-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень
Детальна інформація міститься у доданих файлах
Завершена
1 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
27.09.2023 12:33 - 11.10.2023 11:00
Відповідь надана
Щодо відповідності вимог замовника
Номер:
1fc43dc11b374cd0aa9e1e0d4cd4b964
Дата опублікування:
05.10.2023 17:24
Опис:
Шановний замовник! Ретельно вивчиивши конкурсну документацію ми виявили деякі протиріччя у вимогах технічного завдання та в проекті договору а саме:
1. Видалено Додаток № 2. Разом з тим, у п.1 розділу ІІ. Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження Конкурсної документації та Додатку № 1 до неї вимагається надання відповідно Додатку 2 та кошторису витрат на послуги (орієнтовна форма наведена у Додатку №2).
Просимо уточнити, чи потрібно надавати у складі конкурсної пропозиції кошторис витрат на послуги, а також привести Конкурсну документацію в цій частині у відповідність.
2. У п.16 Додатку № 3 до документації Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі до щоденних послуг з прибирання включено площу вікон (внутрішня та зовнішня сторони) – 217,56 кв.м (2 поверх) та – 31,08 кв.м. (3 поверх).
Разом з тим, відповідно до п.15 Додатку № 3 до документації, п. 2 Конкурсної пропозиції (Додаток № 1 до документації) та Додатку № 2 до Договору мийка вікон з внутрішньої та зовнішньої сторін входить до складу послуг, які надаються за замовленням.
Просимо уточнити та привести Конкурсну документацію у відповідність щодо складу послуг, які надаються щоденно та на замовлення.
3. У п.16 Додатку № 3 до документації Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі санітарно-технічне устаткування на 1 поверсі зазначено у кількості: унітази – 4 шт., раковини – 6 шт., а у Додатку № 3 до Договору – унітази – 3 шт., раковини – 4 шт. Просимо уточнити обсяг щоденних послуг з прибирання та привести конкурсну документацію у відповідність щодо кількості санітарно-технічно устаткування на 1 поверсі.
Відповідь:
1. Зауваження буде враховано та зміни в КД будуть внесені до завершення періоду уточнень.
2. Мийка вікон входить до послуг за замовленням. Максимальний обсяг мийки вікон, що може бути здійснена за рік за цим договором становить – 217,56 кв.м (2 поверх) та – 31,08 кв.м. (4 поверх).
3. Щодо питання номер 3, то інформуємо, що зауваження слушне, буде внесено зміни в КД.
Дата відповіді:
11.10.2023 10:59
Відповідь надана
Уточнення щодо ТД
Номер:
d326edcbae1c4a0b946a9d67c2fee5c1
Дата опублікування:
02.10.2023 16:07
Опис:
Доброго дня! Виконавець повинен розраховувати чисельність штату згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше ніж 15 прибиральниць, 2 двірників (1 двірник-садівник), крім того обов’язково наявний управлінський персонал.
Окрім цього, Заробітна плата працівників (на місяць) не може бути меншою за мінімальну, яка встановлена законодавством України на відповідні періоди 2024 року. В розрахунку фонду заробітної плати повинні бути включені всі види виплат, які надаються даній категорії працівників та передбачена оплата працівникам, які працюють за відпускників, та працівників, які перебувають в стані тимчасової непрацездатності.
(6700,00 (ЗП) + 1474 (ЄСВ))*18 (мін.к-ть працівнкиів)*12 (місяців) = 1 765 584,00 грн, а ще відпускні та можлиіва зміна мінімальної ЗП.
В рамках даного бюджету неможєливо виконати навіть ці умови. Підскажіть, будь ласка, чи правильно сформований бюджет та надайте розяснення з цього приводу
Відповідь:
Ваші розрахунки вірні, але у разі якщо кожен з працівників Виконавця буде задіяний на об’єкті щоденно, повний робочий день. Зважаючи що вказаний обсяг робіт виконується персоналом Виконавця за 3-4 години (ранкове прибирання). На повний робочий день задіяно лише 2 чергові працівники (прибиральниця та двірник). Відповідно Ваші розрахунки зменшаться
Дата відповіді:
05.10.2023 17:24
Відповідь надана
Уточнення щодо ТД
Номер:
61799bdfc5f04a798a8017a5f69f411b
Дата опублікування:
02.10.2023 16:03
Опис:
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, Виконавець повинен розраховувати чисельність штату згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше ніж 15 прибиральниць, 2 двірників (1 двірник-садівник), крім того обов’язково наявний управлінський персонал. Де, згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 кількість працівників виходить меншою, аніж 18 осіб, що мінімально визначені вами. Надайте розяснення для чого саме визначена більша кількість осіб аніж необхідна та чку саме роботу мають виколнувати особи, які згідно міжгалузевих норм не матимуть роботи для її виконання.
Відповідь:
Відповідно до карти 24 з Міжгалузевих нормам чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, Компанія застосовує до своєї будівлі норматив чисельності 0,23 прибиральника на 100 кв.м. (одноразове прибирання). Дана карта включає: прибирання службових приміщень адміністративних будівель, сходів, витирання пилу, підмітання вручну та миття вручну або за допомогою машин і пристроїв стін, підлоги, стелі, віконних рам і скла, дверних блоків, меблів та килимових виробів, чищення і дезінфікування раковин та іншого санітарно-технічного устаткування, очищення урн від паперу і промивання їх дезінфікуючими розчинами, збирання сміття та винесення його до встановленого місця, додержання правил санітарії і гігієни в приміщеннях, що прибираються.
Відповідно до технічного завдання прибирання ранкове здійснюється одноразово з 06:00 до 08:45, прицьому кількість персоналу для прибирання внутрішніх приміщень має бути не менш, як 15 осіб та для прибирання прилеглої території – не менш, як 2 особи.
Дата відповіді:
05.10.2023 17:24
Відповідь надана
сертифікати якості ,висновки СЕС ?
Номер:
c8955943fe054defbeba97fb0f2cb489
Дата опублікування:
28.09.2023 19:25
Опис:
Згідно Додатк№ 3 до документації "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі4. Послуги повинні надаватись із застосуванням екологічно безпечних (відповідно до ДСТУ ISO 14024), безфосфатних миючих, поліруючих та дезинфікуючих засобів, освіжувачів повітря (аерозоль), витратних матеріалів (крім туалетного паперу, рідкого мила, тощо які надає Компанія і які не включені у вартість Послуги) та власним інвентарем і обладнанням Виконавця.
В нас ще питання чи треба разом з конкурсною пропозицією завантажувати Сертифікати на безфосфатні миючі, поліруючих та дезинфікуючих засобів, освіжувачів повітря (аерозоль), витратних матеріалів
Відповідь:
Сертифікати надавати не потрібно. Але зважаючи на періодичний хімічний аналіз стічних вод, Виконавець має надавати послуги саме безфосфатними миючими засобами.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:47
Відповідь надана
медичні книжки
Номер:
7dd464f44ee449928a8b564bd448b8c4
Дата опублікування:
28.09.2023 19:22
Опис:
Добрий вечір ! Згідно Додатк а№ 3до документації "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі" п.
12. Персонал, що буде залучатись до роботи на об’єкті Компанії повинен мати документи, що підтверджують проходження попереднього (періодичного) медичного огляду. На підтвердження зазначеного, Учасник має надати скановану копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників.
Чи потрібно завантажувати разом з договором медичні книжки на кожного працівника ?
Дякуємо за відповідь!!!
Відповідь:
У складі своєї конкурсної пропозиції, Компанія просить від Учасників надати скановану копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників, без надання копій медичних книжок. Так як навряд чи Учасник на етапі аукціону має у своєму штаті необхідну кількість працівників, які будуть задіяні у наданні послуг для Компанії. Копія договору дає можливість Компанії упевнитися що в період надання послуг Виконавець договору матиме діючий договір на проходження медогляду його працівниками.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:45
Відповідь надана
щодо сертифікатів ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та ISO 45001 ?
Номер:
497e4b07da1b48f1b79cf1c9a8012d3d
Дата опублікування:
28.09.2023 19:09
Опис:
Згідно Додатка 3 ТД вказано : 6. Учасник несе відповідальність за дотримання стандартів екологічного менеджменту ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та стандартів з охорони здоров’я і безпеки праці на робочому місці ISO 45001 протягом всього періоду надання послуг.
Чи потрібно завантажувати копії сертифікатів ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та ISO 45001 ?
Відповідь:
Завантажувати такі сертифікати в електронну систему Prozorro не потрібно.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:44
Відповідь надана
щодо бланка
Номер:
94376e00e9584b88ad5d492ddaf17795
Дата опублікування:
28.09.2023 19:04
Опис:
Добрий вечір ! Шановний замовник ,поясніть будь ласка :
Згідно Додатка Додаток № 1до документації подається Учасником "КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ" , а далі по тексту Ви пишете :Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію.
Треба ще завантажувати в довільній формі Цінову пропозицію бланк ?
Відповідь:
Компанія надає примірну форму Конкурсної пропозиції, яку кожен Учасник завантажує у складі своєї пропозиції, де зазначає ціну. Чіткої форми документу немає, тому може бути як конкурсна так і цінова пропозиція.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:44
Відповідь надана
щодо послуги озеленення квітника (висадження квітів)
Номер:
0ae4ee31b2db43ab8e976dac53793ab8
Дата опублікування:
28.09.2023 19:00
Опис:
Згідно ТД вказано послуги озеленення квітника (висадження квітів) . У нас питання :квіти в ключати в загальну вартість цінової пропозиції чи Ви їх закуповитиме окремо за власні кошти?
Відповідь:
Квіти будуть закуповуватись Компанією окремо.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:44
Відповідь надана
антикорупційної перевірки потенційного ділового партнеру;
Номер:
01a4af71fa65465e98b78974f0f4cd54
Дата опублікування:
28.09.2023 18:54
Опис:
Добрий день !
Згідно ТД вказано : - учаснику на етапі кваліфікації електронним листом буде надано анкету, яку необхідно заповнити для здійснення Компанією антикорупційної перевірки потенційного ділового партнеру;
Поясніть будь ласка це буде лише анкетування чи фізична антикорупційна перевірка? Питаємо , бо теріторіально наша компанія знаходиться не в Києві.
Дякуємо за відповідь
Відповідь:
Антикорупційна перевірка в Компанії проходить без присутності ділового партнера. Достатньо лише надати запитувані документи
Дата відповіді:
02.10.2023 15:43