-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Насосна станція СНД200 (або еквівалент)
Закупівля не ділиться на лоти. Учасник процедури закупівлі подає свою пропозицію щодо всього предмету закупівлі. Вся необхідна інформація щодо умов проведення закупівлі представлена в тендерній документації, що додається.
Торги не відбулися
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період уточнення:
16.04.2018 13:13 - 30.04.2018 08:00
Відповідь надана
Запит за роз'ясненням щодо проекту договору
Номер:
c6ec69f4c6c7427a84d04321f7933293
Дата опублікування:
17.04.2018 11:32
Опис:
По-перше, якщо ви зазначаєте, що ви не можете проводити переговори з потенційними учасниками, пропонуємо спершу ознайомитися з законодавством у сфері публічних закупівель, а не вживати терміни не знаючи їх значення. Відповідно до ч. 5 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які ПЕРЕГОВОРИ з питань внесення ЗМІН ДО ЗМІСТУ або ЦІНИ ПОДАНОЇ тендерної ПРОПОЗИЦІЇ. Ми до таких переговорів не вдавалися, оскільки наша пропозиції ще не могла бути подана, а тим паче побачена Замовником.
Натомість наше запитання надано через систему електронних закупівель і є ЗАПИТОМ ЗА РОЗ'ЯСНЕННЯМ. Дане право потенційним учасникам (та будь-яким особам) надано відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" будь-хто може звернутися за роз'ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Відповідно до тогож Закону Замовник публікує у складі тендерної документації (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону) 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином, проект договору є невід'ємною частиною тендерної документації, а отже, будь-хто може звернутися за роз'ясненням положення або усунення порушення під час проведення закупівлі.
Для уникнення непорозумінь між учасником-переможцем та Замовником під час укладання договору ми, як потенційний учасник, а отже, і можливий переможець також просимо надати роз'яснення:
1. чи підлягатиме пункт 5.8 проекту договору редакції (в сторону збільшення строку для проведення заміни обладнання на 60 робочих днів) під час узгодження остаточної редакції договору з переможцем?
2. Відповідно до підпункту 3 абз. 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагається надати у складі пропозиції Довідка про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 6. Якщо учасники не погоджуються з пунктом 5.8 проекту договору який документ має бути надано? Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника непогодження з пунктуом 5.8 проекту договору, про що буде зазначатися у складі тендерної пропозиції?
Відповідь:
Тендерним комітетом розглянуто питання та надаємо відповідь: відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2016р. №3302-06/42560-06 тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922).
При цьому договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень ЦКУ та ГКУ з урахуванням особливостей, визначених Законом № 922. Якщо тендерна документація містить проект договору, то договір про закупівлю має укладатися відповідно до його проекту в тендерній документації.
Також зазначаємо, що відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону № 922 передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тож фактично проект договору в тендерній документації — це і є майбутній договір про закупівлю. При цьому учасник процедури закупівлі має погодитися з таким проектом договору, адже при його укладенні сторони не зможуть відступити від положень, прописаних у тендерній документації (проекті договору). За таких умов замовник – ДП «Селидіввугілля» вимагає від учасників надання в тендерній пропозиції підтвердження згоди (в довільній формі) з проектом договору.
Тож якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі якщо учасник не згоден з проектом договору, який містить тендерна документація, зокрема, змінив його умови на власний розсуд, то таку тендерну пропозицію замовник має відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що пункт 5.8 проекту договору редакції (в сторону збільшення строку для проведення заміни обладнання на 60 робочих днів) у даному випадку є недоцільною у зв’язку з тим, що завдасть значних матеріальних збитків нашому підприємству. Державне підприємство «Селидіввугілля» використовує обладнання для безперебійного виробничого процесу підприємства. Некомплектність товару та його заміна повинна здійснюватися у найкоротші терміни, як це зазначено у п.5.8 редакції договору Додатку 6 тендерної документації замовника, або, в противному випадку може призвести не тільки до простою виробництва але і до зриву плану вуглевидобутку встановленого для підприємства. При цьому, отриманий прибуток від реалізації товарної вугільної продукції власного видобутку йде в першу чергу на виплату заробітної плати працівникам підприємства, а також на сплату податків і соціальних платежів до бюджетів всіх рівнів.
Дата відповіді:
18.04.2018 11:01
Відповідь надана
Строки в договорі
Номер:
7b579b1ae9f64c0b8e5431d99ed7afb3
Дата опублікування:
17.04.2018 10:13
Опис:
Відповідно до 5.8 5.8. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на протязі 2 (двох) календарних днів з дня складання відповідного акту повністю замінити товар неналежної якості (некомплектного) та власним автотранспортом поставити на адресу Покупця. У разі заміни товару, гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.
Чи може бути даний пункт змінено, оскільки у разі виявлення несправностей обладнання для його заміни необхідно виготовити новий насос + доставити його з заводу до покупця.
Протягом двох днів здійснити заміне можливо лише у разі наявності даного обладнання на складі. Таким чином (також враховуючи вартість обладнання) в нерівні умови ставляться учасники, які виготовляють (поставляють) вітчизняне обладнання та мають змогу зберігати на складах дану модель партіями, та учасники, що здійснюють імпорт європейського обладнання (процес виготовлення та транспортування обладнання є значно довшим).
З метою забезпечення рівної участі учасників, що пропонують імпортне та вітчизняне обладнання просимо змінити строк двох днів на 60 днів.
Встановлення даного строку забезпечить рівну конкуренцію та дозволить брати у часть у закупівлі не лише вітчизняним заводам (які мають можливісь виконати умову п. 5.8) але й диллерам (дистриб'юторам) іноземних виробників та учасникам-нерезидентам, що гарантовано ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також реалізує
одну з головних цілей публічних закупівель для Замовника - економія бюджетних коштів.
Просимо внести відповідні зміни до проекту договору, що опубліковано Замовником.
У разі відхилення нашого прохання, просимо аргументувати своє рішення з посиланням на пункт, статтю нормативно правового-акту, який підтверджує законність такого рішення.
Відповідь:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення щодо внесення змін до проекту
договору поставки, що є додатком до затвердженої замовником тендерної
документації.
Згідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має
право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у
сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу
державного фінансового контролю відповідно до
статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі
рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Пропозиції про внесення змін до проекту договору поставки, які містяться
у Вашому зверненні не відповідають вимогам Замовника встановленим для
предмету закупівлі, умовам поставки та відповідальності сторін у випадку
невиконання господарських зобов’язань.
Ввважаємо, що тендерна документація містить усю інформацію, необхідну
для забезпечення бази, на основі якої потенційний постачальник може
оцінити свої витрати і підготувати повну і всеохоплюючу пропозицію.
Тендерна документація складена у відповідності до інтересів підприємства
державної форми власності і не містить у своєму складі вимог, що
обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Водночас, договір поставки, згідно положень Закону України «Про публічні
закупівлі, укладається за результатами проведення процедур закупівель.
При цьому, тендерні процедури передбачають здійснення конкурентного
відбору учасників з метою визначення переможця, який може надати
найбільш економічно вигідну пропозицію. Таким чином, замовник не має
права вести переговори з певним суб’єктом господарювання до моменту
визначення його переможцем відкритих торгів.
Дата відповіді:
17.04.2018 10:30