-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емалі, водоемульсійні фарби, латексні фарби (ДК 021:2015 44810000-1 – Фарби)
Завершена
481 397.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 406.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 406.99 UAH
Період уточнення:
03.10.2023 17:12 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно гарантійного строку придатності позиції 35
Номер:
5a22d637e1d649348f4c045fcf578ea7
Дата опублікування:
07.10.2023 23:30
Опис:
Добрий день.
Частиною предмету закупівлі є Грунт-емаль 3 в 1 Дніпро-Контакт шоколадна 2.8 кг з гарантійним строком придатності 24 місяці та часом висихання не більше 8 годин.
Окрім вказаної Замовником, на ринку представлені торгові марки грунт-емалей 3в1 й інших виробників з аналогічним часом висихання, але вони мають або інше фасування або інший строк придатності.
Задля збільшення кількості учасників просимо відкоригувати вимоги до гарантійного строку придатності позиції 35 вказавши - не меше 18 місяців від дати виробництва.
Тип паче враховуючи, що до частини інших позицій предмету закупівлі встановлені саме такі вимоги по строку придатності (не менше 18 місяців) для Замовника він є прийнятним.
Заздалегідь вдячні
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, тобто Учасник має повне право запропонувати замовнику еквівалент, який відповідатиме технічним та якісним характеристикам. Замовником зазначено орієнтовні характеристики предмету закупівлі (товарів), відповідно до потреб навчальних закладів, та на ринку лакофарбових матеріалів є ще багато виробників товарів, які за своїми фізико-хімічними показниками можуть підійти під зазначені характеристики замовника. Також повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, з окрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:52
Відповідь надана
Стосовно обгрунтування аномально низької ціни
Номер:
93b7726be1454fc19f2b8dd0d99c3a93
Дата опублікування:
07.10.2023 23:19
Опис:
Добрий день.
Пунктом 1 Розділу 5 до ТД Замовником передбачено, що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької ціни пропозиції має містити наступні розрахунки: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; розрахунок загальновиробничих витрат до зведеного кошторису; відомість ресурсів до договірної ціни. На підтвердження вартісних показників обладнання (зазначених у наданих кошторисах) учасник має надати прайс-листи (документи які містять інформацію про вартість обладнання та матеріалів) тощо не менше ніж від трьох окремих постачальників щодо кожної позиції такого обладнання та матеріалів, які мають бути завірені належним чином (підпис повноважної особи відповідного постачальника та печатка(у разі використання). Разом з тим, надані розрахунки мають підтверджувати рівень заробітної плати працівників учасника (яких буде залучено), не нижче за мінімальний, який визначено відповідно до діючого законодавства з урахуванням розряду, умов та характеру виконуваних робіт. В разі ненадання учасником торгів необхідних документів, або якщо документи (розрахунки) не відповідають вимогам тендерної документації, щодо обґрунтування аномально низької ціни, таке обґрунтування вважається неналежним, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Предметом даної закупівлі є товар, а не будівельні роботи, відтак надання документів, передбачених Замовником як обгрунтування аномально низької ціни немажливе.
Окрім того, пунктом 37 Особливостей передбачено, що учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції лише обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до Особливостей.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до п. 37 Постанови учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовником конкретизовано, яке обгрунтування мають надати Учасники у разі закупівлі робіт чи послуг. В даній закупівлі такі документи надавати потреби немає.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:56
Відповідь надана
Стосовно вимог до гарантійного терміну зберігання позиції 36
Номер:
ac342dad007b46e0a71680ad4faa48cf
Дата опублікування:
07.10.2023 22:45
Опис:
Добрий день.
Частиною предмету закупівлі є Фарба Wandfarbe M1a MGF 14 кг (або еквівалент).
До вказаної позиції встановлена зокрема вимога стосовно гарантійного терміну зберігання – 36 місяців з дати виготовлення.
Разом з тим, у всіх відкритих ресурсах вказано, що гарантійний термін зберігання даної позиції - 18 місяців, а не 36.
Наприклад посилання на сайт: https://dufa-mgf.com.ua/ua/products/mgf-wandfarbe-m1a-vodno-dispersionnaya-kraska-dlya-vnutrennih-rabot.
Окрім того чи дійсно є у Замовника об'єктивна необхідність встановлювати таким великий термін зберігання - аж 3 роки, невже фарба буде так довго невикористана. Тоді навіщо зараз витрачати на неї бюджетні кошти, якщо в даному товарі немає нагальної потреби та він буде лежати аж 3 роки.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації в частині гарантійного терміну зберігання позиції 36 додатку 3 вказавши: не менше 18 місяців від дати виробництва, або хоча б не менше 24 місяці, як то передбачено по іншим водоемульсійним фарбам, які також є предметом даної закупівлі.
Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, тобто Учасник має повне право запропонувати замовнику еквівалент, який відповідатиме технічним та якісним характеристикам. Замовником зазначено орієнтовні характеристики предмету закупівлі (товарів), відповідно до потреб навчальних закладів, та на ринку лакофарбових матеріалів є ще багато виробників товарів, які за своїми фізико-хімічними показниками можуть підійти під зазначені характеристики замовника. Також повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, з окрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:52
Відповідь надана
Стосовно фасування позиції 32 Додатку 3
Номер:
f7e4c11988c24516b7d2d0581eaf43d5
Дата опублікування:
07.10.2023 22:37
Опис:
Добрий день.
Частиною предмету закупівлі є Емаль акрилова Корабельная для радіаторів 2.5 л. (позиція 32).
Разом з тим, хотіли б звернути увагу Замовника, що вказаний вид продукції виготовляється виробниками у різному фасуванні - від 2 л до 3 л.
Передбачення фасування виключно 2,5 л значно обмежує коло учасників тільки тими, які матимуть змогу запропонувати продукцію тільки торгової марки, передбаченої Замовником, а не її еквіваленти.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до ТД в частині фасування позиції 32 Додатку 3, вказавши його діапазоном:
Емаль акрилова Корабельная для радіаторів, фасування 2 -3 л. (або еквівалент).
або:
Емаль акрилова Корабельная для радіаторів, фасування не менше 2,5 л. (або еквівалент).
Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, тобто Учасник має повне право запропонувати замовнику еквівалент, який відповідатиме технічним та якісним характеристикам. Замовником зазначено орієнтовні характеристики предмету закупівлі (товарів), відповідно до потреб навчальних закладів, та на ринку лакофарбових матеріалів є ще багато виробників товарів, які за своїми фізико-хімічними показниками можуть підійти під зазначені характеристики замовника. Також повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, з окрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:52
Відповідь надана
проєкт
Номер:
319c9d0aaca446a895fcd02637e33781
Дата опублікування:
06.10.2023 23:32
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:51
Відповідь надана
проєкт
Номер:
351e52790a034aaa968b04d4692a5d08
Дата опублікування:
06.10.2023 23:31
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт, що не порушує вимоги законодавства та не змінює істотних умов
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:51
Відповідь надана
проєкт
Номер:
1bcd46682b0e47d1a24ed012dfeb2192
Дата опублікування:
06.10.2023 23:30
Опис:
Пунктами 10.2.вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Та 10.3 вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
Строк повідомлення про форс мажорні обставини вказаний у пункті 10.2. є надзвичайно малим. В умовах військового стану, постраждала сторона може не встигнути повідомити про такі обставини і надати відповідні підтверджуючи документи у цей строк. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Просимо викласти пункти в редакції:
10.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30 (тридцяти) днів з моменту їх виникнення, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
10.3 Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:51
Відповідь надана
проєкт
Номер:
e462dd8739064f089191319a648bb90b
Дата опублікування:
06.10.2023 23:29
Опис:
Пунктом 7.1. вказаний Гарантійний строк (строк, протягом якого Продавець гарантує якість Товару) встановлюється:
- для емалі ПФ 115 – ___ років;
- для емалі алкідної ПФ-115 - ____ років;
- для емалі алкідної ПФ-266 - ____ років;
- для емалі акрилової - ____ років;
- для фарби фасадної - ____років;
- для фарби фасадної латексної - ____років;
- для фарби водоемульсійної - ____років.
Пунктом 7.2. вказано, що Гарантійний строк починає перебіг з дати підписання видаткової накладної.
Технічними умовами виробника відповідно до яких здійснюється виготовлення товару облік строку придатності визначається місяцями від дати виготовлення товару. Відповідно до ч. 1,2 ст. 677 ЦК України нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно пункти 7.2. та 7.1. не відповідають вимогам законодавства та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у вказані пункти та викласти у наступній редакції:
7.1. Строк придатності (строк, протягом якого Продавець гарантує якість Товару) встановлюється:
- для емалі ПФ 115 – ___ місяців;
- для емалі алкідної ПФ-115 - ____ місяців;
- для емалі алкідної ПФ-266 - ____ місяців;
- для емалі акрилової - ____ місяців;
- для фарби фасадної - ____ місяців;
- для фарби фасадної латексної - ____ місяців;
- для фарби водоемульсійної - ____ місяців.
7.2. Строк придатності товару починає перебіг з дати виготовлення товару.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:51
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6129a396382a499fbf64cf83a2da28a8
Дата опублікування:
06.10.2023 23:29
Опис:
Пунктом 6.3. вказано, що Покупець протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання видаткової накладної зобов'язаний надіслати Продавцю підписану видаткову накладну або мотивовану відмову від прийняття Товару.
Видаткова накладна є документом, що підтверджує виконання зобов’язань з поставки товару Постачальником та приймання товару Замовником. Після здійснення поставки товару, оригінал видаткової накладної має бути у кожної сторони в наявності. Замовник зобов’язаний підписати видаткову накладну в день поставки товару і передати примірник один Постачальнику. Передача видаткової протягом 5 днів з моменту поставки є порушенням законодавства. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 6.3. та викласти пункт договору у наступній редакції:
6.3. Покупець в день поставки товару зобов'язаний підписати та надіслати Продавцю підписану видаткову накладну або мотивовану відмову від прийняття Товару.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:51
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9ca2dbe514c244fdbae30505b7735ea0
Дата опублікування:
06.10.2023 23:28
Опис:
Предметом закупівлі за договором є товар, у пункті 4.4. вказані послуги. Прошу відкоригувати пункт договору відповідно до предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). При цьому, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Щодо внесення змін до проекту договору зазначаю наступне. Відповідно до норм Закону з урахуванням особливостей, визначених Постановою, в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору складається Замовником самостійно з урахуванням вимог діючого законодавства України. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю в повній мірі відповідає нормам законодавства та не потребує внесення змін.
Дата відповіді:
07.10.2023 23:50