-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із заміною лікарняних та пасажирських ліфтів для забезпечення доступу безбар’єрності у комунальному некомерційному підприємстві «Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни» Хмельницької обласної ради, за адресою: вул. Визволителів, 3, с. Ружичанка, Хмельницький район, Хмельницька область
Завершена
6 482 248.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 411.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 411.24 UAH
Період уточнення:
20.09.2023 10:50 - 25.09.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення технічних параметрів ліфтів, повноти робіт та вимох до спеціаізованих організацій
Номер:
582738db04bd49b1b8ee1320d3e4c941
Дата опублікування:
22.09.2023 15:19
Опис:
Шановний, Замовнику!
По-перше, просимо надати роз'яснення щодо тендерної документації для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ"( з особливостями) а саме, Розділ 5, п.2, пп. 2.3 щодо працівників які мають 6-ти кваліфікаційний розряд монтажника-електричних підйомників (ліфтів).
По-друге, відповідно до внесених змін до тендерної документації, а саме локального кошториса 02-01-01, розділу 2, п. 18,19, вносяться зміни в будівельну частину, просимо надати робоче креслення у зв'язку із бажанням приймати участь в тендерній закупівлі.
По-третє, технічні характеристики ліфтів не відповідають п. 13, 14, 15, 16 локального кошториса 02-01-04 на пусконалагоджувальні роботи (релейно-контакторні схеми управління вже не випускають).
Відповідь:
Згідно із п.п.3 ч.2 Ст.22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Вимоги нашої тендерної документації складені у відповідності до вимог Особливостей в тому числі технічні характеристики. Потреби вносити зміни із вказаного Вами питання ми не вбачаємо за потрібне.
Повідомляємо, що об’єми робіт, зокрема їх найменування та обсяги, що вказані у додатку 2 до тендерної документації, визначені Замовником відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу відповідно до законодавства.
Згаданий Вами локальний кошторис містить норми витрат ресурсів ( тривалість робота працівників, заробітна плата, матеріали, тощо) при виконанні робіт із пусконалагоджування ліфтів.
При цьому, при складання проектно - кошторисної документації проектувальники користуються положеннями державних будівельних норм, зокрема «Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи».
Фактично при формування переліку робіт особа відповідальна за кошторисну частину проекту вибирає наявні у програмному комплексі найменування та обсяги робіт(які передбачено ДБН). На жаль, на сьогодні не всі будівельні стандарти і норми приведені у відповідність сучасним досягненням та нововведенням технічного характеру. Так, при складанні кошторисної частини у розділі «пусконалагоджування ліфтів» відповідно до ДБН визначені лише види робіт з пусконалагоджування ліфта «Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з релейно-контакторною схемою управління для житлових будинків» та диференціацією за вантажопідйомністю такого ліфта. Зважаючи на наведене, можливість зазначення інших найменувань ліфтів у цьому розділі відсутня, оскільки не відповідатиме вимогам ДБН.
Разом з тим, характеристики ліфтів, що планується до закупівлі, наведені нами у додатку 2 наведені окремо, у вигляді таблиць з конкретними технічними параметрами.
Таким чином у згаданому Вами локальному кошторисі 02-01-04 учасник має відобразити його витрати на виконання пусконалагоджувальних робіт з урахуванням наявних характеристик ліфтів та вимог чинних на момент подання пропозиції ДБН.
Також повідомляємо, що технічне завдання Замовника висвітлене у відповідності до кошторисних розрахунків, які були надані проектною організацією. та які містять всю необхідну Учаснику інформацію, яка йому необхідна для виконання робіт, також ніхто не забороняє Вам приїхати та ознайомитися з об’ємом необхідних для виконання робіт а також безпосередньо із запланованих об’єктом будівництва, у випадку якщо Вам недостатньо технічного завдання викладеного в Додатку 2 тендерної документації.
Стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Не вважаємо, що вказаний кваліфікаційний критерій порушує права потенційних Учасників, оскільки він однаковий для всіх, окрім того у відповідності до вимог п. 3.5.4. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації та вимог чиного законодавства визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців або ж взяти участь об’єднанням Учасників.
Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, зокрема Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. (Затверджено Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 21.02.2000 N 32 передбачено вимоги до професій працівників, які виконують будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, в тому числі і працівників, що здійснюють монтування ліфтів – монтажників електричних підйомників (ліфтів). Відповідною до згаданого довідника для професій характерна наявність розрядів, що характеризують складність робіт, які можуть виконуватись таким працівником – від найпростіших до особливо складних.
Зважаючи на те, що ліфти, які мають бути встановлені є складним технічним виробом, функціонування якого багато у чому залежить від якості виконаних робіт, зважаючи на інтенсивний характер використання змонтованого ліфта, Замовником, для впевненості у якості майбутнього виконання робіт висунута вимога щодо наявності у потенційного учасника працівників з 6-тим кваліфікаційним розрядом - тобто працівників що точно можуть виконувати особливо складні роботи з монтування ліфтів, а також мають досвід виконання таких робіт, оскільки умовою присвоєння розряду є в тому числі наявність досвіду роботи за професією.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації із вказаного Вами питання
Дата відповіді:
25.09.2023 17:30
Відповідь надана
Уточнення технічних параметрів ліфтів, повноти робіт та вимог до спеціалізованих організацій
Номер:
6faaf0f3fb374e4bbbcad6f6cae94bee
Дата опублікування:
22.09.2023 12:17
Опис:
Шановний, Замовнику!
У тендерній документації відсутня інформація щодо наявності в пропонованих ліфтах системи евакуації за відсутності напруги, інформація щодо необхідності встановлення та підтвердження параметрів вогнестійких дверей шахти.
Також відсутня інформація щодо повноти виконання робіт підрядником під час заміни ліфтів, а саме ким будуть здійснюватися електровимірювальні роботи, первинний технічний огляд, кінцева перевірка, тощо, та якими документами підтверджується відповідність учасника щодо можливості виконання таких робіт.
Також, у тендерній документації відсутня інформація щодо наявності в підрядника сертифікатів ДСТУ ISO 9001, тощо відповідно вимог, передбачених для спеціалізованих ліфтових організацій.
На основі вищевикладеного, просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації для конкретизації умов та обсягу виконання робіт.
Відповідь:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість, а не обов’язок вимагати сертифікати ISO.
Стосовно інших Ваших питань повідомляємо, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Окрім того повідомляємо Вас, що Учасник який не буде мати всіх необхідних документів (дозволів, ліцензій тощо)для виконання робіт передбачених додатком 2 тендерної документації не зможе виконувати роботи та з таким Учасником буде розірвано договір. Окрім того будь який Учасник в праві залучити субпідрядка/співвиконавця який має необхідні знання та досвід для виконання поставлених робіт.
Дата відповіді:
25.09.2023 17:29