• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з повірки приборів обліку тепла, лічильників газу, лічильників води, лічильників електричної енергії, вагового обладнання; повірки, технічного обслуговування і ремонту контрольних приладів та засобів вимірювальної техніки

Завершена

663 974.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 16.50 UAH
Період уточнення: 19.03.2018 15:12 - 28.03.2018 17:00
Відповідь надана

До лоту №3 щодо технічних характеристик

Номер: 58b6ced8c9e449b1884e0b0c6c315c3f
Дата опублікування: 23.03.2018 14:35
Опис: Просимо надати інформацію щодо діаметра кожного лічильника води, який зазначений у переліку за лотом 3 «Послуги з повірки лічильників води» у Додатку 3 «Технічна специфікація».
Відповідь: Діаметр кожного лічильника води, який зазначений за лотом 3 «Послуги з повірки лічильників води» у Додатку 3 «Технічна специфікація» буде вказано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.03.2018 08:38
Відповідь надана

Щодо Проекту договору

Номер: 4fdfbb8673d646b48c1cf912f0d31d59
Дата опублікування: 22.03.2018 15:22
Опис: Відповідно до п. 5.3 проектів Договорів заявки подаються замовником в телефонному режимі. Просимо п. 5.3. Договору викласти в наступній редакції: “5.3. Умови надання послуг: послуги з послуги з повірки приладів ______________ (за лотами) надаються відповідно до поданих заявок за підписом та печаткою (за наявності) (в електронному режимі на офіційну електронну адресу Учасника director@ncsms.com.ua) керівників закладів Управління освіти Херсонської міської ради”.
Відповідь: До тендерної документації проекти Договорів у додатку 8 будуть внесені наступні зміни. “5.3. Умови надання послуг: послуги з повірки приладів ______________ (за лотами) надаються відповідно до поданих заявок в паперовому вигляді керівників закладів Управління освіти Херсонської міської ради”.
Дата відповіді: 27.03.2018 08:38
Відповідь надана

Щодо Проекту договру

Номер: 38584f19ab664cb0a3d3e3f2b7d22dfd
Дата опублікування: 22.03.2018 15:22
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідності деяких пунктів проекту Договору. Пункти 6.2.1 та 6.4.2 суперечать п. 11.3. Просимо надати інформацію щодо строків повідомлення Сторони про досторокове розірвання Договору.
Відповідь: Шановний учаснику. Невідповідність пунктів проекту договору зазначені у Вашому питанні будуть виправлені шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.03.2018 08:36
Відповідь надана

Щодо Додатку 3 "Технічна специфікація"

Номер: 50a2f9d49d0f4aeb98473f5776f47d4d
Дата опублікування: 22.03.2018 15:21
Опис: Просимо привести у відповідність кількість послуг в кожному пункті у Додатку 3 за лотом 5 «Послуги з повірки вагового обладнання», оскільки послуги з повірки надаються за кожний ЗВТ окремо, а не за адресу їх розташування. Так, наприклад, згідно п.1 Лоту 5 Додатку 3 правильно буде зазначити 8 послуг, а не 1 послугу, відповідно до зазначеної кількості у переліку: «д/с №3, вул. Кузхнецька, 40 Повірка: ваги поштові РП-150 (2,5-150 кг) -1 шт.; ваги циферблатні РН-10 Ц13У (0,1-10 кг) - 1 шт.; гирі: 0,5 кг-1 шт.;1 кг - 1 шт.: 2 кг - 4 шт.»
Відповідь: Послуги які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації за лотом 5 «Послуги з повірки вагового обладнання» надаються за адресою закладів Управління освіти Херсонської міської ради, тому кількість послуг визначена за кількістю закладів, які зазначені в даному лоті
Дата відповіді: 27.03.2018 08:39
Відповідь надана

Щодо Проекту договору

Номер: 3a2443218b874b4ca79eb72f7a63a0ce
Дата опублікування: 22.03.2018 15:20
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо п.5.4 Проекту договору, а саме: «Послуги складаються з: - демонтажу приладів; - повірки приладів; - монтажу приладів; - пуско-налагоджувальних робіт.» Оскільки за лотами №2, 3 та 4 демонтаж та монтаж приладів, а саме: лічильників газу, води та електричної енергії, можуть проводитися виключно фахівцями компетентних органів (облгаз, міськводоканал, обленерго) за заявою власника приладу, просимо Вас внести відповідні зміни до п.5.4 Проекту договору, а також до передостаннього абзацу Додатку 3 тендерної документації.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 27.03.2018 08:35
Відповідь надана

Щодо ремонту ЗВТ

Номер: c839f937d4d44854bab77f0ab3692562
Дата опублікування: 22.03.2018 15:19
Опис: Просимо Вас надати роз’яснення щодо питання, якщо вартість ремонту ЗВТ буде перевищувати вартість нового ЗВТ, необхідно буде Виконавцю видати довідку про недоцільність виконання ремонту, або замінити новим ЗВТ з відповідними технічними характеристиками
Відповідь: Кошти передбачені в бюджеті на 2018 рік по даному предмету закупівлі за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Придбання нового обладнання не передбачено.
Дата відповіді: 27.03.2018 08:34
Відповідь надана

Щодо графіку проведення повірки, ТО та ремонту

Номер: ec9e6265613b497c909b20ccfb74604e
Дата опублікування: 22.03.2018 15:18
Опис: Просимо Вас надати роз’яснення щодо питання, за яким графіком будуть надаватися прилади, зазначені у Додатку 3 тендерної документації, в ремонт, технічне обслуговування та повірку.
Відповідь: Послуги зазначені у Додатку 3 тендерної документації надаються відповідно до поданих заявок керівників закладів Управління освіти Херсонської міської ради. Орієнтовний початок з квітня по жовтень 2018 року
Дата відповіді: 27.03.2018 08:33