• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів

Завершена

29 478 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 73 696.00 UAH
Період уточнення: 21.03.2018 15:11 - 27.03.2018 15:15
Відповідь надана

Щодо вимог Замовника,, які не можливо виконати

Номер: ea666e3dd6e34d7a88f2815b0c458f17
Дата опублікування: 26.03.2018 11:13
Опис: п1.10 розділу ІНШІ ВИМОГИ Замовник вимагає наявності Ліцензії на види діяльності, ліцензування яких не вимагається чинним законодавством України. Просимо виключити цю вимогу з ТД як таку, що її не можливо виконати.
Відповідь: Доброго дня! Зауваження прймається до уваги! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.03.2018 09:51
Відповідь надана

Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України

Номер: 7ce62db77ca9442b9c8472d71c22cedd
Дата опублікування: 26.03.2018 10:35
Опис: На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку у формі табл.1.3 , що містить інформацію про виконання аналогічних договорів. В примітках* до таблиці 1.3. Замовником зазначено, що «*Аналогічним договором вважається договір на будівництво, реконструкцію або капітальний ремонт об’єктів соціальної сфери (школи, дошкільного навчального закладу, закладу культури або лікарні, тощо) з виконанням наступних основних видів робіт: 1. Утеплення фасадів. 2. Утеплення покрівлі з улаштування безрулонного покриття покрівлі з пінополіуретанових композицій методом напилювання. 3. Реконструкція системи опалення з встановленням теплових насосів» Вважаємо, що зазначені Замовником вимоги є такими, що обмежують конкуренцію. Таким чином Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість виконання робіт за Предметом закупівлі. Такі дії Замовника є явно дискримінаційними та обмежують економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Стаття 5 згаданого Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. За таких підстав просимо Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації та виключити критерії, що мають ознаки упередженості та обмеження конкуренції..
Відповідь: Доброго дня! Зауваження приймається до уваги. Під час внесення змін до тендерної документації вимогу щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору буде більш деталізовано.
Дата відповіді: 29.03.2018 09:45
Відповідь надана

Наявність неактувлізованих вимог в тендерній документації

Номер: 6e11b3bd46bd449ab51655fcdb01dd46
Дата опублікування: 25.03.2018 19:37
Опис: в 1.9. розділу ІНШІ ВИМОГИ Тендерної документації передбачено, що учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Довідку у довільній формі про наявність чинного дозволу у підрядника або субпідрядника (надати копію) щодо виконання робіт вантажопідйомними кранами і машинами (незалежно від вартості робіт), виходячи зі специфіки та переліку робіт згідно з додатком №6 до тендерної документації, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), відповідно до Закону України "Про охорону праці" та Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Із змінами і доповненнями від 10 жовтня 2012 року N 927, від 11 лютого 2016 року N 76, від 7 лютого 2018 року N 48. Ця вимога є неактуалізована (містить вимоги щодо надання документів, які вже не передбачені законодавством), оскільки Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки» не містить такого виду робіт як «виконання робіт вантажопідйомними кранами і машинами» Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимоги, які не можливі до виконання.
Відповідь: Доброго дня! Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.03.2018 08:34
Відповідь надана

Усунення порушень в документації торгів

Номер: f2470e1c73dd47eeb5f7f5dd3f5aeecb
Дата опублікування: 25.03.2018 12:20
Опис: В тендерній документації, яку оприлюднено Замовником, Додаток №3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» Таблиця 1, пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» міститься вимога надання у складі пропозиції учасника торгів копії не менш ніж одного договору з усіма додатками (у разі їх наявності); копій актів виконаних робіт по формі КБ-2, та довідки по формі КБ-3, підтверджуючих виконання договору; копії позитивного листа-відгука з зазначенням інформації про належне виконання договору. Зазначаємо, що форма акта приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в має статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Якщо будівельні роботи виконують не за державні кошти, то їх приймання-передачу можна оформити відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV. Роз»ясеня щодо оформлення актів виконаних робіт міститься в листі Мінрегіону України від 12.01.12 р. № 7/15-488, в якому зазначено, що за об’єктами, будівництво яких здійснюють за рахунок інших джерел фінансування, застосування форми Акту виконаних робіт обумовлюють договором підряду. Таким чином, якщо підприємство-учасник торгів виконувало аналогічні роботи для замовника, який не фінансується з бюджету, та, відповідно, складання актів виконаних робіт по формі КБ-2, та довідки по формі КБ-3 не було передбачено договором підряду, то такий учасник не має можливості виконати вимоги надання копій актів ф.КБ-2в та довідки по формі КБ-3. На підставі вище зазначеного, просимо виключити цю вимогу із тендерній документації як таку, що обмежує конкуренцію.
Відповідь: Доброго дня! Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації з урахуванням роз’яснень, зазначених в листі Мінрегіону України від 12.01.12 р. № 7/15-488
Дата відповіді: 28.03.2018 08:32
Відповідь надана

Порушення Закону "Про публічні закупівлі"

Номер: 940b428ab69645f08b75e0812d417d5b
Дата опублікування: 23.03.2018 09:28
Опис: Стаття 22. , пункт 2 підпункт 17 Закону України "Про публічні закупівлі" містить вимогу, про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В тендерній документації,яку вами оприлюднено, розділ III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" , пункт 7 "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)" , міститься вимога, що учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до їх виконання у обсязі не менше ніж 10 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до положень Закону "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Доброго дня! Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.03.2018 15:43