-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Насосна станція СНД200 (або еквівалент)
Закупівля не ділиться на лоти. Учасник процедури закупівлі подає свою пропозицію щодо всього предмету закупівлі. Вся необхідна інформація щодо умов проведення закупівлі представлена в тендерній документації, що додається.
Торги не відбулися
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2018 13:13 - 06.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушення у сфері пукблічних закупівель
Номер:
5ba9bc930988466f97535b73ac4b8ac8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001182-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення у сфері пукблічних закупівель
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" будь-хто може звернутися за роз'ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник публікує у складі тендерної документації (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону) 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином, проект договору є невід'ємною частиною тендерної документації, а отже, будь-хто може звернутися за роз'ясненням положення або усунення порушення під час проведення закупівлі.
Ми вважаємо що положення пункт 5.8. проекту догвору, який є невід'ємною частиною тендерної документації, порушує основні принципи недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, оскільки ставить учасників в нерівні умови.
Ми вважаємо, що строк заміни обладнання у два дні, що встановлений в пункті 5.8. можливо виконати лише вітчизняним виробникам обладнання, які тримають готові насосні станції на складі. А іноземні виробники позбалені можливості приймати участь у закупівлі, оскільки лише виготовлення насосної станції триває 4-6 тижні, а її транспортування 2-3 тижні. Таким чином (також враховуючи вартість обладнання) в нерівні умови ставляться учасники, які виготовляють (поставляють) вітчизняне обладнання та мають змогу зберігати на складах дану модель партіями, та учасники, що здійснюють імпорт європейського обладнання (процес виготовлення та транспортування обладнання є значно довшим). Іноземні виробники та їх дистриб'ютори (диллери) позбалені права брати участь у ваші закупівлі, що є порушенням у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами даного звернення просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до п. 5.8 проекту договоур та збільшити строк заміни обладнання мінімум на 60 робочих днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2018 11:32
Вирішення:
Державне підприємство "Селидіввугілля" вул.К.Маркса,41, Донецька обл., м.Селидове,85400
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2018 11:17
Підтвердження вирішення:
Державне підприємство «Селидіввугілля» розглянуло Вашу вимогу та надає роз’яснення: відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2016р. №3302-06/42560-06 тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (надалі – Закон №922).
При цьому договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень ЦКУ та ГКУ з урахуванням особливостей, визначених Законом № 922. Якщо тендерна документація містить проект договору, то договір про закупівлю має укладатися відповідно до його проекту в тендерній документації.
Також зазначаємо, що відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону № 922 передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тож фактично проект договору в тендерній документації — це і є майбутній договір про закупівлю.
Тендерна документація складена у відповідності до інтересів підприємства державної форми власності і не містить у своєму складі вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Додатку 6 тендерної документації замовника п.5.8. містить: «Постачальник зобов'язаний за свій рахунок на протязі 2 (двох) календарних днів з дня складання відповідного акту повністю замінити товар неналежної якості (некомплектного) та власним автотранспортом поставити на адресу Покупця. У разі заміни товару, гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.»
Ця вимога є необхідним елементом захисту економічних інтересів Державного підприємства «Селидіввугілля» від закупівлі недоброякісної продукції, що може призвести до зайвих витрат підприємства на проведення ремонтних робіт та інших негативних наслідків.
Вважаємо, що пункт 5.8 проекту договору редакції (в сторону збільшення строку для проведення заміни обладнання на 60 робочих днів) у даному випадку є недоцільною у зв’язку з тим, що завдасть значних матеріальних збитків нашому підприємству. Державне підприємство «Селидіввугілля» використовує обладнання для безперебійного виробничого процесу підприємства. Некомплектність товару та його заміна повинна здійснюватися у найкоротші терміни, як це зазначено у п.5.8 редакції договору Додатку 6 тендерної документації замовника, або, в противному випадку може призвести не тільки до простою виробництва але і до зриву плану вуглевидобутку встановленого для підприємства. При цьому, отриманий прибуток від реалізації товарної вугільної продукції власного видобутку йде в першу чергу на виплату заробітної плати працівникам підприємства, а також на сплату податків і соціальних платежів до бюджетів всіх рівнів.