• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з повірки приборів обліку тепла, лічильників газу, лічильників води, лічильників електричної енергії, вагового обладнання; повірки, технічного обслуговування і ремонту контрольних приладів та засобів вимірювальної техніки

Завершена

663 974.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 16.50 UAH
Період оскарження: 19.03.2018 15:12 - 03.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення Тендерної пропозиції

Номер: 77834f7c53544431954901bc994aa201
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-19-001950-c.b5
Назва: Щодо відхилення Тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно чинній Постанові КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», а саме Додатку 6 «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» Дозвіл Державної служби України з питань праці для робіт з повірки приборів обліку тепла (монтаж та демонтаж такого обладнання тощо) не потрібен. Копії Дозволів Державної служби України з питань праці які видані Приватному підприємству «Вимір» на проведення зварювальних та газополум’яних робіт, а також на експлуатацію посудин під тиском були надані у зв’язку з тим, що іноді під час монтажу/демонтажу обладнання виникає потреба в таких роботах, ці Дозволи свідчать про те, що ми в змозі виконати умови Договору при будь-яких обставинах без залучання субпідрядників. Про непотрібність Дозволу Державної служби України з питань праці для робіт з повірки приборів обліку тепла Приватне підприємство «Вимір» повідомило організатора закупівель у Вимозі на кваліфікацію від 18.04.2018 р., безпосередньо на яку отримали відповідь про відхилення пропозиції на підставі відсутності Дозволу Державної служби України з питань праці для робіт з повірки приборів обліку тепла, або Довідки про відсутність робіт з повірки приборів обліку тепла. Вимагаємо визнати відсутність Довідки про відсутність робіт з повірки приборів обліку тепла у Переліку «видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» як несуттєвою підставою для відхилення Тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення поданою 24 квітня 2018 о 18:14 повідомляємо наступне. Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3) до тендерної документації, в якій надання послуг передбачено за лотами, демонтаж, монтаж приладів виконується відповідно до дозволів які передбачені на цей вид діяльності. Також пунктом 13 додатка 4 до тендерної документації передбачено надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Приміткою цього ж додатка зазначено що: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України. Учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВИМІР" надано Дозвіл №178.17.65 яким дозволяється ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ВИМІР» виконувати: зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом (кисень, пропан-бутан); зварювальні (ручне дугове зварювання), газополум’яні роботи та Дозвіл №179.17.65 яким дозволяється ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ВИМІР» експлуатувати посудини, що працюють під тиском понад 0,05МПа, а саме: балони із киснем – 5 од.; балони із пропан-бутаном – 4 од. Дозвіл на демонтаж, монтаж приладів, або довідки з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, що до відсутності цих документів у складі тендерної пропозиції не надано. Також зазначаємо, що в строки, установлені статтею 23 Закону, учасник мав право звернутись до замовника із запитанням про те, чи не буде вважитися подання такої інформації підставою для відхилення, або із пропозицією внести зміни до тендерної документації. Звернень за роз’ясненням та/або вимог щодо усунення порушень відповідно до статті 23 Закону з цього питання не надходило
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо Вимоги ТОВ "Енергопрофі"

Номер: 31db7786fbd2499fb60cd1fa1129db8d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-19-001950-c.c4
Назва: Щодо Вимоги ТОВ "Енергопрофі"
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що складом статті 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» Закону України № 222-VIII від 02.03.2015 р. «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачається ліцензування господарської діяльності при наданні послуг з технічного обслуговування та повірки контрольно-вимірювальних приладів. Посилання опонентів на пункт 9 цієї статті не є коректним, так як в цьому пункті, а також в Постанові №256 КМУ від 30.03.2016 р., якою він регулюється, однозначно підкреслено, що мова йде про «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». Інакше кажучи, якщо господарська діяльність не є будівництвом, або навіть є будівництвом з класом наслідків (відповідальності) незначним, то така діяльність ліцензуванню не підлягає. Безпосередньо для робіт з повірки приборів обліку тепла Дозвіл Державної служби з питань праці дійсно не потрібен, але іноді під час монтажу/демонтажу обладнання виникає потреба в газополум’яних роботах, тому ми надали Дозволи, які свідчать про те, що ми в змозі виконати умови Договору при будь-яких обставинах без залучання субпідрядників. На підставі наведеного вище, вимагаємо вважати Вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПРОФІ» неправомірною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Технічної специфікації (додаток 3) до тендерної документації, в якій надання послуг передбачено за лотами, демонтаж, монтаж приладів виконується відповідно до дозволів які передбачені на цей вид діяльності. Також пунктом 13 додатка 4 до тендерної документації передбачено надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Приміткою цього ж додатка зазначено що: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України. Учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВИМІР" надано Дозвіл №178.17.65 яким дозволяється ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ВИМІР» виконувати: зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом (кисень, пропан-бутан); зварювальні (ручне дугове зварювання), газополум’яні роботи та Дозвіл №179.17.65 яким дозволяється ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ВИМІР» експлуатувати посудини, що працюють під тиском понад 0,05МПа, а саме: балони із киснем – 5 од.; балони із пропан-бутаном – 4 од. Дозвіл на демонтаж, монтаж приладів, або довідки з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, що до відсутності цих документів у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИМІР» не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо визнання переможцем по Лоту №1 ПП "Вимір"

Номер: ac1613cbfcd04b70a1fc36229d9a8d17
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-19-001950-c.b3
Назва: Щодо визнання переможцем по Лоту №1 ПП "Вимір"
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме п. 13 Додатку №4 учасник закупівлі у складі своєї тендерної документації повинен надати: 13) копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. ПП "Вимір" у складі своєї тендерної пропозиції не надав Ліцензію на провадження господарської діяльності. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з тендерною документацією, роботи по Лоту №1 включають в себе: демонтаж/монтаж приладів, проведення пусконалагоджувальних робіт. Дані роботи потребують наявності Ліцензії на провадження господарської діяльності по коду 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, зокрема 1.12.00 Монтаж технологічного устаткування; 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт: 1.13.07 Теплоенергетичного устаткування; 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; 2.01.02 Опалення; 2.01.07 Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. ПП "Вимір" надав лише Дозвіл Державної служби України з питань праці на: експлуатацію балонів з киснем (5 шт.), балонів з пропан-бутаном (4 шт.), зберігання балонів із зрідженим, вибухонебезпечним газом, зварівальні та газополум'яні роботи. Але ці Дозволи не мають ніякого відношення до предмету закупівлі. Ні підставі наданих вище фактів вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ПП "Вимір".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання, щодо відміни рішення про визнання переможцем ПП «Вимір», відповідно до інформації, яка наведена у Вашій вимозі, буде розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету Замовника. У разі прийняття відповідного рішення – рішення буде опубліковано в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на відхилення цінової пропозиції ТОВ "Енергопрофі"

Номер: 314bff012629414fb9325e5d15047b15
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-19-001950-c.b2
Назва: Вимога на відхилення цінової пропозиції ТОВ "Енергопрофі"
Вимога:
Відповідно до протоколу №162 від 16.04.2018р., Вами відхилено пропозицію ТОВ "Енергопрофі" на Лот №1 закупівлі UA-2018-03-19-001950-c. Згідно протоколу №162, причиною відхилення стала відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" сказано наступне: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Звертаємо Вашу увагу на Абзац 2: У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Зазначаємо, що засновником ТОВ "Енергопрофі" є виключно одна фізична особа, що вказано у безкоштовному запиті на сайті Міністерства Юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та у протоколах установчих зборів, які надані у складі тендерної пропозиції.. Відповідно до цього інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається (не використовується термін "кінцевий бенефіціарний власник", хоча він наявний, у відкритому реєстрі є його прізвище, ім'я, по-батькові). Отже, у п. 6 своєї довідки ТОВ "Енергопрофі" надало вірну інформацію, та не могло вказати, що у Реєстрі ВІДСУТНЯ інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, адже вона НАЯВНА відповідно до Абзацу 2 пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (чітко вказано засновника - фізичну особу). Керуючись Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо об'єктивно та неупереджено оцінювати тендерні пропозиції та не трактувати двояко Закони України. Вимагаємо визнати переможцем ТОВ "Енергопрофі", та прийняти його цінову пропозицію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення поданою 17.04.2018 о 09:23 повідомляємо наступне. Додатком 2 до тендерної документації було передбачено надання інформації учасником про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). ТОВ «Ененргопрофі» у пункті 6 вищезазначеної інформації зазначив, що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Проте у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» щодо ТОВ «Енергопрофі». Пунктом 7 додатка 2 до тендерної документації була передбачена можливість у разі відсутності інформації в реєстрі – надати інформацію з поясненням причини її відсутності. Пояснення ТОВ «Енергопрофі», щодо відсутності інформації не надано. Також зазначаємо, що в строки , установлені статтею 23 Закону, учасник мав право звернутись до замовника із запитанням про те, чи не буде вважитися подання такої інформації підставою для відхилення, або із пропозицією внести зміни до тендерної документації. Звернень за роз’ясненням та/або вимог щодо усунення порушень відповідно до статті 23 Закону з цього питання не надходило.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено

Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "Енергопрофі"

Номер: 68b5aa577972443f9bdda47f932f3eae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-19-001950-c.b1
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ "Енергопрофі"
Скарга:
Відповідно до протоколу №162 від 16.04.2018р., Вами відхилено пропозицію ТОВ "Енергопрофі" на Лот №1 закупівлі UA-2018-03-19-001950-c. Згідно протоколу №162, причиною відхилення стала відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" сказано наступне: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Звертаємо Вашу увагу на Абзац 2: У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Зазначаємо, що засновником ТОВ "Енергопрофі" є виключно одна фізична особа, що вказано у безкоштовному запиті на сайті Міністерства Юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та у протоколах установчих зборів, які надані у складі тендерної пропозиції.. Відповідно до цього інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається (не використовується термін "кінцевий бенефіціарний власник", хоча він наявний, у відкритому реєстрі є його прізвище, ім'я, по-батькові). Отже, у п. 6 своєї довідки ТОВ "Енергопрофі" надало вірну інформацію, та не могло вказати, що у Реєстрі ВІДСУТНЯ інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, адже вона НАЯВНА відповідно до Абзацу 2 пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (чітко вказано засновника - фізичну особу). Керуючись Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо об'єктивно та неупереджено оцінювати тендерні пропозиції та не трактувати двояко Закони України. Вимагаємо визнати переможцем ТОВ "Енергопрофі", та прийняти його цінову пропозицію.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилково.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 17.04.2018 09:21
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.04.2018 21:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі", Юшковский Александр Феликсович 380503510025 nick-od@mail.ru