• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015 - 33160000-9 (Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491, Пилка електрична медична НК 024:2023:44491, Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340)

Торги не відбулися

158 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 793.25 UAH
Період уточнення: 06.11.2023 12:49 - 18.11.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно засвідчення Витягу.

Номер: 6b07821f73124bc291ee0389fa3d9921
Дата опублікування: 15.11.2023 16:18
Опис: У підпункті 2, п.5 Інші документи Дотатку 1до тендерної документації зазначено, що: "Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, (завірений учасником);" Прошу надати пояснення, яким чином необхідно завірити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, накладанням КЕП/УЕП або власноруч уповноваженою особою на кожному аркуші?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Таким чином, якщо у складі тендерної документації надається сканована копія документу, то кожен аркуш цього документа повинен містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). У разі, якщо у складі тендерної документації надається електронний документ, він повинен містити КЕП/УЕП.
Дата відповіді: 16.11.2023 11:11
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації.

Номер: 9cf05595e2b24cb0aec4ae90c360e537
Дата опублікування: 14.11.2023 15:44
Опис: 13 листопада 2023 р. о 22 год. 13 хв. Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме – замінено файл КЕП від 6 листопада 2023 р. 13 год. 00 хв. на файл КЕП від 13.11.2023 р. Окрім заміни (додавання) файлу КЕП, жодних змін до тендерної документації не відбулось. Строк подачі тендерних пропозицій змнився. Згідно ч.2, п.2, ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Прошу надати пояснення, стосовно того, чи вносились зміни Замовником у тендерну документацію 13.11.2023 р. У разі, якщо такі зміни вносились, прошу опублікувати їх в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації, а також в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносились.
Відповідь: Відповідно до частини 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. 09.11.2023 року, в електронну систему надійшла вимога(скарга) щодо наявності дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовника. 13.11.2023 року, Замовником була надана відповідь на вимогу учасника, щодо відсутності дискримінаційних вимог та відсутності підстав внесення змін до тендерної документації. Вимоги скарги від 09.11.2023 року не задоволено, заявнику надано роз’яснення. Отже, для поновлення перебігу відкритих торгів Замовник розмістив роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні. Зміни до тендерної документації не вносились.
Дата відповіді: 14.11.2023 17:04