• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Завершена

640 404.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 404.04 UAH
Період уточнення: 30.10.2023 15:32 - 04.11.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо акредитованої лабораторії виробника

Номер: 09624c2d211c4fa19771f36177a71452
Дата опублікування: 01.11.2023 09:32
Опис: Доброго дня! Згідно вимог Тендерної документації виробник труб повинен мати власну лабораторію, та ще й акредитовану в НААУ ( Доводимо до відома, що ЄДИНИМ виробником труб в Україні , який має власну лабораторію, яка акредитовану в НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019, ТОВ "Калуський трубний завод " ( КТЗ ) ). Просимо ознайомитися із рішенням АМКУ щодо аналогічної вимоги і прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності у виробника труб лабораторії ( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-009801-a ) .
Відповідь: Розглянувши питання щодо необхідності внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі за кодом 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, вирішено внести наступні зміни: Видалити із тендерної документації абзац другий підпункту 6.2 Додатку 2
Дата відповіді: 01.11.2023 15:47
Відповідь надана

Додаток 2 до тендерної документації

Номер: f919ec513df44016ae79003d6fb62cab
Дата опублікування: 31.10.2023 10:49
Опис: 1).Згідно пункту 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".Просимо внести зміни в Додаток 2, а саме що позицій 1,2 2).Обмеження однієї з технічних вимог до тендера тільки «атестатом акредитації випробувальної лабораторії виробника» є зовсім невірно ,- тому що : Законом України від 05.06.2014 р. № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі - Закон), що набрав чинності 01.01.2016 р., проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Оскільки проведення атестації не передбачено, то проводиться добровільна оцінка відповідності продукції. Для проведення добровільної оцінки відповідності продукції запроваджено «Українську систему добровільного оцінювання стану вимірювань» тому акредитація випробувальних лабораторій не є обов’язковою. В Україні впроваджено національний стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який є тотожним перекладом міжнародного стандарту ISO 10012:2003, що встановлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Цей стандарт можна застосовувати для цілей підтвердження компетентності вимірювальних можливостей. Звідси технічна вимога в тендері до заводської лабораторії виробника повинна бути в наступній редакції : Документом на право проведення випробувань може бути : - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями та галузь вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника або - атестат акредитації , щодо підтвердження компетентності випробувальної лабораторії виробника та сфера акредитації . Згідно викладеної вище інформації просимо виправити невідповідності
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання. 1) По Вашому першому питанню, тендерна документація не потребує внесення змін, оскільки Додаток 2 до тендерної документації вже містить Примітку 1, згідно якої: «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». 2) По Вашому другому питанню, тендерна документація також не потребує внесення змін, оскільки враховуючи вимоги підпункту 31 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником, а згідно пункту 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Згідно пункту 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Оскільки наше підприємство, як замовник, зацікавлене при закупівлі отримати продукт найвищої якості, вважаємо, що вимога про те, що наявна у виробника лабораторія, в якій здійснюється контроль якості продукції, має бути з найвищим рівнем довіри - акредитована Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO /IEC 17025:2019, є правомірною та обґрунтованою.
Дата відповіді: 31.10.2023 16:56