• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізації, знешкодження: Відходи інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (засоби індивідуального захисту, предмети забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, ЗІЗ); Використані небезпечно гострі, ріжучі предмети медичного використання; Біологічних відходів (плацента, тканини, органи, ембріони); Препарати фармацевтичної продукції зіпсованих, забруднених, прострочених, не маркованих відповідним чином або з порушенням спеціальним пакуванням; Медичні відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка сильнодіючих і отруйних лікарських засобів, стоматологічна амальгама; Обладнання, систем освітлення, елементи живлення, прилади і обладнання, що містять важкі метали, предмети що містять ртуть; Акумуляторні батареї (зіпсованих, відпрацьованих, забруднених); Шини зіпсовані, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації (на 2024 рік), код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Закупівля здійснюється для потреб підприємства.

Завершена

780 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 902.25 UAH
Період уточнення: 17.10.2023 12:38 - 26.10.2023 01:00
Відповідь надана

Операції

Номер: 7825d46580b5418da5bc2f897ccc33f1
Дата опублікування: 24.10.2023 22:44
Опис: Замовник, ви вимагаєте наявність операції у ліцензії учасника - збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, та є спірне питання до переліку відходів визначених у таблиці Додатку № 5, не до всіх технічно можна здійснити певні операції, та не до всіх є такі вимоги визначені у нормах. Ви, як спеціалізована установа обізнані в цьому. Тому просимо визначити окремо до кожної із 8 категорії відходів, які операції повинен здійснити учасник. Враховуючи також умови договору, учасник розуміє так, що замовник передає, а учасник на свій розсуд приймає рішення, що далі робити з відходами. Це є скрита закупівля, та штучне звуження можливостей учасників – дискримінація.
Відповідь: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Дата відповіді: 26.10.2023 09:30
Відповідь надана

Документи виписані про конкретного учасника

Номер: 5b6f0ccf5a22453895af7bbaf665d11b
Дата опублікування: 23.10.2023 21:11
Опис: Шановний замовник! Ви шуткуєте, ви посилаєтесь за вимогою про наданням атестату виробництва на: згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”. Введіть в пошукову систему Інструкція 7.5-00-45 - по- перше не зрозумілий документ, бо є наказ, але він втратив чинність, інструкція ж не зрозуміла видумана Одеситами) ну то пів біди. Єдине посилання, що може знайти за № такої інструкції це сайт УтільВторПром - Одеської компанії з відповідними документами. Ліцензія з операціями теж чітко прописана під цю ж компанію. Не на вcі категорії відходів у вашого учасника є - збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізації, знешкодження, адже в таблиці Додатку №5 ви замовляєте на всі категорії відходів саме такий перелік послуг. Якщо вас цікавить якісна послуга з економічно вигідною ціною, приберіть дискримінацію.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 24.10.2023 11:05
Відповідь надана

ч.3 ст. 22 Закону

Номер: 460bef9ca70141ebb74eb228bf69d65a
Дата опублікування: 23.10.2023 20:10
Опис: Шановний замовник! Замовник посилається на ч.3 ст. 22 Закону, та не дає чіткої відповіді, чим/яким законодавством/документом передбачено, щоб система учасника повинна відповідати чинним вимогам протидії COVID-19 та на це учасник повинен отримувати. Сертифікат на SIC.COVID-FREE: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій». Враховуючи, що замовник не дає чіткої відповіді на запитання, учасник залишає за собою право на оскарження умов закупівлі.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 24.10.2023 11:05
Відповідь надана

ч.3 ст. 22 Закону

Номер: e33b1686363e41c6bec36cfd73694718
Дата опублікування: 20.10.2023 16:14
Опис: Шановний замовник! Ви у відповідь посилаєтесь на Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Яким законодавством передбачено, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії COVID-19 та на це отримувати Сертифікат на SIC.COVID-FREE: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій». На сьогодні, як мінімум, не має навіть законодавчо врегульовано карантину, його скасували. Навіть з цього боку відсутні підстави. Більше того деякі нормативні документи втратили чинність.
Відповідь: Шановний учасник! Враховуючи предмет закупівлі, яким є між іншого відходи внаслідок COVID-19. Замовник зацікавлений, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії COVID-19. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.10.2023 17:19
Відповідь надана

Атестат виробництва

Номер: ee9344461bf94db8a76d3adda056fa3a
Дата опублікування: 20.10.2023 15:31
Опис: Доброго дня! Ви вимагаєте "Атестат виробництва" - потенційній учасники не є виробниками, а є ліцензійні надавачі послуг. Приберіть цю вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник! Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації . Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища». Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей. Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Дата відповіді: 23.10.2023 17:14
Відповідь надана

Субвиконавці

Номер: f5d30e520a7e466687b8699dd66c4049
Дата опублікування: 18.10.2023 12:23
Опис: Доброго дня! Чи буде замовник розглядати субвиконавців учасника - наприклад на проведення операцій з категорією відходів Акумуляторні батареї? з відповідними дозвільними документами на цю категорію.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у випадку залучення).
Дата відповіді: 20.10.2023 15:36
Відповідь надана

COVID-19

Номер: b80f9259bedb45fba63444b7e8a754bb
Дата опублікування: 18.10.2023 12:10
Опис: Доброго дня! Шановний замовник! На всій території України з 1 липня 2023 року скасований карантин, який був встановлений з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. Постанова КМУ № 651 від 27 червня 2023р. Вважаємо вашу вимогу дискримінаційну, як таку яка звужує коло потенційних учасників: Копія Сертифікату на SIC.COVID-FREE: 2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження): • уповноваженого з системи протидії COVID-19 (не менше одного). Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Враховуючи предмет закупівлі, яким є між іншого відходи внаслідок COVID-19. Враховуючи зазначене, Замовник зацікавлений, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії COVID-19. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Дата відповіді: 20.10.2023 15:35