-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обробки дерев’яних конструкцій горищ протипожежним розчином спальних корпусів, бібліотеки, ізолятора, столової та складу КЗО «Спеціальна школа № 10» ДОР» за адресою: с. Могилів, вул. Лагерна, 23, Царичанський район, Дніпропетровська обл.
Завершена
218 677.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 093.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 093.39 UAH
Період уточнення:
11.10.2023 15:07 - 20.10.2023 00:00
Відповідь надана
Надання декларації
Номер:
6a2e7739beb148c281b47afd73251e9e
Дата опублікування:
13.10.2023 18:35
Опис:
Дякую за відповідь.
Згідно Вашої відповіді КЗО «Спеціальна школа № 10» ДОР» теж повинен мати декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі декларація), але не мє!
Відповідно п. 1 порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затвердженого Постановою КМУ 440 від 05.06.2013:
Декларація не подається:
- у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
- у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Додатково звертаю Вашу увагу, що не на всі об'єкти нерухомості реєструється декларація і останні можуть використовуватись без декларації.
У Вашій відповіді Ви посилаєтесь на Постанову КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, в даному документі відсутня вимога, що наявне адміністративне приміщення повине мати декларацію.
Тому вимога Замовника в частині надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на виробниче та/або складське приміщення учасника, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Внесіть зміни до ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику, у своєму питанні ви самі посилаєтеся і розповідаєте хто НЕ повинен подавати декларацію. То до чого це запитання?
Повторюємо, згідно чинного законодавства:
Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація) – це документ, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Хто і коли може не подавати декларацію?
– суб’єкт господарювання у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
– суб’єкт господарювання у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту;
– орендар об’єкта нерухомості (особа, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
Нагадуємо, що Відповідно до "Кодексу України про адміністративні правопорушення" суб’єкти господарювання, які подали недостовірні відомості у декларації, несуть адміністративну відповідальність, передбачену:
ст. 175/2 здійснення господарської діяльності без поданої декларації тягне за собою накладення штрафу – від 40 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680,00 грн. – 1700,00 грн.);
Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме Статті 22, п. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.10.2023 18:00
Відповідь надана
Надання декларації
Номер:
caf53a5eff194bd6ad3ecb28fb5758f5
Дата опублікування:
13.10.2023 16:58
Опис:
Доброго дня.
Відповідно до Додатку 2 п. 1.2 ТД, Ви зазначаєте про необхідність надання учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на виробниче та/або складське приміщення учасника.
Згідно законодавства, яке регламентує вогнезахисні роботи, а саме: Постанова КМУ 852 від 23.11.2016; Наказ МВС України 1417 від 30.12.2014; Наказ МВС України 1064 від 26.12.2018; ДБН В.1.1-7:2016, не вимагається та не передбачено отримання вище зазначеної декларації для виконання робіт з вогнезахисту.
Також звертаю Вашу увагу, що відповідно п.1 порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затвердженого Постановою КМУ 440 від 05.06.2013, не всі повинні реєструвати зазначену декларацію. І дана декларація не має жодного відношення до виконання вогнезахисних робіт.
Вимога Замовника в частині надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на виробниче та/або складське приміщення учасника, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прошу розглянути звернення та внести зміни до ТД.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! Відповідно до пункту 1. Постанови КМУ від 5 червня 2013 р. № 440 передбачено, що декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), дає право на початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Відповідно до пункту 6. Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. №852 «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди)». Співставивши дані два нормативні акти, випливає висновок, що Ліцензіат зобов’язаний мати в користуванні адміністративні приміщення, тобто об’єкти нерухомості, а об’єкти нерухомості не можуть використовуватися без декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань пожежної безпеки. Тому у нас, як у Замовника послуг протипожежного призначення, зустрічне до вас запитання: Як Ви користуєтеся об’єктом нерухомості, котрий не має декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки??? Якщо у Вас немає в користуванні адміністративного приміщення, значить Ваше підприємство не відповідає Ліцензійним умовам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, і Ваша ліцензія повинна бути анульована органами ДСНС. Те, що дана вимога є законною та недискримінаційною, неодноразово підтверджено в рішення АМКУ: - Рішення № 11831-р/пк-пз від 28.05.2021 - Рішення №1543-р/пк-пз від 28.01.2021 - Рішення №19598 -р/пк-пз 20.10.2020 - Рішення № 7754-р/пк-пз від 13.04.2021 та ін.
Дата відповіді:
13.10.2023 17:56
Відповідь надана
гарантійний лист від виробника
Номер:
275f863a1fa247ebb62bcf09cf2c5223
Дата опублікування:
13.10.2023 11:44
Опис:
"Учасник надає гарантійний лист від виробника на вогнебіозахисні просочення, про гарантовану поставку Замовнику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених даною документацією. З Зазначенням номеру закупівлі." - дана вимога є дискримінаційною, що неодноразово підтверджувалось рішеннями АМКУ, зокрема: Рішення №11459-р/пк-пз від 26.07.2023; Рішення № 12541-р/пк-пз від 10.08.2023; Рішення № 13536-р/пк-пз від 28.08.2023; Рішення № 7784-р/пк-пз від 31.05.2023. Враховуючи те, що зараз скарги в АМКУ розглядаються з максимальним терміном, пропонуємо Замовнику самому виключити цю вимогу з ТД, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до органу оскарження, що подовжить терміни проведення закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику, зазначена вимога не э дискримінаційною, оскільки тендерною документацією не обмеженне надання аналогічного засобу, звертаємо Вашу увагу, що за для розширення можливості надання учасниками аналогу, був зменшений строк експлуатації засобу в двічі.
Дата відповіді:
13.10.2023 17:59
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога Додатку 3 пункт 7 - "Акт огляду"
Номер:
f706a0fdb2b847b3acebd4397415e7c3
Дата опублікування:
12.10.2023 10:00
Опис:
Додаток 3 пункт 7 містить дискримінаційну вимогу: "7. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єктів Замовника, для розробки технічної документації, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний Учасником та посадовими особами Замовника." Встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт огляду об’єкту необхідно підписати у представника Замовника та завірити його печаткою. За таких умов представник Замовника може не погодитися підписати акт огляду об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту-огляду об’єкту за результатами огляду об’єкта виконання робіт. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником акту огляду об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Також зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема -Рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року -Рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року -Рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року -Рішення від 06.09.2022 №5702. Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері закупівель та прибрати дискримінаційну вимогу стосовно здійснення огляду об'єкта в період уточнень та надання акту огляду в складі пропозиції.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
13.10.2023 11:01
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога застосування програмного комплексу та надання документу на використання програмного комплексу
Номер:
ccbe05a91081492a8970db7d194b5abb
Дата опублікування:
12.10.2023 09:57
Опис:
Додаток 3 пункт 6 містить дискримінаційну вимогу застосування програмного комплексу АВК-5 ( версія не нижче 3.8.0 ) або аналог та надання документу на використання програмного комплексу. Ці вимоги штучно звужують коло потенційних учасників. Учасник, який має ліцензію на виконання робіт з поверхневого просочування, зобов'язаний дотримуватись розцінок Кошторисних норм України на ремонтно-будівельні роботи (збірник КР). Вимога щодо складання кошторисів у програмному комплексі у діючому законодавстві - відсутні. Є тільки перелік програмних комплексів, РЕКОМЕНДОВАНИХ Мінрегіонбудом. Тому учасник може складати кошториси будь-яким чином - хоч в WORD, Excel, ChatGPT або писати кошториси від руки на листах паперу, якщо вони складені з використанням кошторисних розцінок за збірником розцінок для РЕМОНТН-БУДІВЕЛЬНИХ робіт, затверджених згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 15 червня 2021 року № 156 - а саме за розцінкою КР20-21-3 "Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах" (шифр розцінки "КР" зі збірника для РЕМОНТН-БУДІВЕЛЬНИХ робіт). Кошторисні документи, складені будь-яким способом з правильним застосуванням діючих розцінок Кошторисних норм України, які засвідчені печаткою або КЕП згідно закону про цифровий документообіг - є чинними і та мають бути розглянуті Замовником. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги застосування програмного комплексу та надання документу на використання програмного комплексу.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абз. 1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, під час формування тендерної документації замовник спирався на зміст листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (далі - Міністерство) від 26.12.2008 № 9/5-1279 Про програмні комплекси з визначення вартості будівництва, в якому, надаються рекомендації щодо застосування програмних комплексів для визначення вартості будівництва. Слід зауважити, що згідно з коментарями самого ж Міністерства, використання не затверджених та не погоджених Міністерством в установленому порядкунестандартизованих кошторисних нормативів може призвести до викривлення вартості будівництва.
Дії замовника не спрямовані на звуження конкуренці, оскільки у тендерній документації вимагається використання програмного комплексу АВК-5 або його аналогів, тож учасник може запропонувати документацію підготовану із застосуванням інших програм, пояснивши при цьому обрання такої програми та надавши відомості про її сертифікацію та надані на її використання рекомендації з боку уповноважених органів.
Вимога замовника щодо надання документу на використання програмного комплексу також не є дискримінаційною,а спрямована на упередження використання неліцензійного програмного забезпечення з боку учасника, що в свою чергу може нести ризики виникнення обставин, згідно ст. 432 ЦК України, відповідно до якої, правовласники програмного забезпечення мають право подати позов до судових органів у разі порушення їх авторського права.
Дата відповіді:
13.10.2023 10:53