-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок)
Завершена
420 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Номер:
eb7452202a07461798f556dd57ab91f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 11:56 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023
№ 69-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.10.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-09-012620-a, 09.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та відповідей на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та відповідей на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Христинівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.10.2023 № 14; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; звернення, вимоги та відповіді на них; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сокура Євгенія Юрійовича (далі – ФОП Сокур Є.Ю.); пояснення Замовника, отримане 02.11.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 17.10.2023 № 13; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 24.10.2023 № 15-10/2023; додаткову угоду № 1 від 01.11.2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Сокура Є.Ю., який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначних пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
06.11.2023 12:44 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2023 12:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
13.11.2023 10:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
15.11.2023 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
e50b79585fe9436ab2379ffec7e95587
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2023 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-09-012620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Сокура Євгенія Юрійовича відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a0e4dabe4ee14df98c52e45af06ac676
Назва:
Пояснення щодо питань викладених у запиті на пояснення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі UA-2023-10-09-012620-a від 30.10.2023 р.
Дата опублікування:
02.11.2023 15:28
Опис:
Надаємо пояснення щодо питань викладених у запиті на пояснення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі UA-2023-10-09-012620-a від 30.10.2023 р.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на офіційному сайті Христинівської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок) ДК 021:2015:71250000-5», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-09-012620-a. шляхом розміщення на вебсайті Христинівської міської ради khristrada@gmail.com.
Також, повідомляємо, що Договір про надання послуг № 15-10/2023 від 24.10.2023 р. уладеного між ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та ФОП Сокур Є.Ю. буде розірвано через виявлення порушень законодавства України в сфері публічних закупівель, шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору, яка буде оприлюднена в електронній системі.