• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (лавки)

Торги не відбулися

1 007 421.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 037.11 UAH
Період уточнення: 10.10.2023 16:18 - 15.10.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 3dd491d41a3349e7ac16ffc26baed0f1
Дата опублікування: 13.10.2023 17:10
Опис: Доброго дня! Після дослідження умов тендерної документації, у нас, як потенційних учасників закупівлі, є ряд питань, на які просимо надати відповідь. Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник вимагає в складі тендерної пропозиції: «надати документи щодо випробування виданий(ні) випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, а саме: «… 1) метал та вироби з металу на визначення радiоактивностi на вiдповiднiсть НРБУ-97(ДГН 6.6.1.-6.5.001-98); 2) порошкову фарбу на визначення питомої активності радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K); 3) ЛДСП на вміст радіоактивних речовин (показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державному гігієнічному нормативі «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини)». Також, звертаємо Вашу увагу, що Вами в тендерній документації, одночасно з вищезазначеними документами ви запитуєте: «діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Діючий сертифікат відповідності на запропонований учасником товар має підтверджувати дотримання при виробництві вимог пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:201». Тобто, фактично інформація про відповідність товару встановленим вимогам підтверджується одночасно різними документами. Учасники які мають необхідні сертифікати відповідності та сертифікати СЕС, але не мають протоколів випробувань не можуть взяти участь в закупівлі. Також, звертаємо вашу увагу, що запитувані документи не є обовʼязковими для постачання товару, що закуповується. Фактично, тендерна документація в поточній редакції є дискримінаційною та суттєво обмежую коло потенційних учасників закупівель. У звʼязку з цим, просимо повідомити підстави для внесення саме таких вимог (окрім дискримінації та потенційної зацікавленості Замовника у виборі переможцем заздалегідь визначеного учасника).
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), які підтверджують відповідні технічні характеристики товару разом з документами, що підтверджують екологічні характеристики товару. Вважаємо за необхідне зауважити та звернути увагу учасника, що товар має використовуватися у навчальних закладах міста, а отже Замовник намагається досягти максимальної впевненості та мати відповідні документи, які свідчать, що учасниками пропонується товар який у повному обсязі відповідає діючим вимогам державних стандартів та екологічним вимогам, що діють на території країни.
Дата відповіді: 16.10.2023 16:00
Відповідь надана

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 8a084e9e05ed43ff9fb8516ba06a3797
Дата опублікування: 12.10.2023 16:08
Опис: Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирають чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар не є правомірною.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 13.10.2023 16:10
Відповідь надана

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: ecb4e36ce1a14e5180b8514eac373c77
Дата опублікування: 12.10.2023 16:07
Опис: Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирають чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 13.10.2023 16:10