-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція
Бланочна продукція, згідно Додатку №4 тендерної документації
Завершена
2 516 912.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 584.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 584.56 UAH
Період уточнення:
08.02.2018 18:47 - 18.02.2018 10:00
Відповідь надана
Щодо роз'яснення вимог Додатку №5 ТД
Номер:
cd0d81aa554849d1a34ea62538b3476e
Дата опублікування:
15.02.2018 11:25
Опис:
Пунктом 1 Додатку №5 ТД передбачено, що Учасник має підтвердити: «Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації.
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності, видану органом з сертифікації або їх копії, завірені печаткою учасника.
1.2. Декларацію про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, у разі, якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації (згідно Додатку №6).
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Товар який є предметом закупівлі не входить до згадуваного переліку.
Просимо, повідомити чи достатньо буде надати Учасникам Декларацію про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (згідно Додатку №6).
Відповідь:
Шановний учасник! На нанайближчому засідані тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації.
Дата відповіді:
20.02.2018 09:38
Відповідь надана
Щодо роз'яснення умов Проекту договору
Номер:
241a7c3e71bb4e19badbbd778d5b8543
Дата опублікування:
15.02.2018 11:23
Опис:
Просимо надати роз’яснення по п. 9.3. «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Додаток №3 ТД: у разі передачі прав і обов’язків по укладеному Договору постачання товару іншим особам ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми Договору;
Що замовник мав і має на увазі під поняттям: «передачі прав і обов’язків по укладеному Договору постачання товару іншим особам»?
Чи є передачєю прав і обов’язків по постачанню товару іншим особам, якщо доставку буде здійснювати від Постачальника до Замовника Перевізник з яким у Постачальника укладено договір та транспортні послуги?
Відповідь:
Шановний учасник!Якщо доставку буде здійснювати від Постачальника до Замовника Перевізник з яким у Постачальника укладено договір та транспортні послуги, то це не є передачєю прав і обов’язків по постачанню товару іншим особам.
Дата відповіді:
20.02.2018 09:37
Відповідь надана
Щодо тендерної документації
Номер:
909a981244634c2bb79fb00c7d198008
Дата опублікування:
15.02.2018 11:22
Опис:
У п. 14.1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Додаток №3 ТД визначено, що Постачальник зобов’язаний під час укладання Договору надати ПОКУПЦЮ забезпечення виконання даного Договору у формі банківської гарантії на суму __________________, що становить 5% від вартості Договору.
В той же час в п. 4 Розділу V. Укладання договору про закупівлю ТД зазначено, що забезпечення договору про закупівлю не вимагається.
Просимо усунути виявлені недоліки (розбіжності) у тендерній документації.
Відповідь:
Шановний учасник! На найближчому звсідані тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації!
Дата відповіді:
20.02.2018 09:33
Відповідь надана
Щодо строків та обсягів поставки
Номер:
829552862de647668e1f0de356de9662
Дата опублікування:
15.02.2018 11:21
Опис:
Відповідно Додатку 4 до Тендерної документації визначено перелік товарів та їх кількість. Перелік товарів складається з 11 (одинадцяти) найменувань, а кількість складає 7 700 пачок, 2 154 300 штук та 840 000 комплектів. Замовником встановлено, що товар повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 5 календарних днів від дати отримання заявки на поставку товару (4.1. «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» Додаток №3 ТД). Зазначена кількість бланків незможе бути поставлена у строк 5 календарних днів від дати отримання заявки на поставку товару. Мінімальний строк виготовлення та поставки зазначеної кількості складає 30 календарних днів.
Разом з тим Замовником в додатку №4 встановлено строк поставки – до 31.12.2018року і ніде невизначено партій поставки.
З огляду на вищевикладене просимо конкретизувати періодичність поставок та їх обсяги та збільшити строки поставки до 30 календарних днів від дати отримання заявки на поставку товару.
Відповідь:
Шановний учасник! На нанайближчому засідані тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації.
Дата відповіді:
20.02.2018 09:44
Відповідь надана
Запит на роз'яснення
Номер:
2571bc2b196d41a6b8d675b80ee00e7a
Дата опублікування:
13.02.2018 16:49
Опис:
Прохання надати уточнення щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а саме: 1) Маршрут машиніста. ТУ-3 ІСЦ, Розмір бланка 297мм х 4200мм +0,5мм,; 2) Матеріальний звіт, форма М-19 Розмір бланка 297мм х 4200мм +0,5мм,; 3) Накладна вимога на відпуск (внутерішнє переміщення) матеріалів, М-11. Розмір бланка 145мм х 2950мм +0,5мм - чи коректно вказаний розмір у перелічених позиціях. Можливо замість 4200мм мається на увазі 420 мм та замість 2950мм має бути 295 мм?
Відповідь:
Шановний учасник! На найближчому засідані тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до даної тендерної документації.
Дата відповіді:
15.02.2018 10:40