-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (лавки)
Торги не відбулися
1 007 421.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 037.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 037.11 UAH
Період оскарження:
10.10.2023 16:18 - 15.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
6df180727aef401b9f7b25a82152736f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-012585-a.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відхилення переможця.docx 27.10.2023 16:53
- ПВ фарба.pdf 27.10.2023 16:53
- Скарга UA-2023-10-10-012585-a.docx 27.10.2023 16:53
- Тендерна документація.zip 27.10.2023 16:53
- Скарга UA-2023-10-10-012585-a.pdf.zip 27.10.2023 16:53
- 1 Банківська гарантія.rar 27.10.2023 16:53
- Мед.pdf 27.10.2023 16:53
- ПВ метал.pdf 27.10.2023 16:53
- Протокол 85Р_2.doc 27.10.2023 16:53
- ПВ ЛДСП.pdf 27.10.2023 16:53
- Скарга UA-2023-10-10-012585-a.pdf 27.10.2023 16:53
- Паспорт лава.pdf 27.10.2023 16:53
- Протокол 85Р.doc 27.10.2023 16:53
- 422~1.PDF 27.10.2023 16:53
- рішення від 31.10.2023 № 17412.pdf 31.10.2023 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 № 17840.pdf 08.11.2023 17:56
- рішення від 07.11.2023 № 17840.pdf 10.11.2023 17:56
- Мед.pdf 02.11.2023 22:44
- Пояснення на скаргу АМКУ.docx 02.11.2023 22:44
- Пояснення на скаргу АМКУ.pdf 02.11.2023 22:44
- Протокол 85-Н_2.pdf 05.12.2023 14:18
- Протокол 85-Р_3.pdf 05.12.2023 14:18
- Протокол 85-Н_2.pdf 05.12.2023 14:51
- Протокол 85-Р_3.pdf 05.12.2023 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 16:54
Дата розгляду скарги:
07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2023 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2023 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
2e261dc711d24424bf57f797a86e4f2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-012585-a.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Шановний Замовник.
В вимогах тендерної документації прописано наступне:
«Учасник повинен у складі пропозиції надати документи щодо випробування виданий(ні) випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, а саме: 1) метал та вироби з металу на визначення радiоактивностi на вiдповiднiсть НРБУ-97(ДГН 6.6.1.-6.5.001-98); 2) порошкову фарбу на визначення питомої активності радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K); 3) ЛДСП на вміст радіоактивних речовин (показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державному гігієнічному нормативі «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини).»
Звертаємо Вашу увагу на те,що Вами особливо виокремлені вимоги щодо радіоактивності та активності радіонуклідів, що не є типовими для металу,фарби та ЛДСП, не є об’єктом експертизи даних матеріалів щодо встановлених медичних критеріїв безпеки та показників.
В той же час аналіз проведеної раніше Вами і скасованої процедури за тим же предметом закупівлі (причина скасування закупівлі-неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель) з одним учасником та аналіз документів даного учасника вказують на те,що данні нетипові вимоги, імовірно, виписані саме з поданих документів цього учасника.
Оскільки отримання документів щодо випробування виданих випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, іншими постачальниками вимагатиме часу, більшого ніж термін подання пропозиції, дана вимога є дискримінацією щодо учасників та порушенням принципу економічної конкуренції.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З повагою, потенційний учасник закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2023 23:24
Вирішення:
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних протоколів випробування (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару. В свою чергу посилання на іншу закупівлю вважаємо недоречним, яка не може стосуватися вказаної нової закупівлі.
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає посилання на норми діючого законодавства щодо неможливості та/або не проведення експертизи металу, порошкової фарби та ЛДСП щодо встановлення питомої активності радіонуклідів та вмісту радіоактивних речовин
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.10.2023 00:06
Вимога
Залишено без розгляду
Дискрімінація учасників та обмеження конкуренції
Номер:
048dbe9e14e645538620ec57d7bc2588
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-012585-a.a3
Назва:
Дискрімінація учасників та обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовник!
В вимогах тендерної документації Вами прописана необхідність надання Сертифікату відповідності на продукцію,що обгрунтовано, оскільки продукція поставляється в заклади освіти і має відповідати ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:201 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
В той же час, відсутність вимоги до сертифікату відповідності продукціі щодо ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 і ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та вимога «Діючий сертифікат відповідності на запропонований учасником товар має підтверджувати дотримання при виробництві вимог пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:201» викликає припущення , що умови були прописані під конкретного учасника.
Нагадуємо,що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни в тендерну документацію відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2023 00:19
Вирішення:
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару.
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає в порушення якої норми діючого законодавства Замовник вимагає сертифікат щодо підтвердження відповідності товару вимогам пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Наразі припущення, які наводить Учасник, не є підставою для внесення будь-яких змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.10.2023 00:06
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога голографічного знаку
Номер:
90a6dd2e775149ea90f5fdaa5ba32f31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-012585-a.c2
Назва:
Вимога голографічного знаку
Вимога:
Шановний Замовник!
В технічному завданні щодо закупівлі Ви прописали вимогу надати:
-діючий сертифікат(ти) щодо системи екологічного управління стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями, та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження;
- діючий сертифікат(ти) щодо системи управління якістю стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо наявності голографічного знаку підтвердження є неправомірною, оскільки данні документи не входять в перелік документів і груп товарів, які підлягають захисту голографічними елементами.
Перевірку компетенцію органу оцінки щодо відповідності ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Замовник має можливість перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на сайті Національного Агентства з Акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 16:33
Вирішення:
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено «якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації (голографічний знак), опис, правила застосування та графічний вираз якого затверджено «Правилами застосування національного знака акредитації» затверджені Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 21.11.2002 N 339 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.11.2002 № 924/7212, надалі – Правила).
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Правил, щоб мати право посилатися на акредитацію або використовувати знак акредитації (Знак), орган з оцінки відповідності повинен бути акредитованим НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації.
У зв’язку з чим вважаємо, що наведена вимога тендерної документації відповідає нормам діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, що обмежують конкуренцію.
Також, зазначаємо, що Замовник не має можливості за наведеним у запитанні посиланням перевірити сферу компетенції органу оцінки. На сьогоднішній день дана інформації на сайті відкрита частково в форматі PDF файлу. В даному файлі міститься узагальнена інформація щодо переліку органів оцінки але відсутня інформація про сферу їх компетенції. В будь-кому випадку вимогами тендерної документації не вимагається додаткової інформації щодо перевірки сфери компетенції органу оцінки, окрім вимог щодо відповідності наданих сертифікатів вищенаведеним вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.10.2023 00:06
Вимога
Вирішена
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
99487adae2734965a365d6dc4f9e41a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-012585-a.a1
Назва:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимога:
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар не є правомірною. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 14:59
Вирішення:
Відповідні зміни були внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено