-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС
Завершена
9 741 669.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 417.00 UAH
мін. крок: 1% або 97 417.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2018 18:32 - 23.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено
недопущення до аукціону
Номер:
ed15589135ab48e8ad5c873d7283ce42
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-003546-b.c4
Назва:
недопущення до аукціону
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо допущення до аукціону ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” (Протокол № 116 від 07.03.2018 року) незаконним та дискримінаційним, що порушує ст.3, 16, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”,
1) Згідно підпунктів 2.1 та 2.2 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про наявність, зокрема, не менше двох адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство), а також копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників.
ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід б/д б/н, в якій значно інформацію про двох працівників: Садовий С.М. та Соколенко М.В.
При цьому пропозиція ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не містить копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме: посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки.
Таким чином ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід », у спосіб встановлений тендерною документацією. При цьому, порушив п.2.1 та п 2.2. пунту 2 таблиці 1 Додатку № 2.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
2) Жоден з документів в тендерній пропозиції ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не завірений належним чином - підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (а саме, копія Договорів та актів, копії трудових книжок, посвідчення, протоколи про навчання, тощо).
3) Підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 тендерної документації, міститься вимога «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх трьох років». Зазначаємо, така вимога є незаконною з огляду на наступне.
Абз. 4 частини другої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто в Документації міститься вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
Отже вимога Замовника щодо надання завірених копії кількох (не менше двох) договорів, щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, а не договору є прямим порушенням Закону.Таким чином, вимога Замовника щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг є обмежуючою і порушує принципи закупівлі, визначені Законом.
4) П “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” надано довідку щодо ознайомлення з проектом Договору - не по формі Додатку № 5 (порушено Розділ ІІІ п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації, а саме не вказано в довідці :”З умовами проекту договору згоден”.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АКУ.pdf 12.03.2018 21:40
- Платіжне доручення на ДФС.pdf 12.03.2018 21:40
- Рішення від 15.03.2018 № 2342, лист Замовнику.pdf 23.03.2018 19:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2018 № 2949.pdf 02.04.2018 21:48
- Рішення від 30.03.2018 № 2949.pdf 04.04.2018 22:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2018 21:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.04.2018 22:01
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
eabc4e88162340df86f6530a6dc3f1e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-003546-b.b3
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 тендерної документації (далі – Документація) міститься вимога «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх трьох років». Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне.
Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою га дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Скаржника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію га на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Тобто в Документації міститься вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
Така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже вимога щодо надання завірених копії кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує наше підприємство, як учасника, який не має можливості надати більш ніж одну копію договору що підтверджує його кваліфікацію.
Таким чином, вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2018 10:40
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація розробляється та затверджуються замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
В майновому комплексі Державної фіскальної служби за адресами: м. Київ, Львівська площа, 6, 8, пров. Киянівський, 2-А, вул. Дегтярівська, 11-А та Київська обл. Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1, розташовані адмінбудівлі, які повинні відповідати:
функціональним вимогам (забезпечувати комфортне середовище для працівників при здійснені ними функціональних обов’язків (температура, вологість, повітрообмін, кондиціювання повітря, електропостачання, інженерно та санітарно технічне устаткування);
технічним вимогам (забезпечення працездатності будівельних конструкцій, опір конструкцій у вигляді деформацій та здатність будівель зберігати геометричну форму під дією навантаження),
експлуатаційним вимогам (забезпечення в експлуатаційному стані інженерне устаткування будівель, центрального опалення, водопостачання, каналізації, електроосвітлення), тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією кваліфікаційні вимоги, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення
Номер:
2346045b778645109e4a66ea02891d8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-003546-b.a2
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до пункту 4.1 Договору, які б уточнювали строки у порядку розрахунку, а саме встановити строк у який замовник зобов’язаний здійснити оплату виконавцю за надані послуги. Оскільки існуюча редакція п.4.1 Договору не відповідає п.п. 2 п 5.3 Договору і є корупційною складовою у частині безпідставного користування чужими коштами та майном органом державною влади.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2018 13:50
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
9cb733067ce443f183f16eff662289a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-003546-b.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Підпунктом 2.1. пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) визначено, що «Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років)..»
Дана вимога щодо наявності не менше трьох років досвіду не може характеризувати кваліфікаційний рівень працівників учасника.
Таким чином, вимога щодо надання інформації про наявність у працівників знання та досвіду «не менше 3 років» є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2018 11:07
Вирішення:
Класифікатор професій, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16 серпня 2012 року № 923 (зі змінами), призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими громадськими організаціями, де зазначається, що кваліфікаційний рівень працівника визначається залежно від вимог до освіти, професійного навчання та практичного досвіду працівників, здатних виконувати відповідні завдання та обов'язки.
Будь-яка робота, незалежно від її характеру і рівня складності, вимагає наявності у працівників певної підготовки, а також елементарних знань і умінь для того, щоб якісно її виконувати.
Згідно із Рекомендаціями Європейського Парламенту та Ради Європи
від 23 квітня 2008 року щодо запровадження Європейської рамки кваліфікацій, кваліфікація визначається, як рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю.
Спеціальність – це сфера діяльності, а кваліфікація – це рівень підготовленості (інженер, бакалавр тощо), після закінчення навчального закладу про що видається відповідний документ встановленого зразка (свідоцтво, диплом тощо).
Відповідно до додатку 2 таблиці 1 пункту 2 підпункту 2.1 Тендерної документації вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років) не поширюється на прибиральників території та прибиральників службових приміщень. Відповідні зміни будуть внесені до вимог Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що всі інші вимоги визначені тендерною документацією, які ставляться учасникам торгів є обов’язковими та не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так