• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля чаю (жовтень 2023)

Завершена

51 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 258.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2023 15:37 - 19.10.2023 00:00
Відповідь надана

Довідку що свідчить про додержання умов

Номер: a87fe45abf43435191ddc76c68b842f5
Дата опублікування: 16.10.2023 09:25
Опис: Вимогами ТД передбачено надати Довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Чай являються продукцією яка не вимагає спеціального температурного режиму та може перевозитися та зберігатися при температурі вище 10 градусів. Просимо Вас внести зміни в ТД шляхом виключення даної вимоги
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше Запитання повідомляємо наступне. Згідно з п. 92 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97, харчовий продукт - речовина або продукт (неперероблений, частково перероблений або перероблений), призначені для споживання людиною. До харчових продуктів належать напої (в тому числі вода питна), жувальна гумка та будь-яка інша речовина, що спеціально включена до харчового продукту під час виробництва, підготовки або обробки. Приписами зазначеного Закону передбачено, що він регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї. У відповідності до пункту 16 ст. 1 цього Закону, встановлено, що гігієнічні вимоги це заходи та умови, необхідні для управління небезпечними факторами і забезпечення придатності харчових продуктів для споживання людиною з урахуванням їх використання за призначенням, у тому числі, але не виключно, заходи та умови для: первинної продукції; харчових продуктів; процесів виробництва, у тому числі для постачання води, а також обробки, переробки, пакування харчових продуктів; обладнання та інвентарю; потужностей, окремих видів приміщень, у тому числі для агропродовольчих ринків, закладів громадського харчування; транспортування харчових продуктів та відповідних транспортних засобів; поводження з харчовими відходами; персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами; боротьби із шкідниками і гризунами. Також, розділом VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, в тому числі гігієнічні вимоги до транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів. Крім цього, вимоги щодо перевезення та умов транспортування харчових продуктів встановлені Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ від 14.10.1997 № 363 (зі змінами). Згідно положень вказаних Правил, для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів, з дотриманням температурного режиму при перевезенні вантажів встановлених вантажовідправником. Таким чином, вимоги Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників довідки (або іншого документу), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати зазначені документи може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до вказаних стандартів ISO, а наявність зазначених документів (довідок) сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати безпечну продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника. Крім того, документи (довідки), що видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісної та безпечної продукції. З урахування викладеного, а також враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою пропозицію через наявні умови Оголошення; будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Дата відповіді: 16.10.2023 15:25
Відповідь надана

Документ Держпродспоживслужби

Номер: 1de55a49a9d544aca9bc2300e6ad42eb
Дата опублікування: 16.10.2023 09:16
Опис: Вимогами ТД передбачено що учасник повинен надати документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2022 року, складений за результатами державного контролю щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із відсутністю фактів виявлених порушень. Повідомляємо, що чай являється продукцією рослинного походження, до якої законом не передбачено таких вимог. Прохання внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення такої вимоги, або дати можливість надати лист розяснення в ТД замість вищезазначеного документа
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше Запитання повідомляємо наступне. Згідно з п. 92 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97, харчовий продукт - речовина або продукт (неперероблений, частково перероблений або перероблений), призначені для споживання людиною. До харчових продуктів належать напої (в тому числі вода питна), жувальна гумка та будь-яка інша речовина, що спеціально включена до харчового продукту під час виробництва, підготовки або обробки. Приписами зазначеного Закону передбачено, що він регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї. Так, частиною 2 статті 20 Закону встановлені обов’язки операторів ринку, зокрема оператори ринку зобов’язані: 1) забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; 2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (система НАССР), осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; 3) надсилати компетентному органу повідомлення у випадках, передбачених частинами третьою - п’ятою цієї статті, і отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом; 4) реєструвати потужності у випадках, передбачених цим Законом; 5) забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості; 6) забезпечувати простежуваність та надавати інформацію, передбачену статтею 22 цього Закону; 7) вилучати та/або відкликати у встановлених законом випадках харчові продукти, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини; Частиною 1 ст. 21 Закону передбачено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (система НАССР). Також, Розділом VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, в тому числі гігієнічні вимоги до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, гігієнічні вимоги до транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, гігієнічні вимоги до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти, вимоги до гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, гігієнічні вимоги до харчових продуктів, гігієнічні вимоги до пакування харчових продуктів, включаючи первинне пакування та інше. Відповідно до п. 9 ст. 1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», державний контроль це діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України; Згідно з пунктом 1 частини першої статті 6 та статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», державний контроль здійснюється компетентним органом, в тому числі органами Держпродспоживслужби у формах інспектування та аудиту із застосуванням актів державного контролю. З урахування викладеного, а також враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою пропозицію через наявні умови Оголошення; будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Дата відповіді: 16.10.2023 15:25