• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція

Бланочна продукція, згідно Додатку №4 тендерної документації

Завершена

2 516 912.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 584.56 UAH
Період оскарження: 08.02.2018 18:47 - 24.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: aa6ff552940b406cb82478656af41c13
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-000806-c.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Державне підприємство Київська офсетна фабрика 04074, м. Київ, вул. Бережанська, 1 код ЄДРПОУ 05450185, т.(044) 430-42-65 Замовник: Регіональна філія «Донецька залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» код ЄДРПОУ 40150216 84400, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 22 тел (06261) 6-26-33 E-mail: sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua Особа відповідальна за проведення закупівлі: Погребняк С.А. Відомості про процедуру закупівлі: Відкриті торги Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-08-000806-c ID 90fbfeeb90e84380ab2ba9d4eec690ad СКАРГА про визнання незаконним рішення тендерного комітету Замовника Регіональною філією "Донецька залізниця" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі за текстом – Замовник) в електронній системі публічних закупівель «Рrozorro» розміщено оголошення про проведення публічних закупівель за процедурою відкриті торги на закупівлю Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-08-000806-c, ID закупівлі - 90fbfeeb90e84380ab2ba9d4eec690ad). 06 березня 2018 року на засіданні Тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» прийнято Рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства Київська офсетна фабрика (Протокол №18077/2/ТМЦ від 06.07.2018 року). Учасник вважає згадуване рішення протиправним та таким, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», наслідком чого є порушення права та законні інтереси Учасника закупівлі. Згідно підпунктів 2.3. та 2.4.пункту 2 Додатку 5 Тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція Учасник повинен надати: «Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації» та «Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, завірені Учасником торгів». Пунктом 2 розділ 2 ТД передбачено: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - тендерною пропозицією, яка подається у формі, наведеній у Додатку №1 тендерної документації ; - документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в Додатку № 2 п. 1, 2; - основними умовами договору, згідно Додатку №3, скріпленими печаткою (за наявності останньої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (разом з тим заповнювати додаток № 3 не потрібно); - документів, передбачених Додатком №5 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам) до цієї тендерної документації, та містити повну інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника Технічній специфікації Замовника (згідно Додатку №4); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено); Державне підприємство Київська офсетна фабрика виконало всі вимоги тендерної документації та, як Учасник надало повний пакет документів за формами та в строки визначені тендерною документацією. Непогоджуючись з Рішенням Замовника Державне підприємство Київська офсетна фабрика в порядку визначеному ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) звернулося до Замовника з вимогою (листом №75000-07/108 від 07.03.2018 року – копія додається) через електронну систему закупівель 07.03.2018р. Строк надання відповіді становить: не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Кінцева дата відповіді згідно ч. 3. ст. 30 Закону – 12.03.2018р. Станом на 15.03.2018 року вимога Учасника Замовником залишена без задоволення. Проігнорувавши вимогу Учасника Замовник грубо порушив вимоги частини 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Слід акцентувати увагу, що Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «САМ» Код ЄДРПОУ: 31169661) пропозиція, якого акцептовано (визнано найкращою) Замовником та відносно, якого на електронній площадці закупівель 06.03.2018р. опубліковано Повідомлення про намір укласти договір, не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 5 ТД, оскільки Учасник не надав Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину – самокопіювальний папір на якому згідно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ( ТС ) Додаток 4 ТД має виготовлятися «Квіток приміський, код – 101». Відповідно до п. 2 ч.1. ст. 31 Замовник відміняє торги в разі: …… неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зважаючи на вищевикладене та керуючись ст.ст. 3, 18, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Державного підприємства Київська офсетна фабрика (код ЄДРПОУ 05450185) до розгляду. 2. Визнати незаконним рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції Державного підприємства Київська офсетна фабрика (код ЄДРПОУ 05450185). 3. Зобов’язати Замовника - Регіональна філія «Донецька залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 40150216) усунути виявлені Учасником порушення вимог законодавства з питань публічних закупівель, а у разі неможливості усунення виявлених порушень зобов’язати Замовника відмінити торги. Додатки: 1. Платіжне доручення від 14.03.2018 року. 2. Тендерна документація зі змінами. 3. Копія листа №75000-07/108 від 07.03.2018 року. Директор І.С.Пришляк
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.04.2018 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2018 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 3059-р/пк-пз від 03.04.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА та визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ" на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція
Автор: ДП Київська офсетна фабрика, Мукомел Ростислав Володимирович +380444304233 dp.kof.po@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога згідно ч. 3 ст 30 Закону

Номер: 2a1dce38888340aba79f826dba48714f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-08-000806-c.c1
Назва: Вимога згідно ч. 3 ст 30 Закону
Вимога:
Вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Тендерному комітету Регіональна філія «Донецька залізниця» ПАТ «Українська Залізниця» Державне підприємство Київська офсетна фабрика брали участь у відкритих торгах на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-08-000806-c). Частиною 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Пунктом 8 Протоколу № 18077/2/ТМЦ розкриття тендерних пропозицій Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція визначено підстави відхилення пропозицій і викладені вони наступним чином: - Наданий учасником зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації не відповідають вимогам тендерної документації. - Надані учасником копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, завірені Учасникам торгів, не відповідають вимогам тендерної документації. Згідно підпунктів 2.3. та 2.4.пункту 2 Додатку 5 Тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки / Бланочна продукція учасник повинен надати: «Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації» та «Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, завірені Учасником торгів». Єдиною вимог Тендерної документації є наступна вимога (п. 2 розділ 2 ТД) - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - тендерною пропозицією, яка подається у формі, наведеній у Додатку №1 тендерної документації ; - документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в Додатку № 2 п. 1, 2; - основними умовами договору, згідно Додатку №3, скріпленими печаткою (за наявності останньої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом (разом з тим заповнювати додаток № 3 не потрібно); - документів, передбачених Додатком №5 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам) до цієї тендерної документації, та містити повну інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника Технічній специфікації Замовника (згідно Додатку №4); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено); Учасник повністю не погоджується з висновками тендерного комітету та цілком переконаний, що його пропозиція відповідає вимогам Тенедерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник пропозицію, якого акцептовано (визнано найкращою) не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 5 ТД, оскільки Учасник не надав Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину – самокопіючальний папір на якому згідно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ( ТС ) Додаток 4 ТД має виготовлятися «Квіток приміський, код – 101». З огляду на вищевикладене просимо конкретизувати, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає пропозиція Державного підприємства Київська офсетна фабрика? Пропонуємо Вам повторно детально вивчити пропозиції учасників на відповідність їх вимогам тендерної документації та самостійно усунути порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, а вразі неможливості усунути порушення, відмінити дану процедуру закупівель. Директор І.С. Пришляк
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу ДП Київська офсетна фабрика № UA-2018-02-08-000806-c.c1 повідомляю, що структурним підрозділом «Служба приміських пасажирських перевезень» та «Служба перевезень» розглянуто відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації згідно додатку № 5 тендерної документації на закупівлю бланочної продукції код ДК 021:2015-22820000-4 Бланки / Бланочна продукція (UA-2018-02-08-000806-с) та прийнято рішення, що ДП Київська офсетна фабрика не відповідає нормативно-технічній документації з наступних причин: 1) до Декларації про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) внесені два нормативних документи, а саме: ДСТУ 4010-2015 «Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності» та наказ №331/137 «Про затвердження порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті». Відповідно до п. 2.2 додатка №5 тендерної документації необхідно надати копію або витяги з всіх діючих нормативних документів, яким відповідає продукція (назва, номери та індекси ГОСТ, ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ та інших документів). ДП Київська офсетна фабрика наданий лише ДСТУ 4010-2015; 2) Відповідно до п. 2. 3 додатка № 5 тендерної документації необхідно надати зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації. Зразок сертифікату якості надано у неналежному вигляді, а саме: документ не заповнений, відсутні підписи керівників та печатка підприємства. 3) Відповідно до п. 2.4 додатка № 5 тендерної документації необхідно надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, завірені Учасником торгів. ДП Київська офсетна фабрика надана копія санітарно-епідеміологічної експертизи: - висновок № 05.03.02-03/127050, від 29.12.2011 року на папір самокопіювальний, висновок дійсний до 29.12.2016 року. - висновок № 05.03.02-03/13359, від 06.03.2013 року на Папір некрейдований для офсетного друку та офісної техніки в рулонах і форматах, висновок дійсний до 27.02.2018 року;
Статус вимоги: Задоволено