-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015 - 33160000-9 (Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491, Пилка електрична медична НК 024:2023:44491, Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340)
Торги не відбулися
158 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 793.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 793.25 UAH
Період оскарження:
06.11.2023 12:49 - 18.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника від 29.03.2024 року про відхилення пропозиції Учасника
Номер:
dbcbb8e4c5514d10aa3ca8d5a562a9a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.b7
Назва:
Скарга на рішення Замовника від 29.03.2024 року про відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол_відхилення_ 29.03 Галан.doc 03.04.2024 20:16
- Скарага 4_0001.pdf 03.04.2024 20:16
- Протокол рішення АМКУ 27.03.doc 03.04.2024 20:16
- sign.p7s 03.04.2024 20:17
- рішення від 05.04.2024 № 6118.pdf 05.04.2024 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6642.pdf 16.04.2024 12:21
- рішення від 15.04.2024 № 6642.pdf 18.04.2024 12:54
- Пояснення по скарге UA-2023-11-06-006908-a.b7.docx 10.04.2024 00:35
- Пояснення по скарге UA-2023-11-06-006908-a.b7.pdf 10.04.2024 00:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 20:18
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 17:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2024 12:54
Пункт скарги
Номер:
b9ee8ff1e289410d9e9d3177a1c2d3e8
Заголовок пункту скарги:
Протоколом №б/н уповноваженої особи від 29.03.2024 р. було відхилено пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на підставі абз. 3 пп.2 п.44 Особливостей.
Опис заперечення:
Протоколом №б/н уповноваженої особи від 29.03.2024 р. було відхилено пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на підставі абз. 3 пп.2 п.44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" є такою, строк дії якої закінчився.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Рішенням №4666-р/пк-пз від 14.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), було прийнято до розгляду Скаргу фізичної особи-підприємця Галан Світлани Валентинівни від 12 березня 2024 No UA-2023-11-06-006908-a.a6.
Рішенням №5178-р/пк-пз від 21.03.2024 (повний текст Рішення було опубліковано 26.03.2024 р.) Комісії, скаргу ФОП «Галан С.В.» було задоволено частково, а саме: зобов’язано комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Галан Світлани Валентинівни.
Вказане Рішення Замовник виконав, про що свідчить Протокол уповноваженої особи від 27.03.2024 р. (копія додається – Доказ 1).
Протоколом №б/н уповноваженої особи від 29.03.2024 р. (копія додається – Доказ 2) було відхилити пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на підставі абз. 3 пп.2 п.44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" є такою, строк дії якої закінчився.
Фізична особа-підприємець «Галан Світлана Валентинівна» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення Замовника призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону, звертаюсь до Комісії зі скаргою з огляду на таке:
У своєму рішенні від 29.03.2024 р. Замовник зазначає, що строк дії тендерної пропозиції Скаржника закінчився 20.03.2024р, а станом на 20.03.2024р. жоден з учасників з власної ініціативи не продовжив строк дії своєї тендерної пропозиції та не повідомив про це замовникові через електронну систему закупівель.
Звертаю увагу шановної Комісії, що станом на 20.03.2024 р. процедура закупівлі була заблокована через розгляд Комісією скарги ФОП «Галан С.В.», яку було прийнято до розгляду 14.03.2024, а повний текст Рішення по суті скарги було опубліковано 26.03.2024 р.
У період, коли процедура закупівлі заблокована, Учасники закупівлі позбавлені можливості завантажувати будь які документи електронну систему закупівель, які стосуються закупівлі, окрім тих документів, які стосуються оскарження цієї закупівлі.
29.03.2024 р. Замовник розпочав кваліфікаційний розгляд тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Галан Світлана Валентинівна, в ході якого пропозиція ФОП «Галан С.В.» була відхилена, оскільки її тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Вважаю, що Замовник грубо порушив Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Відповідно до п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, пунктом 3 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника передбачено, що у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель, то Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику (Учаснику) час на усунення невідповідностей, до яких відноситься подання документів, які передбачені тендерною документацією.
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 29.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
Рішенням №5178-р/пк-пз від 21.03.2024 (повний текст Рішення було опубліковано 26.03.2024 р.) Комісії, скаргу ФОП «Галан С.В.» було задоволено частково, а саме: зобов’язано комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Галан Світлани Валентинівни.
Вказане Рішення Замовник виконав, про що свідчить Протокол уповноваженої особи від 27.03.2024 р. (копія додається – Доказ 1).
Протоколом №б/н уповноваженої особи від 29.03.2024 р. (копія додається – Доказ 2) було відхилити пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на підставі абз. 3 пп.2 п.44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" є такою, строк дії якої закінчився.
Фізична особа-підприємець «Галан Світлана Валентинівна» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення Замовника призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону, звертаюсь до Комісії зі скаргою з огляду на таке:
У своєму рішенні від 29.03.2024 р. Замовник зазначає, що строк дії тендерної пропозиції Скаржника закінчився 20.03.2024р, а станом на 20.03.2024р. жоден з учасників з власної ініціативи не продовжив строк дії своєї тендерної пропозиції та не повідомив про це замовникові через електронну систему закупівель.
Звертаю увагу шановної Комісії, що станом на 20.03.2024 р. процедура закупівлі була заблокована через розгляд Комісією скарги ФОП «Галан С.В.», яку було прийнято до розгляду 14.03.2024, а повний текст Рішення по суті скарги було опубліковано 26.03.2024 р.
У період, коли процедура закупівлі заблокована, Учасники закупівлі позбавлені можливості завантажувати будь які документи електронну систему закупівель, які стосуються закупівлі, окрім тих документів, які стосуються оскарження цієї закупівлі.
29.03.2024 р. Замовник розпочав кваліфікаційний розгляд тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Галан Світлана Валентинівна, в ході якого пропозиція ФОП «Галан С.В.» була відхилена, оскільки її тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Вважаю, що Замовник грубо порушив Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Відповідно до п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, пунктом 3 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника передбачено, що у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель, то Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику (Учаснику) час на усунення невідповідностей, до яких відноситься подання документів, які передбачені тендерною документацією.
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 29.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи від 29.03.2024 р
-
Опис доказу:
Відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА"
-
Повʼязаний документ:
Протокол_відхилення_ 29.03 Галан.doc
-
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи від 27.03.2024 р
-
Опис доказу:
Виконання Замовником Рішення АМКУ №5178-р/пк-пз від 21.03.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол рішення АМКУ 27.03.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 29.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА", тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Замовник стверджує, що Скаржник надав Сертифікат відповідності, який не містить усіх медичних виробів
Номер:
e07ac4bb22ca44f29a572b8bac75a550
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.a6
Назва:
Замовник стверджує, що Скаржник надав Сертифікат відповідності, який не містить усіх медичних виробів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 12.12.2023 № 20009 (1).pdf 12.03.2024 23:13
- Скарга-3.pdf.p7s.zip 12.03.2024 23:13
- Лист для Галан-1.pdf 12.03.2024 23:13
- ЛИст Імпрув.pdf 12.03.2024 23:13
- Протокол_відхилення_ 06.03.doc 12.03.2024 23:13
- Скарга-3.pdf 12.03.2024 23:13
- Протокол_відхилення_ 27.11.doc 12.03.2024 23:14
- Лист для Галан.pdf 12.03.2024 23:14
- sign.p7s 12.03.2024 23:17
- Пояснення-3.pdf 19.03.2024 19:41
- Рішення від 14.03.2024 № 4666.pdf 14.03.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5178.pdf 22.03.2024 14:37
- Рішення від 21.03.2024 № 5178.pdf 26.03.2024 10:15
- Пояснення по скарге UA-2023-11-06-006908-a.a6.pdf 19.03.2024 02:45
- Пояснення по скарге UA-2023-11-06-006908-a.a6.docx 19.03.2024 02:45
- Лист відповідь Слов лікарня.pdf 19.03.2024 12:36
- Лист Левицького.pdf 19.03.2024 12:37
- протокол рішення АМКУ 27.03.2024 27.03.2024 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 23:21
Дата розгляду скарги:
21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2024 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення №5178-р/пк-пз від 21.03.2024р. прийнято рішення скасувати рішення від 06.03.2024 року про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАЛАН СВІТЛАНИ ВАЛЕНТИНІВНИ
Пункт скарги
Номер:
ac43774587a34f4f9f562a3e3975ae9c
Заголовок пункту скарги:
Замовник стверджує, що Скаржник надав Сертифікат відповідності, який не містить усіх медичних виробів
Опис заперечення:
Рішенням уповноваженої особи ПРОТОКОЛ №б/н від 06.03.2024 року тендерну пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" відхилено на підставі підпункту абз.2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178., у зв’язку з тим, що Учасник -ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" надав Сертифікат відповідності, який не містить усіх медичних виробів. ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" (надалі-Скаржник) не погоджується з прийнятими Рішеннями уповноваженою особою та вважає, що відхилення тендерної пропозиції Скаржника відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
06 березня 2024 р. Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Міська клінічна лікарня міста Слов'янська» (далі — Замовник) Протоколом б/н (копія додається – Додаток 1) відхилило тендерну пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на підставі абз.2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Фізична особа-підприємець «Галан Світлана Валентинівна» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
В обгрунтування свого рішення Замовник вказав, що звернувся листом від 27.02.2024р. № 01/10-470 до ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» за підтвердженням інформації, наданої учасником ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА": - чи входять пилки та дрилі електрохірургічні медичні, до переліку тої продукції, що було надано для проведення оцінки відповідності, і чи розповсюджується дія сертифікату відповідності № PR.312-20 (видання № 1, дата реєстрації 20.11.2020 р., дійсний до 19.11.2025 р.), окрім імплантів, на електрохірургічний інструмент, який не вказано в даному сертифікаті але який вказано в Декларації про відповідність №03.
Замовник отримав відповідь ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» від 05.03.2024 №24.03.05-1 згідно якої замовника поінформовано, що нові версії декларації про відповідність (крім Декларації про відповідність №03 від 11.11.2020р.) до ООВ ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» не надходили. А отже в сертифікаті відповідності № PR.312-20 наведено вичерпний перелік виробів на які він наданий та який пройшов оцінку відповідності згідно Технічного регламенту.
10 березня 2024 року Скаржник звернувся за роз'ясненнями до Уповноваженого представника на території України ФОП "Левицький Богдан Володимирович" (далі – Представник), власника Сертифікату відповідності № PR.312-20. 11 березня 2024 року було отримано відповідь (копії додаються - Додаток 2, Додаток 3).
Представник повідомив, що 29 лютого 2024 року до нього зателефонував співробітник ТОВ "IМПРУВ МЕДИКЕЛ" і попросив надати інформацію про те, які медичні вироби віднесені до однієї із груп, що вказані у Сертифікаті відповідності №PR.312-20 від 20 листопада 2020 року - "Металеві кісткові пластини та гвинти". На цей усний запит було надано письмову відповідь 29 лютого 2024 року (Додаток 2).
Представник також зазначив, що Сертифікат відповідності № PR.312-20 містить лише назви груп медичних виробів. Повний перелік медичних виробів, яких більше ста найменувань, що відносяться до вказаних груп, зазначено в Декларації про відповідність №03 від 11 листопада 2020 року.
Також Представник повідомив, що до Декларації про відповідність №03 від 11.11.2020 року не вносилося жодних змін, тому інших редакцій Декларації не надавалось.
Представник також додав, що дію Сертифікату відповідності № PR.312-20 було підтверджено щорічним аудитом, який останній раз проводився у 2023 році. ТОВ "IМПРУВ МЕДИКЕЛ" провело аудит без жодних зауважень.
Звертаю увагу шановної колегії, що в цій процедурі закупівлі UA-2023-11-06-006908-a, Замовник вже відхиляв пропозицію Скаржника з аналогічних підстав. Так, рішенням Уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № б/н від 27.11.2023 року (копія додається – Додаток 4) було відхиллено Тендерну пропозицію ФОП "Галан Світлана Валентинівна". Не погодившись із рішенням Замовника, Скаржник звернувся зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішенням № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023 (копія додається – Додаток 5) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство Слов`янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАЛАН СВІТЛАНИ ВАЛЕНТИНІВНИ за процедурою закупівлі UA-2023-11-06-006908-a.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що Рішення АМКУ № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023, є релевантним до поточної ситуації, де його пропозиція була відхилена Замовником та має бути враховано при розгляді цієї Скарги на дії Замовника.
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 06.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
Фізична особа-підприємець «Галан Світлана Валентинівна» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
В обгрунтування свого рішення Замовник вказав, що звернувся листом від 27.02.2024р. № 01/10-470 до ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» за підтвердженням інформації, наданої учасником ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА": - чи входять пилки та дрилі електрохірургічні медичні, до переліку тої продукції, що було надано для проведення оцінки відповідності, і чи розповсюджується дія сертифікату відповідності № PR.312-20 (видання № 1, дата реєстрації 20.11.2020 р., дійсний до 19.11.2025 р.), окрім імплантів, на електрохірургічний інструмент, який не вказано в даному сертифікаті але який вказано в Декларації про відповідність №03.
Замовник отримав відповідь ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» від 05.03.2024 №24.03.05-1 згідно якої замовника поінформовано, що нові версії декларації про відповідність (крім Декларації про відповідність №03 від 11.11.2020р.) до ООВ ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» не надходили. А отже в сертифікаті відповідності № PR.312-20 наведено вичерпний перелік виробів на які він наданий та який пройшов оцінку відповідності згідно Технічного регламенту.
10 березня 2024 року Скаржник звернувся за роз'ясненнями до Уповноваженого представника на території України ФОП "Левицький Богдан Володимирович" (далі – Представник), власника Сертифікату відповідності № PR.312-20. 11 березня 2024 року було отримано відповідь (копії додаються - Додаток 2, Додаток 3).
Представник повідомив, що 29 лютого 2024 року до нього зателефонував співробітник ТОВ "IМПРУВ МЕДИКЕЛ" і попросив надати інформацію про те, які медичні вироби віднесені до однієї із груп, що вказані у Сертифікаті відповідності №PR.312-20 від 20 листопада 2020 року - "Металеві кісткові пластини та гвинти". На цей усний запит було надано письмову відповідь 29 лютого 2024 року (Додаток 2).
Представник також зазначив, що Сертифікат відповідності № PR.312-20 містить лише назви груп медичних виробів. Повний перелік медичних виробів, яких більше ста найменувань, що відносяться до вказаних груп, зазначено в Декларації про відповідність №03 від 11 листопада 2020 року.
Також Представник повідомив, що до Декларації про відповідність №03 від 11.11.2020 року не вносилося жодних змін, тому інших редакцій Декларації не надавалось.
Представник також додав, що дію Сертифікату відповідності № PR.312-20 було підтверджено щорічним аудитом, який останній раз проводився у 2023 році. ТОВ "IМПРУВ МЕДИКЕЛ" провело аудит без жодних зауважень.
Звертаю увагу шановної колегії, що в цій процедурі закупівлі UA-2023-11-06-006908-a, Замовник вже відхиляв пропозицію Скаржника з аналогічних підстав. Так, рішенням Уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № б/н від 27.11.2023 року (копія додається – Додаток 4) було відхиллено Тендерну пропозицію ФОП "Галан Світлана Валентинівна". Не погодившись із рішенням Замовника, Скаржник звернувся зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішенням № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023 (копія додається – Додаток 5) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство Слов`янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАЛАН СВІТЛАНИ ВАЛЕНТИНІВНИ за процедурою закупівлі UA-2023-11-06-006908-a.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що Рішення АМКУ № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023, є релевантним до поточної ситуації, де його пропозиція була відхилена Замовником та має бути враховано при розгляді цієї Скарги на дії Замовника.
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 06.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
×
-
Назва доказу:
Додаток-5: Рішення № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023
-
Опис доказу:
Рішенням № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023 (копія додається – Додаток 5) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство Слов`янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАЛАН СВІТЛАНИ ВАЛЕНТИНІВНИ за процедурою закупівлі UA-2023-11-06-006908-a.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 12.12.2023 № 20009 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_відхилення_ 27.11.doc
-
Опис доказу:
відхилення пропозиції Скаржника з аналогічних підстав рішенням Уповноваженої особи ПРОТОКОЛ № б/н від 27.11.2023 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол_відхилення_ 27.11.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток-3: Копія відповіді Представника від 11.03.2024р.
-
Опис доказу:
Пояснення відповідності Сертифікату медичним виробам
-
Повʼязаний документ:
Лист для Галан.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь на усний запит ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ»
-
Опис доказу:
Відповідь на усний запит ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ»
-
Повʼязаний документ:
ЛИст Імпрув.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток-2: Копія відповіді Представника від 11.03.2024р.
-
Опис доказу:
Повідомлення ФОП "ГАЛАН СВ" про запит від ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ»
-
Повʼязаний документ:
Лист для Галан-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток-1: Копія Протоколу № б/н від 06 березня 2024 р.
-
Опис доказу:
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Учасника)
-
Повʼязаний документ:
Протокол_відхилення_ 06.03.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення ПРОТОКОЛ № б/н від 06.03.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3bed7b864c20420ea5fcc8870fe76bfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
про скасування ПРОТОКОЛ № б/н від 27.11.2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Слов'янськ.pdf 30.11.2023 18:51
- Частина-3.pdf 30.11.2023 18:51
- Частина-2.pdf 30.11.2023 18:51
- Тендерна документація.doc 30.11.2023 18:51
- Частина-4.pdf 30.11.2023 18:51
- Частина-1.pdf 30.11.2023 18:51
- Пояснення Галан.pdf 11.12.2023 23:22
- Клопотання.pdf 11.12.2023 23:22
- рішення від 04.12.2023 № 19402.pdf 04.12.2023 13:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20009.pdf 13.12.2023 12:57
- рішення від 12.12.2023 № 20009.pdf 14.12.2023 18:20
- Пояснення АМК.pdf 05.12.2023 20:51
- пояснення 05.12.2023 20:51
- протокол 22.12.2023 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2023 18:52
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2023 13:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2023 18:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протокол №б/н від 27.11.2023р. скасовано
Вимога
Відхилено
ПОВТОРНА ВИМОГА! Про усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Номер:
be29490677f84745a6df0a087b44159a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.a3
Назва:
ПОВТОРНА ВИМОГА!
Про усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Вимога:
Після ПОВТОРНОГО вивчення та аналізу Тендерної документації Замовника, виявлено порушення законодавства щодо публічних закупівель, які суперечать принципам справедливої конкуренції для мене та інших учасників. Указана документація містить вимоги, які порушують положення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Конкретно, тендерні вимоги до медико-технічного обладнання вказують на фірму-виробника та моделі обладнання без належного обґрунтування, що суперечить вимогам пункту 4, статті 23 цього Закону.
Згідно з цим пунктом, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марки, виробників, процеси чи торгові марки без належного обґрунтування або виразу "або еквівалент". У даному випадку в Тендерній документації не було подано ЖОДНОГО обґрунтування щодо необхідності вказання конкретного виробника та моделей обладнання.
Жодного, а тим паче НАЛЕЖНОГО обґрунтування Замовник не надав!
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЮ внести необхідні зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та приведення їх у відповідність до законодавчих вимог щодо публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2023 23:33
Вирішення:
У відповідь на повторну вимогу (скаргу) від 13.11.2023 року щодо наявності порушень п.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо наступне:
Відповідно до п.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно до вимог вказаної статті, у разі посилання на конкретну марку чи виробника воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз аналог або еквівалент.
Як вже зазначалось, у Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики повинні відповідати або бути ліпшими за показники наведені у наступній таблиці (або еквівалент, аналог тощо). А саме: в таблиці Додатку2 Загальні відомості (силовий інструментарій) щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначено три стовпця: "Загальні відомості" (конкретний перелік обладнання, гарантійний термін), "Ступінь інформації" (відомості щодо обладнання, які повинен внести учасник процедури), "Дані приладу" (країна виробник, модель,технічні характеристики обладнання). Наявність даних записів не суперечать принципам справедливої конкуренції та не створює жодних дискримінаційних вимог для учасників процедури закупівлі, оскільки замовник передбачив можливість надання пропозицій обладнання інших виробників та країн виробництва. Основною вимогою є відповідність обладнання зазначеним характеристикам та гарантійним зобов'язанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що саме у технічних специфікаціях (таблиця 3 Додатку2) взагалі відсутні будь-які посилання на конкретного виробника чи модель обладнання. Вони містять лише відомості щодо технічних вимог, які ставляться до медичного обладнання.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до п.5 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", учасники процедур повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
На Вашу першу скаргу (вимогу) від 09.11.2023 року вже було надано вичерпну відповідь, згідно до якої не встановлено дискримінаційних умов у тендерній документації. Звертаючись повторно з аналогічною вимогою (скаргою) Ви затримуєте процедуру закупівлі й такі дії мають ознаки зловживання правами учасника процедури. Підсумовуючи викладене, вважаємо повторну вимогу (скаргу) від 13.11.2023 безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом виділення в окремі лоти: Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340, та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Номер:
a7c2e617f5a541c780e7cb9e4ba0ddd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.c2
Назва:
Просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом виділення в окремі лоти: Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340, та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації, Завмовник закуповує Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015 - 33160000-9 (Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491, Пилка електрична медична НК 024:2023:44491, Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340).
Хочу звернути увагу, що дані предемети закупівлі належать до різних груп (категорій або ін.). Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491 та Пилка електрична медична НК 024:2023:44491 відносяться до інструментів. А Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340 відносяться до групи/категорії імплантів.
Виокремлення позицій Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491 та Пилка електрична медична НК 024:2023:44491 з одного лоту із Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340 дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам. Таким чином, при створенні блокуючих умов для інших учасників порушується і принцип максимальної економії та ефективності, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Таким чином, об’єднання в один лот електричного інструменту та Спиць Кіршнера, які не є інструментом, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення кожної групи (категорії) предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2023-11-06-006908-a шляхом виділення в окремі лоти електро інструмент та Спиці Кіршнера, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2023 21:17
Вирішення:
На Вашу вимогу (скаргу) щодо внесення змін до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом виділення в окремі лоти: Спиця Кіршнера, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Кіршнера НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова, з упором НК 024:2023:58340, Спиця Ілізарова НК 024:2023:58340, та блокуючих дискримінаційних позицій, повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон) встановлює правові та економічні заcади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. Замовник може визначити окремі частини предмету закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг.
В Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р. зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи ні частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини/лоти залишає право за замовником розподіл відповідно до його потреб.
В листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 02.08.2017 р. №3304-06/26774-06 зазначено, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та є правом, а не обов’язком Замовника.
Вказані в тендерній документації товари планується використовувати одномоментно під час проведення оперативних втручань, і призначені вони для потреб ортопедії та травматології. Для забезпечення нормального функціонування та безперервної роботи травматологічного відділення лікарні, мінімізації витрат часу на придбання необхідних товарів, та оказання своєчасної допомоги в умовах воєнного стану Замовник вважає за доцільне придбати дані товари одночасно (одним лотом).
На підставі викладеного, тендерну документацію в частині визначення предмету закупівлі залишити без змін.
Ваше звернення буде враховано при підготовці наступних закупівель цього виду товарів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Номер:
bf5622d7d75c4517935fec73dd75cfaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.a1
Назва:
Про усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Вимога:
Ознайомившись із Тендерною документацією Замовника, мною було виявлено порушення законодавства щодо публічних закупівель, які порушують моє та інших учасників право на справедливу конкуренцію. Вказана документація містить вимоги, що суперечать принципам закупівель, визначеним у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". З цієї причини, я звертаю Вашу увагу на дискримінаційні вимоги тендерної документації та прошу їх усунути.
Замовник зазначив у Тендерній документації щодо медико-технічних вимог предмету закупівлі позиції: Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015 - 33160000-9 (Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491, Пилка електрична медична НК 024:2023:44491 наступні вимоги до Загальних відомостей (силовий інструментарій):
"Фірма виробник обладнання: Shanghai Bojin Medical Instrument Co. Ltd.;
Країна-виробник: China;
Модель пилки: BJ1301;
Модель дриля: BJ1303B;
Модель дриля: BJ1307B"
Згідно п. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Жодного обгрунтування, щодо необхідності посилання на конкретного виробника обладнання та моделей продукції, Замовник не надав у Тендерній документації.
Беручи до уваги наведене, прошу усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2023 19:46
Вирішення:
Щодо вимоги (скарги) про усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації в частині медико-технічних вимог предмету закупівлі позиції: Устаткування для операційних блоків код ДК 021:2015 - 33160000-9 (Дриль електрична медична канюльована НК 024:2023:44491, Дриль електрична медична НК 024:2023:44491, Пилка електрична медична НК 024:2023:44491) повідомляємо про те, що умови тендерної документації не порушують вимог п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно до вимог вказаної статті, у разі посилання на конкретну марку чи виробника воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В свою чергу, у Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики повинні відповідати або бути ліпшими за показники наведені у наступній таблиці (або еквівалент, аналог тощо).
Враховуючи те, що у Тендерної документації закупівельником визначені конкретні медико-технічні вимоги до кожної позиції закупівлі з зазначенням характеристик даного обладнання - фірма виробник обладнання: Shanghai Bojin Medical Instrument Co. Ltd.; Країна-виробник:China; Модель пилки: BJ1301; Модель дриля: BJ1303B; Модель дриля: BJ1307B , а також передбачено можливість надання їх аналогів або еквіваленту, вважаємо дану вимогу (скаргу) безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника від 25.12.2023 року про відміну відкритих торгів на закупівлю
Номер:
5e7e667b64cf41d8b15308d36522db95
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-06-006908-a.c5
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника від 25.12.2023 року про відміну відкритих торгів на закупівлю
Скарга:
Необгрунтоване скасування процедури закупівлі Замовником
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.02.2024 06.02.2024 19:16
- протокол 06.02.2024 19:10
- Протокол про скасування відміни торгів.pdf 07.02.2024 17:05
- ПОЯСНЕННЯ 09.01.2024 23:23
- Скарга 2.pdf 03.01.2024 15:51
- Пояснення АМКУ 2 скрг.pdf 10.01.2024 18:28
- рішення від 11.01.2024 № 699.pdf 16.01.2024 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2024 № 699.pdf 12.01.2024 13:31
- рішення від 05.01.2024 № 287.pdf 05.01.2024 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2024 15:52
Дата розгляду скарги:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.01.2024 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2024 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв’язку з необхідністю виконання рішення від 11.01.2024 року № 699-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вирішено скасувати рішення Уповноваженої особи зазначеного в протоколі №б/н від 25.12.2023р. про відміну торгів