-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень під кабінет магнітно-резонансної томографії в корпусі №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький
Завершена
2 092 444.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 462.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 462.22 UAH
Період уточнення:
20.09.2023 16:15 - 25.09.2023 00:00
Відповідь надана
Додаткова вимога підтвердження
Номер:
bf47bb5f8b4341c8a4ed7a1f2fa79303
Дата опублікування:
24.09.2023 23:53
Опис:
Просимо замовника роз'яснити механізм реалізації вимоги: "При необхідності, на додаткову вимогу замовника (запит), учасники зобов’язані надати документальне підтвердження походження та вартості відповідних матеріалів, обладнання, вартість яких визначена ним під час подання тендерної пропозиції".
Відповідь:
Доброго дня у відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Вимогами п.3.6.4. ч.6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що При необхідності, на додаткову вимогу замовника (запит), учасники зобов’язані надати документальне підтвердження походження та вартості відповідних матеріалів, обладнання, вартість яких визначена ним під час подання тендерної пропозиції. Ця вимога тендерної документації містить інформаційний характер, Учаснику процедури закупівлі на підтвердження вказаної вимоги тендерної документації не потрібно надавати жодних документів.
Ця вимога складена у відповідності до п.42 Особливостей, відповідно до якого Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Дата відповіді:
26.09.2023 16:18
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
b104eb14010c4cd589e2d2562dbe325a
Дата опублікування:
24.09.2023 23:48
Опис:
У складі тендерної документаії замовником встановлено вимогу надати сертифкати ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 45001, Сертифікат ДСТУ ISO 50001 в галузі будівництва інших споруд, н.в.і.у.; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у.
Воночас, на підтвердження чинності наданих сертифікатів, учасники надають у складі тендерної пропозицій лист-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів.
З огляду на те, що строк дії сертифікатів зазначається на самих сертифікатах, просимо Замовника прибрати вимогу про необхідність надання листів-підтверджень від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Враховуючи вищевикладене Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 45001, Сертифікат ДСТУ ISO 50001 в галузі будівництва інших споруд, н.в.і.у.; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника вищезазначених систем. Зазначені сертифікати мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та видані на ім’я такого учасника. На підтвердження чинності наданих сертифікатів, учасники надають у складі тендерної пропозицій лист-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів.
Наявність вказаних сертифікатів надасть можливість впевнетися в високій кваліфікації Учасника торгів та дотримання під час здійснення своєї діяльності міжнародних стандартів та норм.
Стосовно листа-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів. Вказана вимога так як і будь яка інша може не подобатися Учаснику. Проте, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством. Надання листа-підтвердження від органу сертифікації про чинність сертифікатів надасть можливість Замовнику бути впевненим в їх чинності, а також не підробленні. Тому вважаємо доречною вказану вимогу.
Дата відповіді:
26.09.2023 16:18
Відповідь надана
Вимога, що містить ознаки вчинення корупційного правопорушення
Номер:
5ed56bae20274d1a86b46b16ead6d13d
Дата опублікування:
24.09.2023 23:40
Опис:
Просимо Замовника роз'яснити, яким чином відповідно до вимог тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України)?
І які подальші дії Замовника у разі відмови переможця від сплати коштів?
Відповідь:
Пунктом 5.2.3. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором..
Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
Дата відповіді:
26.09.2023 16:17
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a3480c6ec0bb4059a94b309427858f92
Дата опублікування:
24.09.2023 23:36
Опис:
Інформуємо Замовника про наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації, зокрема:
1. Вимога тендерної документації про необхідність підтвердження працівників Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІ квартал 2023 року, або серпень 2023 року є дискримінаційною по відношенню до учасників, що оформили трудові відносини з працівниками шляхом укладання цивільно-правових угод;
2. Вимога тендерної документації про те, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції в закладах охорони здоров’я є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають досвід виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції, але не в закладах охорони здоров’я;
3. Вимога тендерної документації про те, що обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за останні три місяця має бути не меншим ніж 5 млн. грн., що підтверджується звітністю за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, є незаконною, оскільки стаття 16 Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) чітко регламентує, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
У зв'язку із вищевикладеним, з метою усунення дискримінаційних вимог просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовник визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо кваліфікаційних критеріїв, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей не встановлено заборону вимагати від учасника Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІ квартал 2023 року, або серпень 2023 року або ж обсягу виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт, що підтверджується звітністю за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом (у відповідності до ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, замовником не вимагається обсяг річного доходу (виручки), що перевищує очікувану вартість).
Стосовно аналогічного договору, КНП «ХОЛ» Хмельницької обласної ради є закладом охорони здоров’я, нами здійснюється закупівля робіт «Реконструкція приміщень під кабінет магнітно-резонансної томографії в корпусі №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький», тому враховуючи викладене вважаємо доцільним вимагати від Учасників досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції в закладах охорони здоров’я повністю обумовленою специфікою предмету закупівлі та нас як Замовника.
Окрім того, у відповідності до вимог чинного законодавства, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене не вбачаємо за потрібне вносити зміни до тендерної документації із висвітлених Вами питань!
Дата відповіді:
26.09.2023 16:17