-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-23П_516_ВО: Послуги з впровадження системи екологічного менеджменту відповідно до міжнародного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (система екологічного менеджменту (90710000-7 Екологічний менеджмент)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Торги не відбулися
14 466 666.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 333.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 333.33 UAH
Період уточнення:
15.09.2023 11:35 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно строку надання послуг
Номер:
7ad269c142bd4a088c6ba5d14fe983f3
Дата опублікування:
21.09.2023 16:30
Опис:
Шановний Замовник!
Оголошенням про проведення закупівлі, тендерною документацією на закупівлю і Додатком 7 «Істотні умови договору про надання послуг» визначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023.
У відповідності з Додатком 1 до Договору (Додаток 7) визначено Перелік регіональних філій АТ “Укрзалізниця”, на які планується поширення системи екологічного менеджменту та які включені до обсягу послуг за Договором у кількості 6 регіональних філій, на яких працює більше 100 000 працівників.
Додатком 2 до Договору визначено ще 13 структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» (з кількістю працівників близько 40 000), на які планується поширення системи екологічного менеджменту та які включені до обсягу послуг за Договором.
Додатком 3 до Договору «Обсяг та вартість послуг за етапами та структурними підрозділами» передбачено, що роботи складаються з 11 етапів, за результатами виконання яких виконавець повинен надати відповідні звітні документи.
Отже, у зв’язку із зазначеним вище, такі стислі строки надання послуг – до 31.12.2023 року, є необґрунтованими, неможливими для виконання і, враховуючи зміст та об’єм необхідних послуг, неминуче призведуть до погіршення якості наданих послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації і встановити строк надання послуг – не менше 210 календарних днів з дати укладання договору.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання.
Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання та просимо Вас повторно розмістити його, але не раніше 25.09.2023. Одночасно повідомляємо, що Замовником перенесено дату розкриття пропозицій на достатній термін для розміщення повторного запитання учасниками.
Дата відповіді:
22.09.2023 16:29