-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», категорії «С» та інших токсикологічно небезпечних відходів)
Завершена
4 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Період уточнення:
12.10.2023 12:26 - 17.10.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо операції утилізації.
Номер:
9fd27120912e43dbbe5f3c2211d672dd
Дата опублікування:
16.10.2023 15:32
Опис:
Доброго дня! Замовник, надайте посилання на конкретну норму нормативного акту (технічний регламент) де передбачено обовязковості здійснення операції з утилізації - медичних відходів категорії «В», категорії «С» та токсикологічно небезпечних відходів. Тільки не потрібно перераховувати операції з посиланням на загальне поняття, що включаються у поводження з небезпечними відходами.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник!
Відповідно до частини 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі "фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону."
Аналогічну інформацію ви зможите прочитати в умові тендерної документації - п. 1 розділ ІІ.
Замовник зобов"язаний діяти в межах, що визначено чинним законодавством: законодавство не зобов"язує Замовника надавати посилання, а зобов"язує надавати роз"яснення!
Ваша теза "Тільки не потрібно перераховувати операції з посиланням на загальне поняття, що включаються у поводження з небезпечними відходами" та статус Учасника публічної закупівлі не надає вам жодного права вказувати Замовнику, що потрібно робити Замовнику, а що ні!
Відповідь на питання щодо саме поводження з небезпечними медичними відходами "утилізація":
Відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - він має 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами, який, в свою чергу, має:
90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень.
Дата відповіді:
17.10.2023 10:28
Відповідь надана
Висновки
Номер:
f5ad871b84a3456b94969e4749874a62
Дата опублікування:
13.10.2023 17:02
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до додатку 3 технічних вимог, вами Вимагається надати у складі пропозиції:
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті;
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп та приладів з вмістом ртуті;
- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей;
У Законі України «Про публічні закупівлі» зазначено п. 11 ст .26:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У відповідності до ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Постанови КМУ від 22 червня 1999р. №1109 «Про затвердження Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні»
Стаття 12. Закону визначає
Проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза проводиться органами державної санітарно-епідеміологічної служби, а в особливо складних випадках - комісіями, що утворюються головним державним санітарним лікарем. Експертиза проектів будівництва проводиться відповідно до статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Рішення про необхідність і періодичність проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів приймається відповідними посадовими особами державної санітарно-епідеміологічної служби.
Висновок щодо результатів державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем.
Висновок – є документом нагляду, який видає санітарного та епідемічний орган за результатами обстеження та перевірка об'єктів нагляду вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян.
Тобто висновок є регуляторним документом, який видає спеціальний орган за результатами відповідного рішення.
Цей документ не є дозвільним – обов’язковим, який передбачений законодавством для його отримання.
Замовник не може вимагати такі документи, по – перше вони не залежать від волі учасника, по - друге вони обмежують участь. Вони дискримінують ліцензійного учасника.
Відповідь:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;».
Згідно з ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;». Враховуючи те, що технологія є об’єктом санітарно-епідеміологічної експетизи, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічних регламентів є законною та обґрунтованою.
Окрім того Висновок - дозвільний документ, який є обов’язковим, передбачений законодавством для його отримання: відповідно п. 11 до Організаційних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Постанови КМУ №446 від 13 липня 2016 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: ...наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами.
Жодні вимоги тендерної документації не обмежують участь учасників та не дискримінують ліцензійного учасника.
Дата відповіді:
16.10.2023 14:37
Відповідь надана
Відходи
Номер:
73f39dd12589419eb68b52012c454457
Дата опублікування:
12.10.2023 22:30
Опис:
Шановний замовник! Відповідно до Наказу № 325 (спеціального акту) та Закону України «Про управління відходами» для медичних відходів категорії B,С не передбачена операція- утилізації, і загалом вона виключена із закону. Утилізація може застосовуватися до відходів таких як: «Люмінесцентні та/ або бактерицидні лампи».
Просимо окремо визначити вимоги до ліцензії, а саме операції: з збирання, зберігання, знешкодження для медичних відходів категорії B,С.
Та окремо для відходів «Акумулятори, акумуляторні батареї», «Люмінесцентні та/ або бактерицидні лампи» а саме збирання, зберігання, утилізації.
Також: Щось дуже багато вимог ви визначили:
Санітарно-епідеміологічної експертизи сама може навіть не знати, що деякі із них взагалі існують))
П.6 Учасник у складі пропозиції надає :
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті;
П.11.
Учасник у складі пропозиції надає :
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі)
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів;
• Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп та приладів з вмістом ртуті;
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей;
Чим це передбачено ?
.Приведіть, умови ТД до одного знаменника.
Відповідь:
1. Відповідно до коду ДК 021:2015 90520000-8 передбачено види поводження з медичними відходами:
збирання, транспортування та утилізація/видалення.
2. Можливість вимагати від учасників публічної закупівлі документальні підтвердження досвіду, одного або декілька кваліфікаційних критеріїв тощо передбачені ЗУ Про публічні закупівлі.
3. Щодо деяких вимог, що повторюються та деякої інформації - будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
13.10.2023 13:52