• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби

1. Аеродезин 2000 (1л.) 46 Шт. 2. Аніоспрей Квік (1л.) 50 Шт. 3. Аніоспрей Квік (0,250л.) 100 Шт. 4. Аніосгель (500 мл.) 20 Шт. 5. Лізоформін 3000 (1л.) 50 Шт. 6. Лізоформін 3000 (20 мл.) 100 Шт. 7. Мікросепт, 250 мл. 50 Шт. 8. Перекис водню (5 л. (32,5%)) 70 Шт. 9. Санітаб, 350 табл. у банці 5 Шт. 10. Хоспісепт ультра серветки 10 Шт. 11. Стериліум 1л. або еквівалент 5 шт. 12. Стериліум 100 мл.або еквівалент 20 шт.

Завершена

94 463.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 65.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2018 14:48 - 13.03.2018 16:00
Відповідь надана

Звернення до Замовника за роз'ясненнями щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (не зазначення еквіваленту або аналогів)

Номер: 937e6ed805e3464a82e6ca030dd31853
Дата опублікування: 05.03.2018 09:59
Опис: Звернення до Замовника за роз'ясненнями щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (не зазначення еквіваленту або аналогів) Керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: 1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування і антимікробною дією. Отже, виходячи з наведеного вище медико-технічні вимоги встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, включивши вираз «або еквівалент» до опису предмету закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» при здійсненні допорогових закупівель Закон поширює свою дію лише в частині принципів, до яких не відноситься положення ст. 23 вищезазначеного Закону. Допорогові ж закупівлі, в свою чергу, врегульовані Наказом № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016, відповідно до п 6.3 якого у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто встановлення еквівалентів у допорогових закупівлях є правом, а не обов’язком замовника. Проте, у окремі позиції буде внесено зміни найближчим часом (в межах строку уточнень) щодо визначення можливості подачі аналогів деззасобів, де це можливо
Дата відповіді: 05.03.2018 15:39