• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Покрівельні матеріали» (код за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44110000-4 – Конструкційні матеріали)

Завершена

1 927 817.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 639.09 UAH
Період оскарження: 23.10.2023 19:07 - 28.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про підтвердження технічних умов

Номер: 4bbc695ea62c4919b84870f13b75a801
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-23-016100-a.a1
Назва: Вимога про підтвердження технічних умов
Вимога:
Доброго дня,шановний Замовнику. Просимо вас звернутися з офіційним запитом до виробників профнастилів,які подали учасники в своїй тендерній документації,в тому числі обраний вами переможець ТОВ "БАСКО",на підтвердження вмісту цинку на м2 в запропонованому товарі.Оскільки запропоновані ціни ставлять під сумнів даний показник.Оскільки при товщині металу 0,45 мм(виробник Китай) вміст цинку буде 80 гр,максимум 140 гр/м2.Дякую за розгляд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу (скаргу) З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Верховною радою України прийнято ЗУ “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон №922-VIII), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Основні принципи законодавства про публічні закупівлі є - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Закон №922-VIII визначено, що тендерна документація (надалі – ТД) оприлюднюється замовником закупівлі та повинна містити умови проведення тендеру. Замовникам заборонено обмежувати конкуренцію. Не можна також висувати вимоги, які є по суті дискримінаційними. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону №922-VIII визначено умови, строки та порядок оскарження процедури закупівлі на умови тендерної документації, прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника. Різниця між процедурами оскарження полягає в предметі оскарження та в тому, на якому етапі процедури закупівлі скарга може бути подана. Із змісту вимоги/скарги ТОВ "БРАВО Н.В.", вбачається, що скаржник оскаржує рішення замовника, щодо неправомірного оголошення (визначення) переможця, який не відповідає вимогам тендерної документації замовника, тобто – скарга на етапі кваліфікації. Відповідно до умов тендерної документації замовника, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага – 100 %, у даному випадку цю умову ТД не було оскаржено жодним учасником, з умовами якої, власне, і всі учасники погодились. Як вбачається із умов ТД таблиці 1 додатку 2 до ТД, замовник зазначив технічні, якісні характеристики товару, що встановлюються замовником, зокрема у даному випадку до предмета закупівлі - профнастил (металопрофіль) Т-35 – одну із вимог (на яку посилається скаржник) - вміст цинку у товарі – не менше 225 грам на м.кв. Згідно умов ТД, учасник, який має намір постачати запропонований товар, надає у складі своєї пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який він планує поставляти. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "БАСКО", замовником було встановлено, що товар, який пропонується учасником - відповідає умовам ТД, зокрема і в частині предмета закупівлі - профнастил (металопрофіль) Т-35 – в тому числі одній із вимог (на яку посилається скаржник) - вміст цинку у товарі – 225 грам на м.кв. (доказ/документ в складі тендерної пропозиції учасника - Технічне завдання, погоджене). Окрім того, ТОВ "БАСКО" у складі пропозиції долучив гарантійний лист про відповідність пропозиції (вих. № 18 від 30 жовтня 2023р.), яким гарантує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. додатках до неї. Також звертаємо увагу скаржника, що умовами ТД, передбачено, що у разі поставки Продавцем неякісного Товару, такий Товар підлягає заміні на Товар належної якості. У разі прострочення поставки Товару, застосовується штрафна санкція до Продавця у розмірі 100 відсотків від вартості простроченого (недопоставленого) Товару в строк/термін тридцяти календарних днів після підписання договору Товару. Тому в цій частині продавцеві в край не вигідно постачати неякісний товар, так як поставка неякісного товару прирівнюється до простроченого (недопоставленого) Товару. Підсумовуючи вище наведене, можна дійти до висновку, що припущення скаржника про поставку ТОВ "БАСКО" неякісного товару по запропонованій ціні є бездоказовими та безпідставними, що ґрунтується виключно на особистих припущеннях. Інші вимоги скарги, про запит у виробників профнастилу технічної інформації, щодо вмісту цинку у запропонованому товарі у всіх учасників процедури закупівлі є не прийнятними з огляду на те, що замовник є військовим формуванням перед яким ставляться завдання негайного виконання, натомість скаржник пропонує робити запити до виробників, що в свою чергу затягне розгляд пропозицій учасників на тижні, місяці. Окрім того, сам скаржник не зазначив виробника профнастилу у запропонованому товарі, натомість вимагає зробити це у інших учасників. Замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників і візьме до відома інформацію вказану у вимозі (скарзі). На підставі вищевикладеного, вимогу (скаргу) 02 листопада 2023 10:23, ID: UA- UA-2023-10-23-016100-a.a1, залишити без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено