• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труба та супутня продукція Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Торги відмінено

748 649.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 491.89 UAH
Період уточнення: 26.10.2023 17:09 - 04.11.2023 00:00
Відповідь надана

Тех документація

Номер: f4c4756a12804acb8caec23216e65278
Дата опублікування: 03.11.2023 14:35
Опис: Шановний Замовнику. Наявність висновків СЕС на будівельну продукцію були передбачені Законом про сан.-епідеміологічне благополуччя населення. Разом з тим з 0.10.2023 р вступив в силу Закон № 2573-IX Про систему громадського здоровя, яким припининено чинність Закону про сан- епідеміологічне благополуччя населення і вказаним Законом № 2573-IX не передбачена необхідність у висновках СЕС. З огляду на вищенаведене просимо прибрати вимогу щодо наявності висновків СЕС на фітинги, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач! Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 06.11.2023 12:51
Відповідь надана

Проект Договору - невідповідність змісту п.3.4. та 5.2.

Номер: 28178c682ac04937880cf03e32115ed3
Дата опублікування: 01.11.2023 14:48
Опис: Вимагаємо: - привести у відповідність п.3.4. Додатку 3 (Проект Договору) до нещодавно опублікованого Протоколу №203: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 31.10.2023 року № 203 - зміна до п.5.2. Договору (Додаток №3 Проект Договору внесено зміни до п.5,2., а саме виключено «монтаж».). та видалити умову щодо "монтажу", так як дані відкриті торги проводяться на закупівлю товарів, а не робіт та послуг.
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 02.11.2023 11:16
Відповідь надана

Тенічні вимоги: опис продукції

Номер: c49b71ab16274d6d8f245b9021674b00
Дата опублікування: 01.11.2023 14:24
Опис: Вимагаємо внести корегування в опис предмету закупівлі (Додаток №2 до Тендерної документації): "Попередньоізольована труба подвійна, 200*2*75*6,8мм Re-Xa , SDR11. EVA\L" - "матеріал труби є структурований поліетилен високого ступеня зшивання з допомогою пероксидів", який в технічній літературі скорочено позначається як "PE-Xа", або, в перекладі, як "ПЕ-КСа". Не "Re-Xa".
Відповідь: То опечатка, правильно "PE-Xа".
Дата відповіді: 02.11.2023 12:43
Відповідь надана

Технічні вимоги - коефіцієнт теплопровідності

Номер: 96abcabbbbff4f3283991caa485bf697
Дата опублікування: 01.11.2023 14:13
Опис: Звертаємо увагу та вимагаємо привести у відповідность вимогу щодо показника коефіцієнта теплопровідності - до згаданого в Додатку №2 ДСТУ Б В.2.5-31-2007, а саме п.7.2.11. Таблиця 10: "11. Ефективна теплопровідність при температурі 50°С, ВТ/м К, не більше 0,033" В той самий час в Технічних вимогах Додаток №2 фігурують одночасно: "Коефіцієнт теплопровідності (λ50) теплоізоляції, визначений згідно ДСТУ EN 15632-1:2021, повинен бути не більше ніж 0,0219 Вт/(м × К)." та " Попередньо ізольована труба AUSTROISOL PUR подвійна (або еквівалент)/ коефіцієнт теплопередачі/ 0.2751 Вт/(м*К)". Що саме є предметом закупівлі: лише "теплова ізоляція" чи "попередньо ізольована труба"? та який з показників коефіцієнту теплопровідності предмету закупівлі є вірним? Вимагаємо внести остаточний показник коефіцієнта теплопровідності попередньо ізольованій труби до Техничних вимог.
Відповідь: Зважаючи на протяжність мережі, зниження коефіцієнту теплопровідності ізоляційної оболонки призведе до економії теплової енергії та як наслідок економії коштів. Оскільки ми як замовники хочемо отримати продукт найкращої якості, коефіцієнт теплопровідності теплоізоляції вважати 0,0219 Вт/(м*К) , що не суперечить ДСТУ Б В.2.5-31-2007.
Дата відповіді: 02.11.2023 16:38
Відповідь надана

Технічні вимоги - ступінь зшивки

Номер: 04ba36be549242e98b5ce3e6b375534d
Дата опублікування: 01.11.2023 13:54
Опис: Звертаємо вашу увагу и вимагаємо приведення до відповідності з положенням п. 7.2 ДСТУ Б В.2.7-143:2007 (EN ISO 15875-2) таблиця 11: "Ступінь зшивання труб із РЕ-Х, %, не менше 70 % для труб з РЕ-Ха." В той час, коли за описом вимог в Додатку 2, продукція, що пропонується, має відповідати положенням згаданому вище ДСТУ Б В.2.7-143:2007, вимога до напірної труби має вигляд: "...зі структурованого поліетилену високого ступеня зшивання за допомогою пероксидів зі ступенем зшивання не менше 84% PE-Ха".
Відповідь: будуть внесені зміни
Дата відповіді: 02.11.2023 16:33
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 114ce3b222d54ac181cdd119004cf11f
Дата опублікування: 01.11.2023 13:42
Опис: Просимо надати роз'яснення щодо формату та статусу "технічного паспорту", згаданого у Додатку №2 до Тендерної Документації: "На підтвердження відповідності експлуатаційним параметрам надати технічний паспорт". Ким має бути оформлений та затверджений/погоджений цей документ? Який функціонал виконує - на тлі Сертифіката відповідності та паспорта якості - ?
Відповідь: Новою редакцією Закону про публічні закупівлі доволі детально врегульовано питання формування технічних вимог до предмета закупівель (у т. ч. щодо документів, які має подавати учасник для підтвердження відповідності запропонованого та альтернативи таким документам у разі, коли він не може їх подати). Зокрема, у тендерній документації має міститися інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі й технічні специфікації до предмета закупівлі повинен визначати замовник, зважаючи на вимоги щодо заборони встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, що передбачено в пунктах 3 та 4 ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 5 цього Закону. Технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону). Окремою статтею Закону встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону). Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення). Що ж таке технічний паспорт? Загалом законодавство не містить чіткого визначення поняття технічного паспорта, що можна було б застосувати для всіх предметів закупівель. Аналізуючи нормативні документи, можемо знайти поняття «технічний паспорт БТІ», «технічний паспорт земельної ділянки», «технічний паспорт транспортного засобу», тобто документи, що встановлюють основні параметри й характеристики конкретного предмета. Але такі документи — це поодинокі вимоги в конкретній площині юридичного права. При цьому ми розуміємо, що технічний паспорт, як правило, є документом, який супроводжує товар, а не роботи чи послуги. Однак у закупівельній сфері (з огляду на те, що технічний паспорт потрібно подати якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів) він має підтвердити відповідність предмета закупівель критеріям, установленим у зазначених документах, які не може подати учасник. Маркування, протоколи випробувань чи сертифікат Таким чином, варто розглянути, що ж таке маркування, протоколи випробувань чи сертифікат. Ці поняття встановлені в Законі про технічні регламенти, який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. Сертифікат — цедокумент про відповідність, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Маркування — це знак відповідності технічним регламентам, за допомогою якого виробник вказує, що продукція відповідає застосовним вимогам, визначеним у технічних регламентах, якими передбачене нанесення такого маркування. Знак відповідності технічним регламентам повинен наноситися лише на продукцію, для якої його нанесення передбачене конкретними технічними регламентами, та не повинен наноситися на будь-яку іншу продукцію (ч. 2 ст. 30 30 Закону про технічні регламенти). Водночас технічним регламентом є нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, дотримання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування тією мірою, якою їх застосовують до продукції, процесу або методу виробництва. Технічні регламенти, як правило, містять (не обмежуючись цим переліком): • визначення видів продукції або пов’язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які поширюється дія технічних регламентів, та в разі потреби визначення видів продукції або пов’язаних з нею процесів чи методів виробництва, на які не поширюється дія цих технічних регламентів; • технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, яку вводять в обіг, надають на ринку або вводять в експлуатацію. Зазначені технічні вимоги можуть бути визначені як суттєві вимоги, що визначають рівень захисту суспільних інтересів та які формулюють з огляду на результати, яких необхідно досягти; • права та обов’язки суб’єктів господарювання, які стосуються введення продукції в обіг, надання її на ринку або введення її в експлуатацію, а в разі якщо технічними регламентами передбачене залучення до цієї діяльності інших, ніж суб’єкти господарювання, фізичних чи юридичних осіб, також їхні права та обов’язки; • вимоги щодо надання супровідної інформації про продукцію для споживачів (користувачів), зокрема маркування, інструкцій з користування; • спеціальні вимоги щодо здійснення державного ринкового нагляду стосовно продукції. Крім того, технічні регламенти містять процедури оцінки відповідності, які повинні або можуть застосовуватися для оцінки відповідності продукції технічним вимогам, визначеним у технічних регламентах (стаття 10 Закону про технічні регламенти). З огляду на зазначені поняття, можемо дійти висновку, що формування технічних вимог тендерної документації, а саме технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, потрібно здійснювати з обов’язковим зважанням на умови певного технічного регламенту. Реєстр технічних регламентів розміщено на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України. Даний реєстр можна знайти за посиланням. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, — імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах (стаття 25 Закону про технічні регламенти). Саме до оцінки відповідності вимогам технічних регламентів належить поняття протокол випробувань, оскільки воно зустрічається у Законі про технічні регламенти в частині підтвердження результатів оцінки відповідності (ч. 2 та 3 ст. 45 Закону про технічні регламенти). Отже, за результатами розглянутого можемо констатувати, що по суті технічний паспорт має бути документом, що, зокрема, містить основні параметри й характеристики або властивості товару, зокрема щодо технічних вимог, яким він повинен відповідати. Експлуатаційний документ Схожим за своєю юридичною суттю до технічного паспорта є поняття експлуатаційного документа (експлуатаційної документації). Це — конструкторський документ, який окремо або в сукупності з іншими документами визначає правила експлуатації виробу і (або) відображає відомості, що засвідчують гарантовані виробником значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, гарантії і відомості з його експлуатації протягом встановленого терміну служби. Одним із видів експлуатаційного документа є паспорт системи конструкторської документації (далі — СКД), який визначає ДСТУ 3321:2003 «Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять». Паспорт СКД — це експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметри і характеристики виробу та містить гарантійні зобов’язання і відомості про утилізацію виробу. Вимоги до експлуатаційного документа й паспорта СКД також встановлюють ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи» та ДСТУ ГОСТ 2.610:2006 «Єдина система конструкторської документації. Правила виконання експлуатаційних документів». Такий документ складають на вироби, для яких об’єм необхідних для експлуатації даних та основних показників незначний і в період експлуатації немає необхідності вносити відомості про значення та/або підтвердження цих показників. В експлуатаційній документації, що поставляють з виробом, повинна бути така інформація: • найменування країни-виробника і підприємства-виготовлювача; • найменування та позначення стандарту або технічних умов; • основне призначення, відомості про основні технічні дані і споживчі властивості виробу; • правила і умови ефективного і безпечного використання, зберігання, транспортування та утилізації виробу; • ресурс, термін служби і відомості про необхідні дії споживача після його закінчення, а також інформація про можливі наслідки в ра
Дата відповіді: 02.11.2023 12:46