• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень під кабінет магнітно-резонансної томографії в корпусі №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький

Завершена

2 092 444.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 462.22 UAH
Період оскарження: 20.09.2023 16:15 - 25.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірного визначення ПП "РАДДАНТ" переможцем процедури закупівлі.

Номер: a340a2e37f9a4e8db2ca0cc166b7c4dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-009395-a.a3
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення ПП "РАДДАНТ" переможцем процедури закупівлі.
Скарга:
Фізична особа-підприємець Рабчун Оксана Анатоліївна оскаржує рішення Замовника про визначення ПП "РАДДАНТ" переможцем процедури закупівлі. Текст скарги у прикріплених файлах.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.10.2023 17:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.10.2023 15:09
Автор: ФОП "РАБЧУН ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Оксана Рабчун +380950294116 foprabchun@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Підтвердження сертифікатів

Номер: d8041aa738bd4feab93b301cc46fb904
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-009395-a.c2
Назва: Підтвердження сертифікатів
Вимога:
У складі тендерної документаії замовником встановлено вимогу надати сертифкати ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 45001, Сертифікат ДСТУ ISO 50001 в галузі будівництва інших споруд, н.в.і.у.; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у. Воночас, на підтвердження чинності наданих сертифікатів, учасники надають у складі тендерної пропозицій лист-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів. З огляду на те, що строк дії сертифікатів зазначається на самих сертифікатах, просимо Замовника прибрати вимогу про необхідність надання листів-підтверджень від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Враховуючи вищевикладене Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 37001, ДСТУ ISO 45001, Сертифікат ДСТУ ISO 50001 в галузі будівництва інших споруд, н.в.і.у.; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника вищезазначених систем. Зазначені сертифікати мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та видані на ім’я такого учасника. На підтвердження чинності наданих сертифікатів, учасники надають у складі тендерної пропозицій лист-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів. Наявність вказаних сертифікатів надасть можливість впевнетися в високій кваліфікації Учасника торгів та дотримання під час здійснення своєї діяльності міжнародних стандартів та норм. Стосовно листа-підтвердження від органу сертифікації про чинність таких сертифікатів. Вказана вимога так як і будь яка інша може не подобатися Учаснику. Проте, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством. Надання листа-підтвердження від органу сертифікації про чинність сертифікатів надасть можливість Замовнику бути впевненим в їх чинності, а також не підробленні. Тому вважаємо доречною вказану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.09.2023 18:02
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 0599c83a0fe64a3a90af515c0005174a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-009395-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Інформуємо Замовника про наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації, зокрема: 1. Вимога тендерної документації про необхідність підтвердження працівників Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІ квартал 2023 року, або серпень 2023 року є дискримінаційною по відношенню до учасників, що оформили трудові відносини з працівниками шляхом укладання цивільно-правових угод; 2. Вимога тендерної документації про те, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції в закладах охорони здоров’я є дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають досвід виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції, але не в закладах охорони здоров’я; 3. Вимога тендерної документації про те, що обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за останні три місяця має бути не меншим ніж 5 млн. грн., що підтверджується звітністю за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом, є незаконною, оскільки стаття 16 Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) чітко регламентує, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У зв'язку із вищевикладеним, з метою усунення дискримінаційних вимог просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо кваліфікаційних критеріїв, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону. У Законі України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей не встановлено заборону вимагати від учасника Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІ квартал 2023 року, або серпень 2023 року або ж обсягу виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт, що підтверджується звітністю за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом (у відповідності до ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, замовником не вимагається обсяг річного доходу (виручки), що перевищує очікувану вартість). Стосовно аналогічного договору, КНП «ХОЛ» Хмельницької обласної ради є закладом охорони здоров’я, нами здійснюється закупівля робіт «Реконструкція приміщень під кабінет магнітно-резонансної томографії в корпусі №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький», тому враховуючи викладене вважаємо доцільним вимагати від Учасників досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції в закладах охорони здоров’я повністю обумовленою специфікою предмету закупівлі та нас як Замовника. Окрім того, у відповідності до вимог чинного законодавства, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене не вбачаємо за потрібне вносити зміни до тендерної документації із висвітлених Вами питань!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.09.2023 18:02