

262 297 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 622 976.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2023 17:00 - 17.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Банківська гарантія переможця

Номер: b209225715584a3687a24502111bd199
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-014047-a.a2
Назва: Банківська гарантія переможця
Вимога:
1. Протоколом № 4 від 22.11.2023 року уповноваженою особою Замовника було визнано переможцем закупівлі АТ «Енергетична компанія України». Вважаємо, що тендерна пропозиція АТ «Енергетична компанія України» не відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, та підлягала відхиленню. Відповідно до п. 2 Розділу 3 тендерної документації в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; Тендерну документацію було затверджено протоколом № 2 від 10.11.2023 року. У подальшому протоколом № 3 від 15.11.2023 року, до тендерної документації були внесені зміни. Отже, нова редакція тендерної документації затверджена затверджена протоколом № 2 від 10.11.2023 року з урахуванням протоколу № 3 від 15.11.2023 року про внесення змін до тендерної документації. Враховуючи викладене, при оформленні банківської гарантії, Учасники повинні були враховувати зміни, які були внесені протоколом № 3 від 15.11.2023 року, та у банківській гарантії зазначити, що тендерна документація затверджена протоколом № 2 від 10.11.2023 року з урахуванням змін затверджених протоколом № 3 від 15.11.2023 року. Водночас у тексті банківської гарантії, яка було надана АТ «Енергетична компанія України» відсутнє посилання на протокол № 3 від 15.11.2023 року, яким було затверджено зміни до тендерної документації. Варто зазначити, що зміни в ТД стосувалися саме порядку оформлення гарантій Учасниками. Окрім того, відповідно до п. 3. Розділу 3 тендерної документації встановлені випадки за яких забезпечення пропозиції повертається учаснику: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Вказаний перелік підстав для повернення забезпечення є вичерпним. Однак у банківській гарантії, наданій АТ «Енергетична компанія України», додатково зазначено, ще три підстави для повернення забезпечення пропозиції: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу. Таким чином, банківська гарантія, що була надана АТ «Енергетична компанія України», не відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерної документації, а тому тендерна пропозиція АТ «Енергетична компанія України» мала бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановне ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» звертаємо Вашу увагу на те, що первинна Тендерна документація була затверджена Протоколом №2 від 10.11.2023 року. Під час етапу прийому пропозицій були внесені зміни до тендерної документації Протоколом №3 від 15.11.2023 року, у зв’язку з чим тендерна документація на закупівлю товару Електричної енергії за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-09310000-5- Електрична енергія, зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-11-10-014047-a була викладена в новій редакції з чого вбачається, що рішення щодо затвердження тендерної документації не змінювалось. Також слід зазначити, що в Формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 в пункті 1повинна міститись «Інформація щодо тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі» яка не передбачає зазначене Вами в вимозі, а саме «Затверджена Протоколом №2 від 10.11.2023 року з урахуванням Протоколу №3 від 15.11.2023 року про внесення змін до тендерної документації». Враховуючи вищевикладене, дана вимога не підлягає задоволенню у зв’язку з відсутності вимог тендерної документації та вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Стосовно другого питання, щодо повернення забезпечення пропозиції Учаснику повідомляємо, що зазначені підстави визначенні Формою забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628, також Тендерною документацією не заборонено додавати додаткову інформацію. Враховуючи вищевикладене основні вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції виконанні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ціна

Номер: 43c04efffc094b1fb9d9ebb626acbf74
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-10-014047-a.c1
Назва: ціна
Вимога:
Розрахунок ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Ц = (Ц рдн + Т передача + Т постачальник)*1,2 де Ц – ціна (грн/кВт год (без ПДВ)) за 1 кВт.*год. електричної енергії, що постачається Споживачу; Ц рдн – середньозважена ціна (грн/кВт (без ПДВ)) на ринку "доба наперед" в "ОЕС України" (згідно офіційних даних, розміщених на офіційному веб-сайті Оператора рину https://www.oree.com.ua/) за відповідний розрахунковий період, а саме жовтень 2023 року; Т пер - регульований тариф (грн/кВт год (без ПДВ)) на послуги з передачі електричної енергії затверджений Регулятором (НКРЕКП) для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 р. № 1788 або постанови НКРЕКП, яка діє на момент розрахунку; Т пос - тариф на послуги Постачальника (маржа) електричної енергії, який встановлюється в розмірі _ грн./кВт год. (без ПДВ) по результатам аукціону, що включає всі витрати Постачальника на постачання електричної енергії та не може змінюватися протягом всього строку дії договору. Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель. При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю. Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі . На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу. У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника «Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради» у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі Особливості) фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. З наданого Вами запитання, що поставленого під час періоду уточнень та прийому пропозицій не вбачається отримання роз’яснення щодо тендерної документації, а тому відповідно повідомляємо про невідповідність такого запитання вимогам пункту 54 Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.11.2023 00:02