• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», категорії «С» та інших токсикологічно небезпечних відходів)

Завершена

4 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Період уточнення: 12.10.2023 12:26 - 17.10.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо операції утилізації.

Номер: 9fd27120912e43dbbe5f3c2211d672dd
Дата опублікування: 16.10.2023 15:32
Опис: Доброго дня! Замовник, надайте посилання на конкретну норму нормативного акту (технічний регламент) де передбачено обовязковості здійснення операції з утилізації - медичних відходів категорії «В», категорії «С» та токсикологічно небезпечних відходів. Тільки не потрібно перераховувати операції з посиланням на загальне поняття, що включаються у поводження з небезпечними відходами.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до частини 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі "фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону." Аналогічну інформацію ви зможите прочитати в умові тендерної документації - п. 1 розділ ІІ. Замовник зобов"язаний діяти в межах, що визначено чинним законодавством: законодавство не зобов"язує Замовника надавати посилання, а зобов"язує надавати роз"яснення! Ваша теза "Тільки не потрібно перераховувати операції з посиланням на загальне поняття, що включаються у поводження з небезпечними відходами" та статус Учасника публічної закупівлі не надає вам жодного права вказувати Замовнику, що потрібно робити Замовнику, а що ні! Відповідь на питання щодо саме поводження з небезпечними медичними відходами "утилізація": Відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - він має 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами, який, в свою чергу, має: 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень.
Дата відповіді: 17.10.2023 10:28
Відповідь надана

Висновки

Номер: f5ad871b84a3456b94969e4749874a62
Дата опублікування: 13.10.2023 17:02
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до додатку 3 технічних вимог, вами Вимагається надати у складі пропозиції: - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті; - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп та приладів з вмістом ртуті; - Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей; У Законі України «Про публічні закупівлі» зазначено п. 11 ст .26: 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У відповідності до ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Постанови КМУ від 22 червня 1999р. №1109 «Про затвердження Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні» Стаття 12. Закону визначає Проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державна санітарно-епідеміологічна експертиза проводиться органами державної санітарно-епідеміологічної служби, а в особливо складних випадках - комісіями, що утворюються головним державним санітарним лікарем. Експертиза проектів будівництва проводиться відповідно до статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Рішення про необхідність і періодичність проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів приймається відповідними посадовими особами державної санітарно-епідеміологічної служби. Висновок щодо результатів державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем. Висновок – є документом нагляду, який видає санітарного та епідемічний орган за результатами обстеження та перевірка об'єктів нагляду вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян. Тобто висновок є регуляторним документом, який видає спеціальний орган за результатами відповідного рішення. Цей документ не є дозвільним – обов’язковим, який передбачений законодавством для його отримання. Замовник не може вимагати такі документи, по – перше вони не залежать від волі учасника, по - друге вони обмежують участь. Вони дискримінують ліцензійного учасника.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;». Згідно з ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;». Враховуючи те, що технологія є об’єктом санітарно-епідеміологічної експетизи, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічних регламентів є законною та обґрунтованою. Окрім того Висновок - дозвільний документ, який є обов’язковим, передбачений законодавством для його отримання: відповідно п. 11 до Організаційних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Постанови КМУ №446 від 13 липня 2016 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: ...наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами. Жодні вимоги тендерної документації не обмежують участь учасників та не дискримінують ліцензійного учасника.
Дата відповіді: 16.10.2023 14:37
Відповідь надана

Відходи

Номер: 73f39dd12589419eb68b52012c454457
Дата опублікування: 12.10.2023 22:30
Опис: Шановний замовник! Відповідно до Наказу № 325 (спеціального акту) та Закону України «Про управління відходами» для медичних відходів категорії B,С не передбачена операція- утилізації, і загалом вона виключена із закону. Утилізація може застосовуватися до відходів таких як: «Люмінесцентні та/ або бактерицидні лампи». Просимо окремо визначити вимоги до ліцензії, а саме операції: з збирання, зберігання, знешкодження для медичних відходів категорії B,С. Та окремо для відходів «Акумулятори, акумуляторні батареї», «Люмінесцентні та/ або бактерицидні лампи» а саме збирання, зберігання, утилізації. Також: Щось дуже багато вимог ви визначили: Санітарно-епідеміологічної експертизи сама може навіть не знати, що деякі із них взагалі існують)) П.6 Учасник у складі пропозиції надає : • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті; П.11. Учасник у складі пропозиції надає : • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; • Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп та приладів з вмістом ртуті; Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення, знешкодження, утилізації акумуляторних батарей; Чим це передбачено ? .Приведіть, умови ТД до одного знаменника.
Відповідь: 1. Відповідно до коду ДК 021:2015 90520000-8 передбачено види поводження з медичними відходами: збирання, транспортування та утилізація/видалення. 2. Можливість вимагати від учасників публічної закупівлі документальні підтвердження досвіду, одного або декілька кваліфікаційних критеріїв тощо передбачені ЗУ Про публічні закупівлі. 3. Щодо деяких вимог, що повторюються та деякої інформації - будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 13.10.2023 13:52