• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням будівлі котельні та системи опалення навчального корпусу Нижанковицького професійного ліцею по вул. Галицька, 59а в м.Добромиль Самбірського району Львівської області для тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб»

Завершена

9 171 842.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 859.21 UAH
Період уточнення: 27.10.2023 17:27 - 01.11.2023 00:00
Відповідь надана

Локалізація

Номер: 742519815ce748beae06b3ea2a038bd7
Дата опублікування: 30.10.2023 22:43
Опис: Замовнику, як надати перелік локалізованих товарів не маючи марок насосів чи іншого обладнання, яке підлягає локалізації
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Згідно п. 8.3 Настанов з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає: відомість обсягів робіт. Так, Замовником торгів в Додатку №2 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт, чим дотримано вищезазначену вимогу Настанов. Крім того, згідно п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції мали можливість в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик для обстеження об’єкта будівництва, та на місці ознайомитися детально з обсягами робіт, їх видами, з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну).
Дата відповіді: 02.11.2023 09:38
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: e17a735cc2f84060b4301f7b6fa80531
Дата опублікування: 30.10.2023 21:28
Опис: Замовнику, поясніть чому ви вимагаєте в додатку №1 лише слюсарів-монтажників (не менше трьох), а не інші професії, які мають право на ці роботи. Наприклад слюсар-сантехнік? Для чого ви вимагаєте від учасника обов’язку наявність у штаті керівника з будівництва, заступника директора з будівництва/заступника директора з виробничих питань, якщо згідно законодавства достатньо мати головного інженера та виконавця робіт для даного виду робіт? Яка може бути обов’язкова наявність в штаті Учасника інженера - проектувальника та техніка-проектувальника, якщо проект розроблений та пройшов експертизу? Що будемо проектувати? Як Учасник може виконати таку вимогу: -наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Ми, як монтажна організація, та інші монтажні підприємства, які не є виробниками не можемо та не зобов’язані виконувати вимогу, оскільки дані сертифікати мають мати лише виробники продукції. Чому ви вимагаєте наявність сертифікатів ISO виданих тільки на ім’я учасника? Законодавством дозволяється залучати субпідрядні організації на деякі види робіт. А також для чого учаснику потрібно мати сертифікат ISO на систему охорони здоров’я та безпекою праці стосовно, зокрема, на малярні роботи? Даний вид будівельних робіт не передбачений технічним завданням замовника. Дані вимоги є дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, в протилежному випадку ми змушені будемо оскаржити її умови.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Під час проведення процедури закупівлі Замовник керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості). Так, в п. 28 Особливостей встановлено: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи зазначене, згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відтак, на законодавчому рівні встановлено право Замовника вимагати від Учасників відповідність їх такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Щодо документального підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, то Замовник торгів на власний розсуд визначає його, виходячи із специфіки предмета закупівлі та власних потреб. Щодо вимоги про наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, та на підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, то варто зазначити, що дана вимога регламентована змінами від 08.09.2023 р. до постанови від 22 серпня 2023 року № 950 до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, де передбачили для замовників обов’язок зазначати в тендерній документації на закупівлю товару з Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, вимогу щодо наявності в учасника відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам відповідних ДСТУ, ISO або нацстандартів, якими їх замінили, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності. А учасника — подати у складі тендерної пропозиції копію таких документів, що відповідає зазначеним замовником вимогам. Щодо сертифікатів ISO на систему охорони здоров’я та безпекою праці, то зауважимо, що як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Згідно частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Дата відповіді: 01.11.2023 15:31
Відповідь надана

відомість матеріалів

Номер: 5dc7b3005cf54b789308caef709d68b0
Дата опублікування: 30.10.2023 18:32
Опис: Для коректного розрахунку ціни надайте, будь ласка, відомість матеріалів
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Згідно п. 8.3 Настанов з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає: відомість обсягів робіт. Так, Замовником торгів в Додатку №2 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт, чим дотримано вищезазначену вимогу Настанов. Відтак, вважаємо, що даної інформації є достатньо для обрахування договірної ціни Учасником процедури закупівлі.
Дата відповіді: 01.11.2023 15:31