-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та пожежного моніторингу на об’єкті: Беївський ліцей Липоводолинської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, с. Беєве, пров. Шкільний, 8
Завершена
678 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 393.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 393.80 UAH
Період уточнення:
19.09.2023 10:07 - 24.09.2023 00:00
Відповідь надана
Огляд
Номер:
b2700f202ae94d499d594558fd4499c4
Дата опублікування:
19.09.2023 10:42
Опис:
В документації ви встановили вимогу огляду обєкта.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
7. Рішення від 10.04.2023 №4466
8. Рішення від 10.04.2023 № 4470
9. Рішення від 10.04.2023 № 4456
10. Рішення від 26.06.2023 № 9320
11. Рішення від 26.06.2023 №9329
Просимо добровільно внести зміни до ТД
Відповідь:
Добрий день!
Дану вимогу встановлено з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт. Замовник впевнений у неможливості сумлінного Учасника сформувати адекватну тендерну пропозицію без попереднього ознайомлення з об'ємом робіт та умовами праці. В тендерній документації указана лише специфікація обладнання, що монтується, але не вказано ні розташування, ні висоти встановлення тощо.
Всі ці дані є в проекті. Ознайомитися з ним можна на об'єкті під час обстеження, як і з умовами праці і проживання монтажної бригади. Наголошуємо, що наш об'єкт - дитячий навчальний заклад. Тому до працездатності систем пожежної автоматики нами ставляться підвищені вимоги, особливо під час війни.
Крім того нагадуємо, що Сумська область, як прикордонний регіон, входить до зони бойовиїх дій. Тому, на наш погляд, для сумлінного Учасника ознайомитись з умовами проїзду на об'єкт, умовами перебування на ньому, особливо під час повітряної тривоги, є цілком природнім, з огляду на значне збільшення кількості повітряних атак в нашому регіоні за останні місяці. Якщо для Учасника є значною проблемою забезпечити
прибуття представника на об'єкт до початку торгів, то яким чином він планує забезпечити своєчасне прибуття цілої бригади і тривале її перебування для виконання робіт? Це дає підстави для сумнівів в сумлінності такого Учасника.
Крім того, жодного розголошення конфіденційної інформації в ході такого обстеження не відбувається.
Акт обстеження не містить ні вартості робіт, ні будь-яких конфіденційних даних про учасника і взагалі не містить даних, розголошення яких може вплинути на хід торгів. Нажаль на цей час склалася така ситуація, коли в державних закупівлях на даний вид робіт часто приймають участь несумлінні Учасники, котрі заздалегідь не планують особисто виконувати свої обов’язки в разі перемоги. Після укладання договору з Замовником вони намагаються знайти якихось місцевих «спеціалістів», які погодяться виконувати за них ці роботи за значно меншу суму. Відповідно про кваліфікацію
таких «спеціалістів» і якісне виконання таких робіт мова не йде.
Нажаль всі вищевказані особливості і додаткові обмеження і вимоги в тендерній документації адекватно передати просто неможливо. Тому, щоб унеможливити прийняття участі в закупівлях таких несумлінних учасників і висунута вимога
особистого ознайомлення з об’єктом Учасника.
Таким чином Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом викоання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Окрім того дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх.
Учасники мають достатньо часу для огляду об'єкту.
Також нагадуємо, що рішення Антимонопольного комітету України виносяться виключно при розгляді конкретної ситуації при проведенні конкретних закупівель. І рішення це діє саме в межах закупівель, по яких воно винесено, і не може служити будь-яким "прецедентом" при проведенні інших закупівель на іншому об'єкті. Тому посилання на низку рішень АКУ, що не мають жодного відношення ні до предмету даної закупівлі, ні до об'єкту, ні до регіону з його специфікою, обумовленою військовим станом, є
безпідставним.
Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
20.09.2023 09:17