-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УПГГК 23Т-Ч-297: 44810000-1-Фарби (Фарба)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Строк поставки товарів: Протягом 30 календарних днів з дати укладання договору*, але не пізніше 31.12.2023 р.** *- Даний строк поставки товару буде зазначатись в договорі про закупівлю. **-Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Завершена
79 413.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 600.00 UAH
Період уточнення:
13.10.2023 14:33 - 20.10.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо санкційних застережень
Номер:
a3144df5b4ea40c3908c2da24756db7f
Дата опублікування:
19.10.2023 18:38
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 зазначено: «Товариство* має право в односторонньому порядку відмовитися від виконання своїх зобов'язань за Договором та/або розірвати Договір». Товариством у примітках зазначається АТ «Укргазвидобування».
Разом з тим, кожна із сторін вправі розраховувати на дотримання законодавства іншою стороною, а дотримання санкційних зобов'язань є обов'язковим елементом будь-яких договірних правовідносин та актуальне для кожного суб'єкта господарювання. Просимо виключити невідповідність у Додатку 5 проєкту договору, зазначивши розповсюдження санаційних застережень на обидві сторони.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо деталізації форс-мажору з огляду на триваючу військову агресію рф проти України
Номер:
3307a40785e647acaa93d962e798a236
Дата опублікування:
19.10.2023 18:22
Опис:
Шановний Замовнику!
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Наведене, на нашу думку, враховуватиме особливості сьогодення, проте виключить можливість обґрунтовувати будь-яке потенційне невиконання самим фактом воєнного стану та сприятиме належному виконання Сторонами своїх зобов'язань, а Замовника убезпечить від недобросовісних Постачальників.
Зокрема, пропонуємо доповнити договір пунктом такого змісту:
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Приведення відповідальності у відповідність до засад розумності та справедливості і законодавства України
Номер:
997b8ca5ccd8413ba2e37d2a0f043e13
Дата опублікування:
19.10.2023 18:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 7.5. проєкту договору За односторонню необґрунтовану відмову від Договору та/або виконання своїх зобов’язань по Договору (в тому числі гарантійних зобов’язань), Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10 % від ціни Договору.
У випадку ненадання або порушення строків надання товаросупровідних документів і/або інших документів відповідно до п.5.5.-5.7, п.п. 6.3.5; даного Договору, Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, документи щодо якого ненадані або надані з порушенням строку.
Згідно зі статтею 233 ГК України у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій.
Відповідно до частини третьої статті 551 ЦК України розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
Цивільні та господарські відносини повинні ґрунтуватись на засадах справедливості, добросовісності, розумності, як складових елементів принципу верховенства права. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18.
Санкція 10% від ціни договору при невиконанні будь-якого зобов'язання за договором явно не узгоджується з наведеним вище.
Виходячи з наведеного пропонуємо привести санкції, що визначаються п.7.5 у відповідність до законодавства, принципів розумності та справедливості шляхом викладення пункту в редакції або підтвердження можливості такої зміни при укладанні договору з переможцем:
7.5. За односторонню необґрунтовану відмову від Договору та/або виконання своїх зобов’язань з поставки по Договору, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10 % від вартості товару, від зобов'язань з поставки якого необґрунтовано відмовився Постачальник.
У випадку повторного ненадання або порушення строків надання товаросупровідних документів і/або інших документів відповідно до п.5.5.-5.7, п.п. 6.3.5; даного Договору, Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 1 % від вартості Товару, документи щодо якого ненадані або надані з порушенням строку.
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
d4bbc59a1fc443e3a96b21c78616e25a
Дата опублікування:
19.10.2023 17:21
Опис:
Шановний Покупець!
Відповідно до п. 2.3. проєкту договору За вимогою Покупця, Постачальник зобов'язаний забезпечити вільний доступ уповноваженим представникам Покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення Товару, що є предметом данного Договору, для інспекції якості Товару, що виробляється на всіх етапах його виробництва.
Уповноважені представники Покупця мають право використовувати власні вимірювальні інструменти та спеціальне обладнання для дослідження якісних характеристик Товару, що виробляється.
Персональний склад Уповноважених представників Покупця направляється Постачальнику офіційним листом на електронну / -і адресу / -си вказані у розділі XIV цього Договору.
У разі виникнення сумніву щодо якості Товару або конструктивних недоліків чи невідповідності нормативним документам України, Постачальник зобов'язаний усунути такі недоліки в строк, визначений Покупцем або, в разі неможливості: повернути кошти отримані від Покупця за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця), якщо це не суперечить чинному законодавству України.
Об'єкти виробництва належать на праві власності суб'єктам господарювання. Наведене означає, що з одного боку, власник має право встановлювати режим, правила тощо відвідування його власності, з іншої сторони - він зобов'язаний забезпечити безпечне перебування на такому об'єкті інших осіб.
В Україні триває військова агресія рф проти України. Відтак, цілком логічно, що багато суб'єктів господарювання посили заходи безпеки в межах своїх можливостей та обмежили доступ до виробничих потужностей сторонніх осіб. Крім того, при наданні права доступу сторонніх осіб до підприємств, установ, організацій, власник має передбачати й можливість таких осіб перебування в укритті у випадку повітряної тривоги та інші безпекові особливості сьогодення.
За наведених обставин вимога, що містить обов'язок надавати доступ до виробничих потужностей Постачальника (який, крім того, не обов'язково має бути виробником) є такою, що суперечить законодавству та не відповідає вимогам сьогодення.
Використання власних вимірювальних приладів Замовника в силу специфіки предмету закупівлі видається вкрай сумнівним, адже для дослідження якості фарби потребується суттєва кількість обладнання, більша частина якого є стаціонарним, потребує проходження процедур оцінки відповідності, тощо.
Крім того, товар, що є предметом закупівлі, не має жодних конструктивних особливостей, як то визначається в абз.4 п.2.3. проєкту; а самі лише сумніви у Покупця щодо будь-яких наявності недоліків є оціночним поняттям, що не може слугувати підставою для усунення будь-яких недоліків чи зменшення вартості товару або будь-яких інших наслідків.
Виходячи з наведеного пропонуємо:
1.Усунути наявні невідповідності та п.2.3. проєкту викласти в редакції:
2.3. За погодженням Сторін, Постачальник може забезпечити вільний доступ уповноваженим представникам Покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення Товару, що є предметом данного Договору, для інспекції якості Товару, що виробляється на всіх етапах його виробництва.
Персональний склад Уповноважених представників Покупця направляється Постачальнику офіційним листом на електронну / -і адресу / -си вказані у розділі XIV цього Договору. Постачальник може запрошувати додаткову інформацію щодо таких осіб.
У разі виникнення сумніву щодо якості Товару, Покупець направляє Постачальникові відповідний запит. Постачальник зобов'язаний розглянути такий запит та надати мотивовану відповідь, а за наявності обґрунтованих підстав - усунути такі недоліки (замінити неякісний товар) в строк, визначений Покупцем, але не менше 14 днів, а в разі неможливості - повернути кошти отримані від Покупця за неякісний товар за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця), якщо це не суперечить чинному законодавству України.
2. З наведених вище підстав, абз.1, 2 п.2.4. викласти в редакції:
2.4.Покупець має право за погодженням з Постачальником відправити своїх уповноважених представників на завод Постачальника для присутності при проведенні випробувань Товару та /або інспекції готовності Товару до відвантаження у відповідності до пакувального листа / відвантажувального листа.
Постачальник за надання погодження повинен за _______ календарних днів, направити попереднє повідомлення Покупцю з вказанням точної дати та часу проведення випробувань та/або інспекції Товару.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо товаросупровідних документів
Номер:
6bb3ab0c6d0e4c3b9e30a858f9b79cac
Дата опублікування:
19.10.2023 17:19
Опис:
Шановний Покупець!
Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар наступними товаросупровідними документами* (в рамках кожної поставки. Такі документи повинні бути надані Постачальником Покупцю одночасно із здійсненням поставки Товару):
• сертифікат якості та/або паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації та/або аналогічний за змістом документ, погоджений Покупцем для включення в перелік п. 5.5. Договору до укладання Договору (зазначається в Договорі один з перерахованих або декілька документів на вибір Покупця. У випадку наявності в Договорі більше ніж однієї товарної позиції, необхідно зазначити на яку товарну позицію які саме документи вимагаються );
• відвантажувальна специфікація (акт завантаження) або пакувальний лист на кожну транспорну одиницю з обов'язковим зазначенням ваги нетто-брутто,
• сертифікат походження (застосовується, якщо Постачальник є нерезидентом України), виданий компетентним органом країни-відправлення – _________оригінал та _____ копії;
• сертифікат/декларація відповідності (зазначається в Договорі за вимогою Покупця, з обов'язковим посиланням на стандарти/норми/постанови, на підтвердження яких видається такий документ);
• інвойс із обов'язковим вказанням країни походження (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) – 5 оригіналів;
• експортну декларацію країни відправлення (застосовується, якщо Постачальник є нерезидентом вУкраїні) – 1 копію;
• інші документи, на вимогу митних органів України та/або на вимогу Покупця, у разі проведення митного оформлення Товару Покупцем (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України), зокрема але не виключно, для підтвердження митної вартості Товару та/або країни походження.
* На етапі укладання Договору, Покупець має право доповнити вищезазначений перелік, іншими документами, необхідними для виконання даного Договору (за умови, що такі документи були передбачені документацією процедури закупівлі, за результатамия якої укладається Договір). При доповненні такого переліку мають чітко зазначатися вимоги до документа, к-сті примірників, суб'єкту, що його видав.
Після укладення Договору такий перелік товаро-супровідних документів є вичерпним. Його зміна чи доповнення можливе лише шляхом укладання Додаткової угоди.
Діюче законодавство не визначає серед переліку товаро-транспортних чи будь-яких інших документів такий документ як відвантажувальна специфікація (акт завантаження) або пакувальний лист на кожну транспорну одиницю з обов'язковим зазначенням ваги нетто-брутто. При цьому, будь-яка поставка транспортом в Україні супроводжується ТТН, яка, серед іншого, містить інформацію про вагу.
Фарба не підлягає проходженню обов'язкової процедури оцінки відповідності, жоден діючий стандарт України не встановлює вимоги про наявність такого обов'язку. Відтак, вимога про надання сертифікату/декларація відповідності є надмірною.
Просимо підтвердити можливість виключення з переліку документів, визначених п.5.5. проєкту договору наступних документів при укладанні договору з переможцем:
• відвантажувальна специфікація (акт завантаження) або пакувальний лист на кожну транспорну одиницю з обов'язковим зазначенням ваги нетто-брутто,
• сертифікат походження (застосовується, якщо Постачальник є нерезидентом України), виданий компетентним органом країни-відправлення – _________оригінал та _____ копії.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо прийняття-передачі товарно-матеріальних цінностей
Номер:
2d58e85f4f584129849965b8544c334d
Дата опублікування:
19.10.2023 17:18
Опис:
Шановний Покупець!
Відповідно до п. 5.6.2. проєкту При здійсненні перевезення Товару автотранспортом:
Для Постачальника – резидента України: оригінал акту приймання–передачі товару/видаткової накладної, примірник товарно-транспортної накладної (ф.№1-ТН).
Згідно п.11.1. Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 "Про затвердження Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні" (далі - Правила) Основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил. Товарно-транспортну вкладну суб'єкт господарювання можна оформити без дотримання форми, зазначеної в додатку 7 до цих Правил.
При цьому. затверджена Правилами форма ТТН (Форма № 1-ТН) не містить переліку всіх обовязкових реквізитів, визначених ст.48 ЗУ "Про автомобільний транспорт".
Отже, визначення умовами договору необхідність використовувати Форму № 1-ТН призведе до прямого порушення вимог ЗУ "Про автомобільний транспорт" з негативними наслідками, включно із фінансовими санкціями для постачальника.
Виходячи з наведеного, просимо виключити посилання на використання ТТН за Форма № 1-ТН з п.5.6.2 проєкту договору або підтвердити таке виключення при укладанні договору з переможцем.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо порядку прийняття-передачі товарно-матеріальних цінностей
Номер:
f8200f2b0e3c4f5c9237185284861a8c
Дата опублікування:
19.10.2023 17:17
Опис:
Шановний Покупець!
Відповідно до п. 5.10 Підписанням цього Договору Постачальник підтверджує, що він з Порядком приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів в АТ «Укргазвидобування», який встановлює приймання товарно-матеріальних цінностей/ Товарів по кількості та якості (далі – Порядок) і розміщений на офіційному сайті АТ «Укргазвидобування» - http://ugv.com.ua/,
(за посиланням: http://ugv.com.ua/uk/page/docs?count=6 у розділі Закупівлі - Нормативні документи), ознайомлений, та зобов’язується дотримуватись вимог цього Порядку.
Сторони Договору цим Порядком встановлюють окремий порядок приймання-передачі Товарів по кількості та якості. *
*Порядок є обов’язковим для виконання Покупцем та Постачальником під час приймання товарно-матеріальних цінностей (далі - ТМЦ) по кількості та якості за договорами, по яких здійснюється закупівля ТМЦ на умовах поставки груп «D» та «С» ІНКОТЕРМС 2010, на умовах поставки груп «D» та «С» ІНКОТЕРМС 2020, а у випадках незастосування правил ІНКОТЕРМС – якщо місцем поставки ТМЦ є склад Покупця.
Порядок приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів в АТ «Укргазвидобування» є локальним документом Замовника. Замовник має право встановлювати та визначати внутрішні процедури приймання товару, може ознайомлювати постачальника з такими процедурами, проте не має оправа розповсюджувати дію локального нормативно-правового акту на постачальника, зокрема, визначаючи його обов'язковим для Постачальника.
Виходячи з наведеного, пропонуємо усунути описки в п.5.10 та привести його у відповідність до законодавства шляхом викладення в редакції (або підтвердити можливість такого викладення при укладанні договору з переможцем):
5.10 Підписанням цього Договору Постачальник підтверджує, що він при укладанні договору ознайомлений з Порядком приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів в АТ «Укргазвидобування», який встановлює приймання товарно-матеріальних цінностей/ Товарів по кількості та якості (далі – Порядок) і розміщений на офіційному сайті АТ «Укргазвидобування» - http://ugv.com.ua/,
(за посиланням: http://ugv.com.ua/uk/page/docs?count=6 у розділі Закупівлі - Нормативні документи).
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо маркування
Номер:
9569e87952554fa5af78411b92fbe680
Дата опублікування:
19.10.2023 17:15
Опис:
Шановний Покупець!
Відповідно до п. 5.14.1. Маркування упаковки Товару повинно включати наступну інформацію на англійській (якщо Постачальник є нерезидентом в Україні) та українській мові:
• Постачальник / Вантажовідправник
• Покупець / Вантажоотримувач
• Договір
• Номер місця
• Вага брутто / нетто
• Низ/верх/центр тяжіння (де необхідно)
Маркування є стандартизованим процесом, що містить інформацію про товар та іншу необхідну інформацію, передбачену законодавством України, в т.ч. ЗУ "Про захист прав споживачів", технічними регламентами, ТУ виробника, тощо. Упаковка для фарби, серед іншого, містить літографію, яка є типовою та не може розроблятися та виготовлятися для кожного Замовника окремо. В іншому випаду Постачальник має робити індивідуальне замовлення тари, що призведе до непомірного необґрунтованого зростання витрат на товар та, відповідно, витрат державних коштів. Перелік інформації на упаковці не містить ані номеру договору, ані покупця-постачальника ані більшості інших наведених у п.5.14.1. даних.
Пропонуємо привести п.5.14.1 у відповідність до законодавства або підтвердити таке приведення при укладанні договору з переможцем:
5.14.1. Маркування упаковки Товару повинно включати інформацію на англійській (якщо Постачальник є нерезидентом в Україні) та українській мові згідно законодавства України.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
ac470b9ee056473d84af924c49956949
Дата опублікування:
19.10.2023 15:34
Опис:
У проєкті договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, (форс-мажорних обставин), повинна не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту їх виникнення повідомити у письмовій формі або листом на електронну пошту про це іншу Сторону. В такому повідомленні повинні бути вказана наступна інформація: конкретні обставини непереборної сили, дата та місце виникнення таких обставин, їх очікувану тривалість (якщо таку можна визначити), та реквізити цього Договору (номер та дату).
Наслідком не повідомлення чи порушення строку повідомлення про обставини непереборної сили(форс-мажорні обставини) або відсутність інформації, яку повинно мати таке повідомлення, є втрата права такої Сторони посилатися на дії обставин непереборної сили, (форс-мажорні обставини), як причину невиконання чи порушення строків виконання зобов'язань.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 7 днів не є реальним, оскільки процес засвідчення форс-мажорних обставин може тривати місяцями.
Пропонуємо наступну редакцію п.8.1:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, (форс-мажорних обставин), повинна не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту їх виникнення повідомити у письмовій формі або листом на електронну пошту про це іншу Сторону. В такому повідомленні повинні бути вказана наступна інформація: конкретні обставини непереборної сили, дата та місце виникнення таких обставин, їх очікувану тривалість (якщо таку можна визначити), та реквізити цього Договору (номер та дату).
Наслідком не повідомлення чи порушення строку повідомлення про обставини непереборної сили(форс-мажорні обставини) або відсутність інформації, яку повинно мати таке повідомлення, є втрата права такої Сторони посилатися на дії обставин непереборної сили, (форс-мажорні обставини), як причину невиконання чи порушення строків виконання зобов'язань.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
b7bc6a5454384877997b264d6f67bb82
Дата опублікування:
19.10.2023 15:32
Опис:
У п.12.6 З метою проведення антикорупційних перевірок Контрагент зобов'язується не пізніше (5) п'яти робочих днів з моменту укладення цього Договору, а також у будь-який час протягом дії цього Договору за письмовим запитом надати Товариству інформацію про перелік власників Контрагента, з врахуванням власників всіх рівнів (всього ланцюга), включаючи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) за формою згідно з Додатком №2 до цього Договору з додаванням підтверджуючих документів (далі – Інформація).
У разі змін у переліку будь-якої ланки власників Контрагента, включаючи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) та (або) у виконавчих органах Контрагента зобов'язується не пізніше (5) п'яти робочих днів з дати внесення таких змін надати відповідну інформацію Товариству.
Інформація надається на паперовому носії, завірена підписом посадової особи, яка є одноосібним виконавчим органом контрагента або уповноваженою на підставі довіреності особою і направляється на адресу Товариства шляхом поштового відправлення з описом вкладення. Датою надання Інформації є дата отримання Товариством поштового відправлення. Додатково Інформація надається на електронному носії.
У Додатку 2 проєкту договору в примітках Покупець зазначає про необхідність вказати «Для власників / бенефіціарів / акціонерів фізичних осіб вказати ПІБ, РНОКПП, паспортні дані та частку в %». Також проєкт договору містить положення (п.12.10), що у випадку ненадання чи часткового надання інформації, що вимагається у додатку 2 до договору Замовник може відмовитись від виконання договору із стягненням санкцій в подальшому із Постачальника.
Відповідно до ст.2 Закон України «Про захист персональних даних» зазначено, що персональні дані, як відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже, інформація у Додатку 2 є персональними даними, а збір, обробка та використання таких даних здійснюється виключно на підставі згоди суб'єкта якому вони належать.
До того ж Покупець таким чином змушує Постачальника розголошувати персональні данні кінцевих бенефіціарів без їх на то згоди, що є грубим порушення законодавства. Окрім вказаного, суб'єкт персональних даних не має жодного уявлення про порядок використання отриманих даних, строку їх зберігання, чітку мету збору та відповідальність у випадку неналежного використання отриманої інформації. Замовник ні у договорі ні тендерній документації не вказує таку інформацію. Укладений договір із заповненими додатками публікується у загальній системі Прозоро, де доступ має будь яка особа. Яким чином Замовник гарантує безпеку отриманих персональних даних в опублікованій системі? Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити з додатку 2 проєкту договору персональні дані кінцевих бенефіціарів.
Просимо надати відповіді щодо порядку, строків зберігання та використання, а також гарантії безпеки та відповідальності осіб при обробці отриманих персональних даних. Також просимо привести у відповідність п.12.10 та 12.11.
При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не визначає обов'язку надавати інформацію (паспортні дані, РНОКПП) кінцевого бенефіціара задля будь-яких дії контрагента.
Крім того, кінцевий бенефіціар не є учасником договірних правовідносин, відтак, визначення взаємозв'язку між надання персональних даних про нього та можливістю Замовника припиняти договір є порушенням законодавства.
Звертаємо увагу, що інформація про кінцевого бенефіціара є відкриторою інформацією, що розміщується в ЄДРПОУ, Замовник може в будь-який момент з нею ознайомитися.
У зв'язку з наведеним, пропонуємо:
- прибрати з додатку 2 до договору незаконну вимогу про надання персональних даних кінцевого бенефіціара: паспортних даних та РНОКПП
- вимогу про надання інформації на електронному носії.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Умови договору про закупівлю, що викладений в Додатку №4 до Тендерної документації, є типовими та прийнятними для Замовника та жодним чином не порушують чинного законодавства, не обмежують права та конкуренцію між Учасниками. Пропонуємо Вам подати свою пропозицію з урахуванням викладених в Тендерній документації умов. Запрошуємо до участі у тендері!
Дата відповіді:
20.10.2023 09:26