-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Фарби (Код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби)
Завершена
1 122 025.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 362.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 362.70 UAH
Період уточнення:
08.11.2023 14:16 - 15.11.2023 00:00
Відповідь надана
Додаток 5 та 5.1.
Номер:
60b3797bd7eb4f5ba0b088548dcd4c1d
Дата опублікування:
14.11.2023 15:11
Опис:
Шановний Замовник! Чому у вас дві форми тендерної пропозиції? яка форма вірна? в них різні строки поставки товару. Виправте будь ласка, та залишіть у своїй тендерній документації вірний варіант тендерної пропозиції. Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день Додаток 5 заповнюється для подачі пропозиції, а Додаток 5.1 заповнюється переможцем за результатами аукціону. З приводу строків поставки товару то це просто описка, тому що в п. 3.4 Тендерної документації та п. 4.4 Проектів договорів Додаток 4 до ТД вказано, що "протягом 5 робочих днів з дня отримання заявки, протягом 2023 року", а навіть якщо буде у Вашій заявці прописано 72 години то це буде вважатись як формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника
Дата відповіді:
14.11.2023 15:36
Відповідь надана
поставка
Номер:
af3a33abb15d405991b756cb3539297a
Дата опублікування:
10.11.2023 16:25
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику. Яке фасування Вам потрібно (Лот 3 - Фарба для розмітки доріг біла) ? Чи готові прийняти все однією партією? Дякую.
Відповідь:
Доброго дня. З приводу фасування зауважимо, що наша машина для нанесення дорожньої розмітки вміщає в себе (об"єм машини) становить 30 кг., тому нам бажано щоб фасування було в тарі по 30 кг. На Ваше інше питання зауважимо, що відповідно до п. 4.3 Проекту договору по ЛОТ 3 Додаток 4 до ТД та п. 3.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Тендерної документації зазначається, що строк поставки товарів: протягом 5 робочих днів з дня отримання заявки, протягом 2023 року, тому поставка товару повинна відбуватись відповідно до заявки Замовника окремими партіями.
Дата відповіді:
13.11.2023 10:03
Відповідь надана
щодо гарантійного терміну зберігання фарби емульсійної акрилової
Номер:
6d7024de58d34b2abc745c2771deac39
Дата опублікування:
09.11.2023 16:44
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ПО по лоту 2 Гарантійний термін зберігання фарби емульсійної акрилової що є предметом закупівлі повинен складати:
- фарба емульсійна акрилова – необмежений
Повідомляємо. що на ринку лакофарбових матеріалів не існує фарби акрилової емульсійної, яка б мала необмежений гарантійний термін зберігання. Не існує товарів з необмеженим терміном зберігання.
То ж просимо вказати його не менше 18 місяців від дати виготовлення з відповідним внесенням змін до тендерної документації.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
10.11.2023 10:14
Відповідь надана
щодо Гарантійний термін зберігання фарби емульсійної акрилової
Номер:
0eb78ce41b314eb6b3703c7a7033c894
Дата опублікування:
09.11.2023 16:39
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
10.11.2023 10:14
Відповідь надана
Щодо строків повідомлення про форс-мажор та доказів таких обставин
Номер:
c5d6bebbeeaa4b909e6ee5c1969839f1
Дата опублікування:
09.11.2023 15:56
Опис:
Відповідно до п. 10.3. Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
В Україні триває військова агресія рф. В межах ситуацій, що мали місце в різних областях внаслідок російської агресії (обстріли, активні бойові дії, тимчасова окупація, тощо) існували тисячі випадків, коли люди були позбавлені будь-якого зв'язку протягом строку значно більшого, ніж 5 днів. А при його відновленні в таких умовах, логічно, що не першим і не другим повідомленням та думкою буде повідомлення про форс-мажор. Відтак, навіть на цьому прикладі не важко дійти висновку, що подібний строк повідомлення є надзвичайно малим. Безперечно, кожен з нас вірить та бажає, щоб подібного більше не повторилося, разом з тим не зважати на нещодавнє минуле є явно необачним.
Крім того, за будь-якої іншої реальної обставини непереборної сили, в багатьох випадках протягом 5 днів працівники не матимуть можливості відновити документи (напр., при пожежі) та сформувати повідомлення про форс-мажор. Протягом цього часу вони вірогідніше, напр., при пожежі навіть не матимуть доступу до робочих приміщень.
Пропонуємо привести у відповідність до реальності (шляхом внесення змін чи підтвердження такої можливості при укладанні договору) строки повідомлення про обставини непереборної сили (форс-мажор), визначивши стандартний строк, що існує в діловому обігу - 30 днів з моменту настання форс-мажору, крім випадків, коли самі обставини непереборної сили (форс-мажору) та або їх наслідки унеможливлюють таке повідомлення.
Цитований пункт проєкту визначає підтвердження форс-мажору виключно сертифікатом ТПП або регіональними ТПП України. Проте, форс-мажор може доводитися не лише документами ТПП, а сертифікат ТПП не має будь-якого визначального чи преференційного значення при доказуванні форс-мажору. До таких висновків дійшов Верховний Суд у поставові від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Крім того, форс-мажор може мати місце і при, наприклад, виданні органами державної влади відповідних актів, як то наведено у п.10.1 проєкт договору. В цьому випадку такий акт вже є доказом такої обставини.
При цьому, оформлення сертифікату ТПП є платною послугою для бізнесу, крім суб'єктів малого підприємництва, такий сертифікат оформлюється на кожний договір, а його вартість наразі згідно даних розрахунку ТПП на сторінці ТПП https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti становить 6405.00 грн. з ПДВ. Отже, для середнього бізнесу, що має тисячі договорів, при потребі оформлення таких сертифікатів витрати стають непомірними. В умовах триваючої війни та ще й при умові вірогідно збитків від форс-мажору - це надзвичайно великий тягар.
Пропонуємо п. викласти в редакції:
10.3. Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 30 днів з моменту їх виникнення (крім випадків, коли таке повідомлення ускладнене самими обставинами форс-мажору та (або) їх наслідками) повідомити про це іншу Сторону, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів, крім випадків, коли строки оформлення документів перевищують наведені. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
10.11.2023 15:04
Відповідь надана
Щодо деталізації форс-мажору
Номер:
d399c383b85f413486e2fcf60e1565bb
Дата опублікування:
09.11.2023 15:36
Опис:
Шановний Замовнику!
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони та підтверджені відповідними доказами.
Просимо підтвердити можливість такого доповнення при укладанні договору з переможцем.
Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до п. 10.1 Проектів Договорів:"10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, якщо таке невиконання є наслідком дії обставин або подій непереборної сили, які виникли після укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін", цей пункт повністю дублює вказану Вами зміну яку Ви хочете внести у Договір.
Дата відповіді:
10.11.2023 16:04
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
787d403fe76a41f4ab7c459efe4a6bcf
Дата опублікування:
09.11.2023 14:51
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 3.2.У кожне тарне місце повинен бути вкладений пакувальний аркуш, у якому вказується найменування, кількість ТОВАРУ, вага нетто і брутто тарного місця, дата виготовлення, найменування виробника та ПОСТАЧАЛЬНИКА та інша інформація, що обов’язково зазначається для цього виду ТОВАРУ.
3.3. Кожне пакувальне місце повинне мати маркування на тарі або бирці.
Разом з тим, законодавство не містить визначення таких понять як тарне чи пакувальне місце. Ці поняття іноді зустрічаються у доволі застарілих актах радянської епохи. При цьому перелік, що має бути наведено згідно вимог не відповідає в повній мірі специфіці товару та законодавчих вимог.
Просимо підтвердити, що при укладанні договору з переможцем можлива зміна цих пунктів на більш сучасні, до прикладу, дійсно актуальною інформацією на упаковці товару: упаковка (етикетка) товару має містити інформацію про виробника. країну виробництва, назву товару, вагу та іншу інформацію, визначену законодавством для такого виду товару.
Дякуємо.
Відповідь:
Вказані умови проєктів договорів розроблено відповідно Інструкції "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю П-6" (затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 N П-6 (із змінами, внесеними постановами Держарбітражу СРСР від 29.12.73 N 81, від 14.11.74 N 98, від 23.07.75 N 115. Однак даний пункт Договорів не є істотними умовами Договору тому відповідно до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" вони можуть бути відкориговані до підписання Договору.
Дата відповіді:
10.11.2023 15:57
Відповідь надана
Приведення умов договору у відповідність до законодавства
Номер:
1fd6b233a1a94ce89bebbdbe21c2900b
Дата опублікування:
09.11.2023 14:45
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно п. 4. проєкту договору визначає: Ціна ТОВАРУ може бути змінена за взаємною згодою Сторін відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а для Договору, укладеного за результатом закупівлі, проведеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», лише у випадках, передбачених законом.
Проте, наразі ще діють Особливості, п.19 який визначає в т.ч. порядок та підстави зміни ціни, що відрізняється від ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пропонуємо привести умову договору у відповідність законодавству та доповнити перелік, виклавши п. в редакції:
4. Ціна ТОВАРУ може бути змінена за взаємною згодою Сторін відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а для Договору, укладеного за результатом закупівлі, проведеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості), лише у випадках, передбачених законом з урахуванням підстав, визначених п.19 Особливостей.
Дякуємо.
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
10.11.2023 11:25
Відповідь надана
Щодо окремих невідповідностей специфіці товару умова ТД умов та проєкту договору
Номер:
b46b7fcb6b9143c08d1c1b0c783f716e
Дата опублікування:
09.11.2023 14:40
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо привести у відповідність умови ТД та проєкту договору одне одному і законодавству.
Відповідно до технічних вимог лот 2, додатку 3 до тендерної документації визначено:
1.2. Гарантійний термін зберігання товару, що є предметом закупівлі повинен складати:
- фарба емульсійна акрилова – необмежений;
- емаль ПФ-115 – не менше 6 місяців;
- фарба гумова універсальна – не менше 2 років;
з моменту поставки його Замовнику.
Відповідно до проєкту договору, зокрема, п.2.3. Гарантійні строки експлуатації та зберігання на ТОВАР встановлюється в будь-якому випадку не меншими, ніж встановлено нормативно-технічною документацією та виробником.
Пропонуємо Замовникові зважити на таке.
На фарбу встановлюється строк придатності. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі.
Наведене, в свою чергу, узгоджується із ч. 1,2 ст. 677 ЦК України, де визначено, що нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.
Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності. Строк придатності обчислюється з моменту виготовлення. При цьому, строк придатності на фарбу не може бути необмежний як це наведено у додатку 3 щодо фарби акрилової, адже фарба є хімічною речовиною, компоненти якої з часом втрачають свої властивості.
Строк експлуатації (як визначено у проєкті договору) для фарби також не встановлюється та не може бути встановлено, адже це товар, що споживається та не відновлюється у процесі його використання (ви не можете пофарбувати однією і тією ж фарбою двічі будь що).
Виходячи з наведеного, звертаємося до Замовника щодо приведення у відповідність законодавству умов ТД (зокрема п.1.2. лоту 2 додатку 3 до ТД) та проєкту договору, зокрема п.2.3. з урахуванням такого:
1. На фарбу визначається строк придатності.
2. Строк придатності обраховується з моменту виготовлення.
3. Строк придатності не може бути необмежений.
4. При бажанні Замовника бути певним, що йому вистачить часу використати товар до спливу строку придатності, може бути визначено, наприклад: строк придатності на товар повинен бути не менше 18 місяців, а на момент поставки товару залишковий (кінцевий) строк придатності товару має становити не менше 12 місяців.
Дякуємо.
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
10.11.2023 10:14
Відповідь надана
уточнення
Номер:
c216bf536da642a595c7fa97df3e8104
Дата опублікування:
09.11.2023 11:47
Опис:
Доброго дня, в технічних вимогах документації по ЛОТу 3 вказано що,"Учасник повинен надати Сертифікат відповідності на дорожню фарбу згідно СОУ 42.1-37641918-116:2014" Питання: даний сертифікат має містити підтвердження за всіма показниками 1-18 Таблиці 1 - Фізико-технічні показники фарби та плівки після її нанесення, або за вибірковими показниками Таблиці 1 ?
Відповідь:
Доброго дня, так товар має повністю відповідати СОУ 42.1-37641918-116:2014, що має бути підтверджено Сертифікатом відповідності.
Дата відповіді:
09.11.2023 13:44