• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС

Завершена

9 741 669.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 417.00 UAH
Період уточнення: 26.01.2018 18:32 - 17.02.2018 18:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: ddef5fa2c8eb4a9bae50a489492ca848
Дата опублікування: 02.02.2018 12:13
Опис: Вивчивши Ваші відповіді на поставлені нами запитання №1 та №2 щодо «Дискримінаційні умови тендерної документації» хочемо зазначити наступне. Замовник, своєю відмовою внесення змін до тендерної документації , цілеспрямовано йде на порушення основних принципів здійснення публічних закупівель які визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Добросовісна конкуренція серед учасників», «Недискримінація учасників» та «Максимальна економія та ефективність». Адже при здійсненні процедури закупівлі замовник повинен максимально ефективно використовувати надані йому бюджетні кошти з метою отримання якісно наданих послуги, але якою кількістю працівників учасника будуть надані дані послуги замовника не повинно турбувати. Враховуючи вище викладене, ще раз наголошуємо про виключення дискримінаційних умов, з змісту тендерної документації, щодо кількості працівників та кількості років їх кваліфікації!!! Якщо замовником і надалі будуть ігноруватись наші вимоги, ми змушені будимо звернутись за захистом наших прав до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), публічна закупівля - це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, установленому цим Законом. Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які мають наявність обладнання та матеріально-технічну базу, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ст. 22 Закону в тендерній документації повинна бути інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам та може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити згідно із законодавством. Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), розроблено на виконання заходів, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.04.2001 № 152-р та спільним наказом Мінпраці та Мінекономіки України від 28.12.2000 р. № 361/7, а також згідно Програми створення та постійного оновлення національної нормативної бази з праці та професійної кваліфікації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2003 № 356, встановлено нормативи чисельності для визначення оптимальної чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням будинків за професіями: слюсар-сантехнік, електромонтер з обслуговування та ремонту електроустаткування, слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, столяр, прибиральник службових приміщень, двірник, робітник зеленого будівництва, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків. Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією вимоги, які ставляться учасникам торгів є обов’язковими та не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.
Дата відповіді: 07.02.2018 17:47
Відповідь надана

Порушення законодавства

Номер: be69deab28d3404ebb334e36ce383bc4
Дата опублікування: 31.01.2018 16:59
Опис: У примітках до проекту договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, зазначено, що «…умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки, характеру, або інших умов надання послуг.». При цьому, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовник у складі своєї тенетної пропозиції повинен надати письмовою згодою учасника з проектом договору, наведеним у тендерній документації. Водночас, згідно частини четвертої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції учасника. При цьому отримуємо ситуація, коли учасник у своїй пропозицій надав згоду на укладення договору, наведеного у тендерній документації, а підписаним буде інша редакція договору, згоду на підписання якого учасник не надавав, тобто в порушення частини четвертої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації з метою учення порушення законодавства.
Відповідь: У примітках до проекту договору зазначено: «Зазначені в цьому додатку умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки, характеру, або інших умов надання послуг. Замовник залишає за собою право змінювати умови проекту договору, у порядку визначеному законодавством України, до моменту його підписання між Замовником та Учасником переможцем торгів у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства щодо закупівель за державні кошти. Зміна істотних умов договору після його підписання здійснюється виключно у порядку та випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України», що не суперечить вимогам частини четвертої статті 36 (а не 39 як вказав запитувач) Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 01.02.2018 19:16
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: d640dfd54a9d4699af37a2abfd4ce987
Дата опублікування: 31.01.2018 15:42
Опис: Пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником, вимагається підтвердження наявності у учасника наступних працівників, а саме: «не менше двох адміністративно-технічних працівників, що мають V групу з електробезпеки (відповідальні за електрогосподарство)» не менше двох адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство) не менше двох працівників електротехнічних, що мають V групу з електробезпеки не менше чотирьох працівників електротехнічних, що мають IV групу з електробезпеки не менше п’ятьох слюсарів-сантехніків не менше чотирьох слюсарів ремонтників не менше шести прибиральників території не менше тридцяти п’яти прибиральників службових приміщень» Дані вимоги щодо кількості працівників учасника є завищеними та дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни до тендерної документацій, а саме дані вимоги викласти в наступній редакції: «не менше одного адміністративно-технічного працівника, що має V групу з електробезпеки (відповідальний за електрогосподарство)» не менше одного адміністративно-технічного працівника, які пройшов навчання і має посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальний за теплове господарство) не менше одного працівника електротехнічних, що має V групу з електробезпеки не менше двох працівників електротехнічних, що мають IV групу з електробезпеки не менше двох слюсарів-сантехніків не менше двох слюсарів ремонтників не менше п’яти прибиральників території не менше двадцяти прибиральників службових приміщень».
Відповідь: Вимоги, визначені в тендерній документації, передбачають місце надання послуг за адресами: 04053, Україна, м. Київ, Львівська площа, 6, 8, Киянівський провулок, 2-А, вул. Дегтярівська, 11-А, та Київська обл., Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1, за кожною з адрес розміщуються електроустановки (трансформаторні підстанції), вимоги до обслуговування яких передбачено в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів (наявність допуску з електробезпеки не менше 5 групи з електробезпеки). Об’єкти обслуговування розташовані на значній відстані один від одного та з урахуванням норми трудового законодавства вимагають наявність допуску 5 групи з електробезпеки не менше двох осіб. Вимоги, що ставляться до чисельності прибиральників приміщень та території вираховуються відповідно до нормативів обслуговування службових приміщень та прилеглої території на зміну (м. кв), загальну площу майнових комплексів та орієнтовних коефіцієнтів заставленості. Чисельність адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство) визначена Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж. Оскільки об’єкти обслуговування розташовані на значній відстані один від одного, є необхідність в наявності не менше двох осіб, відповідальних за теплове господарство. Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією вимоги, які ставляться учасникам торгів не є дискримінаційними у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 01.02.2018 19:14
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: ac98a848abaa4b198c42a63ef3697c07
Дата опублікування: 31.01.2018 15:40
Опис: Пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації визначено, що «Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років)..» Дана вимога щодо наявності не менше трьох років досвіду не може характеризувати кваліфікаційний рівень працівників учасника. Вважаємо, що вимога щодо наявності знання та досвіду «не менше 3 років» є дискримінаційна. Вимагаємо внести зміни до тендерної документацій, а саме виключити вимогу щодо кількості років наявності досвіду кваліфікованих працівників учасника.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України ʺПро публічні закупівліʺ замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які мають наявність працівників відповідної кваліфікації та мають необхідні знання та досвід. Замовник вважає, що наявність три роки досвіду роботи за фахом є достатнім для визначення кваліфікаційного рівня працівників учасника.
Дата відповіді: 01.02.2018 19:12