-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок)
Завершена
420 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період уточнення:
09.10.2023 17:01 - 14.10.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно дискримінаційних умов
Номер:
2106948ed40d4d6ba9c9462d0374069d
Дата опублікування:
13.10.2023 10:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Ми як потенційний Учасник з багаторічним досвідом у сфері землеустрою маємо змогу надати вам відповідно до потреби якісні послуги за вартість, яка є значно нижчою від очікуваної. Проте, визначена вами дискримінаційна вимога «про наявність службового/офісного приміщення на території Христинівської міської територіальної громади» унеможливлює як нашу участь у тендері, так і низки інших учасників, що працюють на конкурентному ринку послуг.
Очевидно, що проведення закупівлі за наявності дискримінаційної вимоги та обрання переможцем учасника з «приміщенням на території Христинівської міської територіальної громади» призведе до додаткових втрат бюджетних коштів та нанесе значних збитків громаді, що є неприпустимим особливо в умовах воєнного стану.
За таких обставин, шановний Замовнику, переконливо просимо вас виключити з тендерної документації незаконну дискримінаційну вимогу та провести торги з дотриманням вимог Закону та визначених ним принципів:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наразі жоден з цих принципів в рамках визначеної процедури торгів не дотримується.
У разі неналежного реагування на це звернення будемо змушені звертатися до правоохоронних та контролюючих органів для вжиття відповідних заходів щодо усунення порушень і зловживань у сфері закупівель, відміни процедури закупівлі (розірвання договору) та притягнення винних у порушеннях осіб до відповідальності з відшкодуванням завданих громаді збитків.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник!
Замовником було розглянуто Ваше запитання до Тендерної документації (Ідентифікатор - UA-2023-10-09-012620-a).
Стосовно Вашого запитання, слід зауважити, що вимога, встановлена у п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» не є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що більш як один суб'єкт господарювання може набути певного права користування приміщенням, навіть на строк надання послуг, що є предметом закупівлі.
Більше того, Замовником не визначено конкретно, яке право користування повинно бути оформлене учасником та конкретний населений пункт чи адресу необхідного розташування матеріально-технічної бази. Дана вимога встановлювалась Замовником з метою запобігання негативних наслідків, що спричинятимуть затримку надання послуг, з метою своєчасної та конфіденційної комунікації Учасника та Замовника при обміні вихідними даними та документацією, необхідною для надання послуг., що передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону.
Дата відповіді:
16.10.2023 09:23
Відповідь надана
Прохання огрунтувати, як це впливає на якість надання послуг?
Номер:
e1bcd61ff0e5417fabb10163976b37d1
Дата опублікування:
12.10.2023 12:51
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до п.п 1.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність службового/офісного приміщення на території Христинівської міської територіальної громади та копії відповідних документів, які підтверджують право користування даним приміщенням. Вищезазначеною вимогою Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Прохання огрунтувати, як це впливає на якість надання послуг?
Чи дана вимога підготовлена знову під певний "ФОП", який знаходиться на території Христинівської міської ТГ?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник!
Замовником було розглянуто Ваше запитання до Тендерної документації (Ідентифікатор - UA-2023-10-09-012620-a).
Стосовно Вашого запитання, слід зауважити, що вимога, встановлена у п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» не є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що більш як один суб'єкт господарювання може набути певного права користування приміщенням, навіть на строк надання послуг, що є предметом закупівлі.
Більше того, Замовником не визначено конкретно, яке право користування повинно бути оформлене учасником та конкретний населений пункт чи адресу необхідного розташування матеріально-технічної бази. Дана вимога встановлювалась Замовником з метою запобігання негативних наслідків, що спричинятимуть затримку надання послуг, з метою своєчасної та конфіденційної комунікації Учасника та Замовника при обміні вихідними даними та документацією, необхідною для надання послуг., що передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону.
Дата відповіді:
16.10.2023 09:22