• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Засіб дезінфекційний з мийними властивостями для миття усіх типів поверхонь (концентрат) (ЦОВ-23Т_082_ВО)

Завершена

260 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 303.50 UAH
Період уточнення: 17.10.2023 14:12 - 28.10.2023 01:00
Відповідь надана

Зміни в ТД

Номер: 2b4ac7a592444e79a948b3c1e32f6648
Дата опублікування: 27.10.2023 12:15
Опис: Шановний Замовнику! Наведені Вами «арифметичні дії» не відповідають порядку сплати ПДВ згідно положень Податкового кодексу. В той час, як наше підприємство в будь-якому разі сплатить 5% від загальної суми поставки, і при цьому Вами не передбачено механізму зустрічної компенсації цього прямого податку учасниками-платниками ПДВ в бік збільшення ціни закупівлі. До того ж податковим кредитом у платників ПДВ буде компенсована сплата цього податку з сум поставки (платниками ПДВ) сировини,а це – левова частка собівартості. Тобто: платник ПДВ реально понесе менші витрати на виробництво, а платник ПДВ- не виробник продукції - і того менші! Знову наполягаємо на порушені наших прав щодо участі у закупівлі і вимагаємо змінити умови ТД.
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що маючи негативний досвід оголошення торгів з очікуваною вартістю з ПДВ, не маємо змоги внести зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 30.10.2023 12:26
Відповідь надана

Зміна вимог ТД

Номер: 1789e27eb8c84fd2a343bcd90b26cfcc
Дата опублікування: 22.10.2023 11:08
Опис: Шановний Замовнику! У вашій тендерній документації надано вимогу із переліком критеріїв та методикою оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється в порядку, визначеному пунктами 41-43 Особливостей. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій у даній процедурі закупівлі є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100 %. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.» Ця вимога ставить наше підприємство , яке є виробником предмету закупівлі і не є платником ПДВ, у гірши умови, ніж учасників, які є платниками цього податку. Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється в порядку, визначеному пунктами 41-43 Особливостей. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій у даній процедурі закупівлі є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100 %., « Тобто , відповідно п.41 Особливостей та п.1.ст.29 Закону «Оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.» Критерієм оцінки є ціна. При цьому цінові пропозиції учасників - платників ПДВ штучно зменшуються на період торгів в порівнянні із пропозиціями неплатників ПДВ. Але ж платники ПДВ, як непрямого податку, мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих забовязань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету(таким чином платник компенсує частину вартості предмету закупівлі). А неплатник ПДВ позбавлен можливості такої компенсації. Сума закупівлі сировини , енергоносіїв, разом з ПДВ їх виробників цілком відноситься на собівартість продукції. Отже не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при порівнянні пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства. Замовником порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: «перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Тобто, при застосуванні Замовником критерію Ціна -100% ,опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового визначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ ( чого Замовник, до речі, не передбачив в проекті Специфікації до Договору про закупівлю) але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, в тендерній документації Замовником не враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та ,як можливий наслідок, у подальшому - проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку, навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємства (що є порушенням принципів здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону), а от же є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Додатково зазначаємо, що зміст п. 5 частини 5 тендерної документації суперечить частині 4 ст.41 Закону «4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» Вимагаємо внести зміни до Вашої тендерної документації. Нагадуємо Вам, що відмова внести зміни в ТД призведе до примусової відміни закупівлі за рішенням Органу оскарження при нагальній потребі в мийно - дезинфікуючих засобах для закладів, в яких відбувається реабілітація захисників України.
Відповідь: Добрий день! При формуванні ціни на товар Замовником проводиться моніторинг та для визначення очікуваної вартості береться ціна без ПДВ, а потім крім того нараховується ПДВ. Тобто ціна за одиницю дезінфекційного засобу складає 79,0 грн. без ПДВ, а загальна вартість складає 312 840,0 грн. з ПДВ. Якщо очікувана вартість при оголошенні закупівлі з ПДВ становитиме 312 840,0 грн. , то ціна за одиницю у платника ПДВ і не платника ПДВ буде різною. Якщо розділити 312 840,0 на 3300 л , вартість за одиницю становитиме 94,8 грн. Тобто, для платника ПДВ ціна за одиницю буде 79,0 грн. без ПДВ, а для неплатника - 94,8 грн. без ПДВ, що значно перевищує заплановану ціну без ПДВ, розраховану при здійсненні моніторингу та ставить у нерівні умови учасників. Тому, з метою недопущення збільшення ціни за одиницю товару без ПДВ, та з метою створення рівного конкурентного середовища, очікувана вартість закупівлі не включає вартість ПДВ.
Дата відповіді: 25.10.2023 09:13