• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізації, знешкодження: Відходи інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (засоби індивідуального захисту, предмети забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, ЗІЗ); Використані небезпечно гострі, ріжучі предмети медичного використання; Біологічних відходів (плацента, тканини, органи, ембріони); Препарати фармацевтичної продукції зіпсованих, забруднених, прострочених, не маркованих відповідним чином або з порушенням спеціальним пакуванням; Медичні відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка сильнодіючих і отруйних лікарських засобів, стоматологічна амальгама; Обладнання, систем освітлення, елементи живлення, прилади і обладнання, що містять важкі метали, предмети що містять ртуть; Акумуляторні батареї (зіпсованих, відпрацьованих, забруднених); Шини зіпсовані, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації (на 2024 рік), код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Закупівля здійснюється для потреб підприємства.

Завершена

780 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 902.25 UAH
Період оскарження: 17.10.2023 12:38 - 26.10.2023 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Навчання вантажників

Номер: 78772f496c6d46cdb0664e7171bd90f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.b6
Назва: Навчання вантажників
Вимога:
Шановний замовнику! В додатку 2 п. 7 до тендерної документації ви вимагаєте надати: Надати копію свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом на вантажника(не менше 2-х фахівців) Чим саме обумовлено надання саме цього сертифікату? Ми, як учасник, задля дотримання вимог законодавства проводимо навчання співробітників в центрі спеціального навчання АDR затвердженого ГСЦ МВС, який так само навчає вантажників поводженню з небезпечними вантажами, який має таку саму силу, як і вказане вами у ТД навчання. Ми, так само як і інші майбутні учасники закупівлі, можемо бути дискваліфіковані через невідповідність назви спеціалізованого курсу, але суть цих навчань один – навчання вантажників, які супроводжують, завантажують та розвантажують небезпечні вантажі. Адже назва курсу може не відображати повний перелік пройдених тем під час навчання, але в курс входять усі зазначені теми. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме викласти пункт 7 Додатку 2 в наступній редакції: «Надати копію свідоцтва про проходження спеціалізованого навчання вантажників, щодо поводження з небезпечними вантажами»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті вантажників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2023 13:15
Вимога
Залишено без розгляду

Ліцензія

Номер: 2f86f9f2679348c6872abb0eabec4ce9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.c5
Назва: Ліцензія
Вимога:
В Додатку №2 Замовник вимагає надати: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі» Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства: Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами». Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка». «Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки. На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними») Згідно Наказу №1602 від 06.09.2022року: Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1 «До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження) Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження) 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження) 6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження) Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються Ми розуміємо що "згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо " Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії)" - повністю відповідає внутрішньому законодавству України.» АЛЕ! Наказ МОЗУ №1602 дає чітке визначення, що саме необхідно робити з відповідним видом відходів. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 2, операція "видалення" не застосовується до відходів предмету закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операцію як «видалення», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2023 13:15
Скарга
Відхилено

Скарга на умови тендерної документації

Номер: c2a4bd70391849ee81b0a167a206747f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.a4
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв'язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, - ПРОСИМО: Зобов'язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі Послуги із збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізації, знешкодження: Відходи інфікованих та потенційно інфікованих СОVI^-19 (засоби індивідуального захисту, предмети забруднені кров'ю або іншими біологічними рідинами, ЗІЗ); Використані небезпечно гострі, ріжучі предмети медичного використання; Біологічних відходів (плацента, тканини, органи, ембріони); Препарати фармацевтичної продукції зіпсованих, забруднених, прострочених, не маркованих відповідним чином або з порушенням спеціальним пакуванням; Медичні відходи забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка сильнодіючих і отруйних лікарських засобів, стоматологічна амальгама; Обладнання, систем освітлення, елементи живлення, прилади і обладнання, що містять важкі метали, предмети що містять ртуть; Акумуляторні батареї (зіпсованих, відпрацьованих, забруднених); Шини зіпсовані, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації (на 2024 рік), код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі иА-2023-10-17-006499-а, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Дата розгляду скарги: 31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.10.2023 17:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.11.2023 13:14
Автор: ТОВ "ЕКО НОВА", Юлія Кущенко +380677050021 pfset@ukr.net http://econova.org.ua
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 42cf00e2cb00466a841ce54ada846ea8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає 5. Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також наявність демеркуризатору для переробки люмінесцентних ламп. А якщо відповідне обладнання орендується? Просимо передбачити такий випадок в умовах тендерної документації та обмежувати конкуренцію. Дякуємо
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога на дискримінаційні умови тд

Номер: ce25fcadabfd46068f000c6d1cda4c98
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.c2
Назва: Вимога на дискримінаційні умови тд
Вимога:
Відповідно до тендерних вимог від Учасників вимагається надати: Гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). Наше підприємство має двох відповідних фахівців. Ознайомившись з вимогами технічного завдання ми впевнені, що нам вистачить двох відповідних фахівців. Відповідно до наведеного вище, з метою уникнення дискримінації нашої пропозиції просимо Вас змінити зазначену вимогу та викласти її в новій редакції: 2.6.Гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше двох фахівців).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги щодо працівників

Номер: a41ca60bd3f64aa5a2dc22bf258c19ee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-006499-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо працівників
Вимога:
Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446) не вимагається не менше двох осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо. Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446): під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Зверніть будь ласка увагу, що не зазначено (не менше двох осіб). Вимаємо не обмежувати конкуренцію та зазначену вимогу щодо наявності працівників викласти в наступній редакції: - посадові особи, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті вантажників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами. Тому вимога, щодо наявності у штаті вантажників– в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2023 13:15