-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Покрівельні матеріали» (код за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44110000-4 – Конструкційні матеріали)
Завершена
1 927 817.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 639.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 639.09 UAH
Період уточнення:
23.10.2023 19:07 - 28.10.2023 01:00
Відповідь надана
технічна специфікація
Номер:
530fef965c3645999bc73ad74e1ccd04
Дата опублікування:
24.10.2023 10:51
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, у пункті 10 "Технічної специфікації" вказана вимога про подачу скан-копії довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробницва у товару. У підпункті 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону у переліку товарів не вказані товари даного предмету закупівлі.Яку надати довідку щодо даного предмету закупівлі?
Відповідь:
З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у сфері публічних закупівель, зокрема, зі змісту положень ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону № 922) можна дійти висновку, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до тендерної документації повністю корелюється із положенням ч.3 ст.22 Закону № 922, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У п.10 Додатку 2 ТД міститься опис та основні вимоги до предмета закупівлі, згідно з яким учасник торгів має пропонувати, зокрема - Скан-копія довідки щодо локалізації складових вітчизняного виробництва у товару, що є предметом закупівлі або пояснення у разі відсутності товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закон № 922.
Тимчасово на період 10 років для певних товарів особ¬ливості проведення закупівель встановлює пункт 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922. Так, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, замовник має придбати товар за умови, що ступінь локалізації його виробництва дорівнює або перевищує встановлене для поточного року значення.
Закон № 922 не містить обмежень щодо способу придбання товару, проте вимагає застосовувати локалізацію до всіх закупівель визначених товарів на суму вище 200 тис. грн.
Тому встановлювати вимоги щодо ступеня локалізації необхідно як до закупівель за Законом № 922, так і до закупівель, які замовники проводять за Постановою №1178. Вимоги щодо локалізації слід застосовувати не тільки у випадку закупівлі товарів.
У разі відсутності пропонуємого товару в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закон № 922, учасник надає пояснення/довідку у довільній формі про таку відсутність пропонуємого товару. Окрім того, замовник не може володіти інформацією, щодо включення/невключення пропонуємого товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації, які оприлюднені на вебпорталі та офіційному вебсайті Мінекономіки.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Дата відповіді:
25.10.2023 17:27
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
b6d886e30f6b438dbe8aa7a2572c872a
Дата опублікування:
24.10.2023 09:37
Опис:
Шановний Замовнику!
Розміри Профнастилу (металопрофілю) Т-35, змінюються залежно від виробників, чи будете розглядати профнастил наприклад загальною шириною – 1 125 мм, замість 1150 та корисною.шириною - 1 080 мм замість 1 077 мм ?
Відповідь:
З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у сфері публічних закупівель, зокрема, зі змісту положень ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до тендерної документації повністю корелюється із положенням ч.3 ст.22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вносить зміни до тендерної документації, які можуть погіршити технічні вимоги предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо що збільшення однієї технічної вимоги за рахунок погіршення (зменшення) інших технічних вимог, що зможе призвести до погіршення технічних вимог та кількості предмета закупівлі - неприйнятне.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Дата відповіді:
25.10.2023 17:19