-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
РОЗРОБЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬ ОЗЕРНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
08.09.2023 15:35 - 19.09.2023 00:00
Відповідь надана
питання до Технічного завдання
Номер:
587c0fa33d594551881f052d0a61a8f1
Дата опублікування:
18.09.2023 08:44
Опис:
Просимо не додумувати Методику проведення НГО та не зазначати пункти які не передбачені чинним законодавством.
Зазначаємо, що пункт: "Виділення оціночних районів має бути обгрунтовано проведенням відповідних геодезичних вишукувальних робіт ( в разі необхідності таких робіт), що відповідним чином має бути відображено в документації з оцінки земель." є ТАКИМ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ.
Геодезичні роботи не передбачені Методикою проведення та не враховуються та не можуть бути враховані у цінову пропозицію оскільки не має підстав. Відповідно до Ваших відповідей Вам відомо як виділяються оціночні району і там зазначено що вони виділяються по картографічним матеріалам!!!
Геодезичні роботи можуть проводитися для встановлення меж громади, села чи ще чогось або проведення інвентаризації, про те це є іншим видом послуг та має значно вище вартість зі зйомкою аніж нормативна грошова оцінки.
Отже наголошуємо, щоб Замовник видалив вимогу щодо наявності ГНСС приймача та електронного тахеометру та вніс зміни до технічного завдання.!!!!!!!!!
Відповідь:
Просимо не додумувати Методику проведення НГО та не зазначати пункти які не передбачені чинним
законодавством. Зазначаємо, що пункт: "Виділення оціночних районів має бути обгрунтовано проведенням
відповідних геодезичних вишукувальних робіт ( в разі необхідності таких робіт), що відповідним чином має
бути відображено в документації з оцінки земель." є ТАКИМ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ЧИННОМУ
ЗАКОНОДАВСТВУ. Геодезичні роботи не передбачені Методикою проведення та не враховуються та не
можуть бути враховані у цінову пропозицію оскільки не має підстав. Відповідно до Ваших відповідей Вам
відомо як виділяються оціночні району і там зазначено що вони виділяються по картографічним
матеріалам!!! Геодезичні роботи можуть проводитися для встановлення меж громади, села чи ще чогось
або проведення інвентаризації, про те це є іншим видом послуг та має значно вище вартість зі зйомкою аніж
нормативна грошова оцінки. Отже наголошуємо, щоб Замовник видалив вимогу щодо наявності ГНСС
приймача та електронного тахеометру та вніс зміни до технічного завдання.!!!!!!!!!
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до вимог ч. 9 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої ПКМУ
від 3 листопада 2021 р. № 1147 "Вся територія, що перебуває в межах юрисдикції сільської, селищної,
міської ради або в межах території територіальної громади, поділяється на оціночні райони, що мають
переважно однотипні функціонально-планувальні якості та обмежені природними (морське узбережжя,
річки, канали, струмки, балки, рівчаки тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні,
шляхові споруди, лісосмуги, канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо),
адміністративними (межі територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних
громад) та іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж
оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів населених
пунктів (за наявності).
Оціночні районі виділяються як замкнені полігони, межі яких не перетинаються. Межі оціночних районів
не можуть перетинати межі сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад.
Підлягають виділенню в окремі оціночні райони:
смуги відведення магістральної залізниці (за винятком вокзалів та привокзальних площ);
землі під відкритими розробками, кар’єрами, шахтами та відповідними спорудами;
смуги відведення магістральних нафто-, газо- та продуктопроводів;
смуги відведення ліній електропередачі напругою 220 кВ і вище."
На думку замовника, визначення фактичних меж вказаних вище об'єктів, з метою об'єктивного
формування оціночних районів, можливе лише за умови проведення відповідних геодезичних вишукувань,
які потребують наявності геодезиста та відповідного геодезичного обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що методика проведення нормативної грошової оцінки не передбачає механізму
визначення оціночних районів на підставі якихось графічних матеріалів і жоден нормативний правовий акт
не визначає що такі межі встановлюються виключно камерально. В свою чергу, враховуючи відсутність
врегулювання цього питання у нормативній правовій базі, сільська рада, як замовник, має право
самостійно визначати вимоги до виконання таких робіт, оскільки саме сільська рада, як замовник та
платник, несе відповідальність за прийняття якісних та обґрунтованих робіт, на які витрачаються кошти
громади. Вимоги щодо покращеної якості закуповуваних послуг ніяким чином не обмежують конкуренцію
серед учасників, а націлені саме на підвищення ефективності та розвиток громади.
Дата відповіді:
19.09.2023 09:31
Відповідь надана
до вимог Замовника
Номер:
a43a1b8ebdb54e6cbeaf94ff4811d977
Дата опублікування:
18.09.2023 08:34
Опис:
стосовно пункту 8 Додатку 2 Зауважуємо що вимоги щодо картограм та лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу є стовідсотково протизаконними та такими що спеціально не дають можливість взяти участь всім підприємствам які можуть виконати цю закупівлю.
1. Картограми агровиробничих груп з балами бонітетів отримуються Виконавцем після підписання договору про надання відповідних послуг, а саме: Після підписання договору з Замовником Виконавець пише лист на органи Держгеокадастру з проханням на підставі заключеного договору надати відповідну інформацію.
2. Внесення НГО за результатами роботи вноситься через електронний кабінет до ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ!!!!!!!!!! Що передбачено чинним законодавством та прописано у Методиці розроблення. Як по Вашому нам Держгеодастр повинен надати лист гарантію і на якій підставі??????? повторюємо, що це передбачено Законом і система вже вносить всі заявки про НГО!!!
Відповідь:
до вимог Замовника
Дата подання: 18 вересня 2023 08:34
стосовно пункту 8 Додатку 2 Зауважуємо що вимоги щодо картограм та лист підтвердження від
геоінформаційного веб-ресурсу є стовідсотково протизаконними та такими що спеціально не дають
можливість взяти участь всім підприємствам які можуть виконати цю закупівлю. 1. Картограми
агровиробничих груп з балами бонітетів отримуються Виконавцем після підписання договору про надання
відповідних послуг, а саме: Після підписання договору з Замовником Виконавець пише лист на органи
Держгеокадастру з проханням на підставі заключеного договору надати відповідну інформацію. 2. Внесення
НГО за результатами роботи вноситься через електронний кабінет до ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО
КАДАСТРУ!!!!!!!!!! Що передбачено чинним законодавством та прописано у Методиці розроблення. Як по
Вашому нам Держгеодастр повинен надати лист гарантію і на якій підставі??????? повторюємо, що це
передбачено Законом і система вже вносить всі заявки про НГО!!!
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
1. Відповідно до ч. 12 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої ПКМУ від
3 листопада 2021 р. № 1147, передбачено, що нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь
визначається на підставі даних балів бонітету відповідних агровиробничих груп грунтів. Відповідно до
абз. 7 ч. 12 Схеми (карти) природно-сільськогосподарського районування земель та картограми
розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів приймаються відповідно до затвердженої в установленому
порядку технічної документації із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки
земель сільськогосподарського призначення, що була розроблена на виконання постанови Кабінету
Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 105 “Про проведення загальнонаціональної (всеукраїнської)
нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та внесення змін до деяких
постанов Кабінету Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 22, ст. 727). Частина 19
Порядку передбачає, що до складу документації з НГО включають картограму агровиробничих груп
ґрунтів на територію територіальної громади; таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп
ґрунтів та їх балів бонітету за сільськогосподарськими угіддями.
Враховуючи зазначене, замовнику не зрозуміло яким чином учасник збирається виконувати нормативну
грошову оцінку територіальної громади не маючи при цьому інформації про агровиробничі групи ґрунтів,
вважаючи відсутність ключових даних при цьому дискримінаційною вимогою. Враховуючи
вищезазначене, на думку замовника, відсутність ключових вихідних даних для виконання робіт та
неможливість їх отримати не є дискримінаційною вимогою а є цілком законною вимогою до виконавця,
який збирається виконати роботу у відповідності до вимог чинного законодавства.
2. Щодо інших вимог, повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
19.09.2023 09:28
Відповідь надана
Уточнення щодо вимог до учасника
Номер:
d6f8765a781942ceb54a427176275acc
Дата опублікування:
14.09.2023 13:09
Опис:
Шановний Замовник!
Вами було викладено нову редакцію Тендерної документації, яка все одно містить положення, що дискримінують та обмежують участь потенційних учасників, а саме:
1.Зокрема, у абзаці 2 пункту 8 Додатку №2 до тендерної документації зазначено: «Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, в електронному вигляді, з метою їх внесення в матеріали нормативно-грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що підтверджується викопіюванням (скріншотом) картограм агровиробничих груп ґрунтів з відображенням їх найменувань.».
Звертаємо Вашу увагу на те, що картограми агровиробничих груп ґрунтів, які є частиною публічної кадастрової карти, на сьогодні знаходяться не у вільному доступі. У зв’язку з введенням воєнного стану, доступ до даної інформації був обмежений.
Отже, отримати відповідні картограми можна виключно за запитом до Державного земельного кадастру. Враховуючи положення Закону України «Про доступ до публічної інформації», картограми агровиробничих груп ґрунтів можуть бути визнані великою за обсягом інформацією, тому строк розгляду запиту на їх отримання може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Таким чином, отримання відповіді на подібний запит займає тривалий час, що явно перевищує строки, встановлені для подання тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, просимо виключити абзац 2 пункту 8 з Додатку №2 до тендерної документації як такий, що обмежує можливість участі у процедурі закупівлі та є дискримінаціним.
2. Абзацом 3 пункту 8 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що Учасник має надати лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує функцію внесення геопросторових даних.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Чинними нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність за предметом закупівлі-розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (у тому числі і Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 (Із змінами), не передбачено вимоги про внесення геопросторових даних з нормативної грошової оцінки земель до геоінформаційного веб-ресурсу, доступ до якого можливий за допомогою браузеру мережі інтернет з підложкою за результатами супутникового знімання (Google maps, тощо) і тим паче, отримання листа підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію.
Формулювання Замовника, що внесення геопросторових даних до геоінформаційного веб-ресурсу має відбутися «З метою перевірки якості виконаної роботи» є необгрунтованим і не відповідає положенням чинного законодавства. Зазначаємо, що відповідно до статті 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Підставою для відмови у затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок може бути ЛИШЕ її невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до закону нормативно-правових актів або розташування земель чи земельних ділянок на території іншої територіальної громади.
Отже, Замовником було встановлено дискримінуючі вимоги, які порушують положення чинного законодавства, та обмежують коло потенційних учасників.
Просимо виключити абзац 3 пункту 8 з Додатку №2 до тендерної документації.
3. Також просимо уточнити орієнтовну площу, яка буде предметом нормативної грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Оскільки у Додатку №2 до тендерної документації (Технічне завдання) дана інформація відсутня.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
1. Відповідно до ч. 12 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок,
затвердженої ПКМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147, передбачено, що нормативна грошова
оцінка сільськогосподарських угідь визначається на підставі даних балів бонітету
відповідних агровиробничих груп грунтів. Відповідно до абз. 7 ч. 12 Схеми (карти)
природно-сільськогосподарського районування земель та картограми розповсюдження
агровиробничих груп ґрунтів приймаються відповідно до затвердженої в установленому
порядку технічної документації із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної
грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, що була розроблена на
виконання постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 105 “Про
проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель
сільськогосподарського призначення та внесення змін до деяких постанов Кабінету
Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 22, ст. 727). Частина 19 Порядку
передбачає, що до складу документації з НГО включають картограму агровиробничих груп
ґрунтів на територію територіальної громади;
таблицю із зазначенням переліку агровиробничих груп ґрунтів та їх балів бонітету за
сільськогосподарськими угіддями.
Враховуючи зазначене, замовнику не зрозуміло яким чином учасник збирається виконувати
нормативну грошову оцінку територіальної громади не маючи при цьому інформації про
агровиробничі групи ґрунтів, вважаючи відсутність ключових даних при цьому
дискримінаційною вимогою. Враховуючи вищезазначене, на думку замовника, відсутність
ключових вихідних даних для виконання робіт та неможливість їх отримати не є
дискримінаційною вимогою а є цілком законною вимогою до виконавця, який збирається
виконати роботу у відповідності до вимог чинного законодавства.
2. Щодо інших вимог, повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни в тендерну
документацію.
3. Предметом нормативної грошової оцінки є вся площа Озернянської сільської ради
Тернопільського району Тернопільської області.
Дата відповіді:
15.09.2023 15:04
Відповідь надана
вимоги Замовника
Номер:
00e3c082a6684f88991f55511ba03a63
Дата опублікування:
13.09.2023 14:01
Опис:
З метою перевірки якості виконаної роботи виконавець повинен внести геопросторові дані з нормативної грошової оцінки земель до геоінформаційного веб-ресурсу, доступ до якого можливий за допомогою браузеру мережі інтернет з підложкою за результатами супутникового знімання (Google maps, тощо) (про що Учасник надає лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію). - Зазначаємо, що дана вимога протирічить чинному законодавству, оскільки затверджена Методика розроблення НГО та ЗУ Про землеустрій не передбачає такого пункту нормативної грошової оцінки. Кінцевим результатом є розроблення електронного документу та внесення в Державний земельний кадастр, а витяг який потім видають і є підтвердженням повного та правильного виконання закупівлі!!!!!!!!
Просимо внести зміни та видалити вимоги які не відносяться до даної закупівлі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Дата відповіді:
13.09.2023 16:47
Відповідь надана
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
6c97e644810a4a5590554e822caae6bd
Дата опублікування:
13.09.2023 11:15
Опис:
Шановний Замовнику, виявлено дискримінаційну вимогу у Додатку №2 тендерної документації пункті 8 "додаткові умови", а саме: «Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, в електронному вигляді, з метою їх внесення в матеріали нормативно-грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що підтверджується викопіюванням (скріншотом) картограм агровиробничих груп ґрунтів з відображенням їх найменувань.»
Згідно Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022} (далі - Методики) визначено пунктом 12, що «Схеми (карти) природно-сільськогосподарського районування земель та картограми розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів приймаються відповідно до затвердженої в установленому порядку технічної документації із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, що була розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 105 “Про проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 22, ст. 727). Для сільськогосподарських угідь, на які відсутні картограми розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів, у разі потреби може здійснюватися визначення агровиробничих груп ґрунтів шляхом проведення ґрунтових обстежень.».
Виходячи з вищенаведеного власниками та користувачами такої документації є розробники документації (відповідне Державне підприємство «Інститут землеустрою», центральний орган виконавчої влади у сфері землеустрою та органи місцевого самоврядування.
Для отримання даних відомостей Учаснику необхідно подати запит на доступ до публічної інформації. ЗУ «Про доступ до публічної інформації» визначено строки розгляду запитів, так як «картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області» є великою за обсягом інформацією, то стаття 20 Закону визначає, що «У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.»
Отже, Учасник встигає отримати даний запит, до кінця строку подання тендерних документацій.
Просимо, Замовника, видалити дискримінаційну вимогу, що обмежує коло Учасників.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Дата відповіді:
13.09.2023 16:46
Відповідь надана
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
e991a85ff99547a18a72b98c6a4ef3a5
Дата опублікування:
13.09.2023 10:43
Опис:
Доброго дня.
Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Предметом закупівлі є: "Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області", тобто відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022} (далі - Методики), кінцевим результатом є технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок та електронний документ, що визначено пунктом 19 Методики.
Отже, вимога у Додатку №2 до тендерної документації пункт 8 "додаткові умови", а саме: З метою перевірки якості виконаної роботи виконавець повинен внести геопросторові дані з нормативної грошової оцінки земель до геоінформаційного веб-ресурсу, доступ до якого можливий за допомогою браузеру мережі інтернет з підложкою за результатами супутникового знімання (Google maps, тощо) (про що Учасник надає лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію), є безпідставними та дискримінаційними.
Також, повідомляємо,що згідно Закону України "Про землеустрій" визначено, що за якість робіт відповідає-сертифікований інженер-землевпорядник 6 юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Просимо, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Дата відповіді:
13.09.2023 16:46
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
8b47de5562a54288b95892255cc1c4d6
Дата опублікування:
12.09.2023 15:44
Опис:
Шановний замовнику!
Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Предметом закупівлі передбачається розроблення технічної документації із землеустрою та оцінки земель, тобто відповідно до положень глави 31 Земельного кодексу України та ст.1 ЗУ «Про землеустрій» передбачається здійснення землеустрою та відповідно до ст.38 ЗУ «Про землеустрій» виконання земельно-оціночних робіт при здійсненні землеустрою.
Відповідно до ЗУ «Про землеустрій» та ЗУ «Про оцінку земель» розроблення документації із землеустрою та оцінки земель не передбачає проведення геодезичних робіт.
Крім того, Замовник у «Завдання» Додаток №2 до тендерної документації, у вимогах до виконання робіт не вимагає/не замовляє проведення геодезичних робіт.
Таким чином, враховуючи вище наведене, проведення геодезичних робіт за предметом закупівлі не вимагається Замовником та суперечить чинному законодавству, а вимога щодо наявності геодезичних приладів, які не використовуються при наданні послуг за предметом закупівлі, є безпідставною, такою що обмежує коло учасників закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ВИКЛЮЧИТИ ПОВНІСТЮ вимоги щодо наявності в Учасника:
- ГНСС приймач - 1 одиниця (у складі пропозиції учасник надає свідоцтво про повірку законодавчо регульованої вимірювальної техніки);
- електронний тахеометр - 1 одиниця.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до вимог ч. 9 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок,
затвердженої ПКМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 "Вся територія, що перебуває в межах
юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади,
поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні
якості та обмежені природними (морське узбережжя, річки, канали, струмки, балки, рівчаки
тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні, шляхові споруди, лісосмуги,
канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо), адміністративними (межі
територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад) та
іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж
оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів
населених пунктів (за наявності).
Оціночні районі виділяються як замкнені полігони, межі яких не перетинаються. Межі
оціночних районів не можуть перетинати межі сіл, селищ, міст, сільських, селищних,
міських рад, територіальних громад. Підлягають виділенню в окремі оціночні райони:
смуги відведення магістральної залізниці (за винятком вокзалів та привокзальних
площ);
землі під відкритими розробками, кар’єрами, шахтами та відповідними спорудами;
смуги відведення магістральних нафто-, газо- та продуктопроводів;
смуги відведення ліній електропередачі напругою 220 кВ і вище."
На думку замовника, визначення фактичних меж вказаних вище об'єктів, з метою
об'єктивного формування оціночних районів, можливе лише за умови проведення
відповідних геодезичних вишукувань, які потребують наявності геодезиста та відповідного
геодезичного обладнання.
Враховуючи зазначене, замовником також будуть внесені відповідні зміни до технічного
завдання
Дата відповіді:
13.09.2023 10:58
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
591de93211034f3caf161103bd80c589
Дата опублікування:
12.09.2023 10:12
Опис:
Доброго дня, просимо внести зміни та видалити дискримінаційні вимоги, а саме: ГНСС приймач - 1 одиниця (у складі пропозиції учасник надає свідоцтво про повірку законодавчо регульованої вимірювальної техніки); - електронний тахеометр - 1 одиниця; Зазначаємо що дані прибори не використовуються під час розробленя НГО та не передбачені Методикою проведення. У зв'язк з зазначеним даний пункт є таким що обмежує коло учасників.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до вимог ч. 9 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок,
затвердженої ПКМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 "Вся територія, що перебуває в межах
юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади,
поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні
якості та обмежені природними (морське узбережжя, річки, канали, струмки, балки, рівчаки
тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні, шляхові споруди, лісосмуги,
канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо), адміністративними (межі
територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад) та
іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж
оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів
населених пунктів (за наявності).
Оціночні районі виділяються як замкнені полігони, межі яких не перетинаються. Межі
оціночних районів не можуть перетинати межі сіл, селищ, міст, сільських, селищних,
міських рад, територіальних громад. Підлягають виділенню в окремі оціночні райони:
смуги відведення магістральної залізниці (за винятком вокзалів та привокзальних
площ);
землі під відкритими розробками, кар’єрами, шахтами та відповідними спорудами;
смуги відведення магістральних нафто-, газо- та продуктопроводів;
смуги відведення ліній електропередачі напругою 220 кВ і вище."
На думку замовника, визначення фактичних меж вказаних вище об'єктів, з метою
об'єктивного формування оціночних районів, можливе лише за умови проведення
відповідних геодезичних вишукувань, які потребують наявності геодезиста та відповідного
геодезичного обладнання.
Враховуючи зазначене, замовником також будуть внесені відповідні зміни до технічного
завдання
Дата відповіді:
13.09.2023 10:56
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
796257d55aa44de583c365a10b03984b
Дата опублікування:
11.09.2023 16:03
Опис:
Доброго дня шановний Замовник!
Просимо надати обґрунтовані з наступних питань:
1. відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації необхідна наявність ГНСС приймача. Зазначаємо, що відповідно до чинного законодавства дане обладнання НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ при надані послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Тому, обґрунтуйте необхідність наявності в Учасника такого обладнання.
2. відповідно до пукту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає наявності сертифікованого інженера землевпорядника та геодезиста. Ця вимога Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме відповідно до ЗУ "Про землеустрій" та ЗУ "Про оцінку земель" для надання послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель ДОСТАТНЬО наявності сертифікованого інженера землевпорядника. Тому, обґрунтуйте необхідність наявності в Учасника геодезиста.
3. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації Замовника вимагає наявності не менше 4 працівників два з них це сертифікований інженер-землевпорядник та геодезист, а інші два працівники якої спеціалізації необхідні?
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до вимог ч. 9 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої ПКМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 "Вся територія, що перебуває в межах юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади, поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні якості та обмежені природними (морське узбережжя, річки, канали, струмки, балки, рівчаки тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні, шляхові споруди, лісосмуги, канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо), адміністративними (межі територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад) та іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів населених пунктів (за наявності).
Оціночні районі виділяються як замкнені полігони, межі яких не перетинаються. Межі оціночних районів не можуть перетинати межі сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад. Підлягають виділенню в окремі оціночні райони:
• смуги відведення магістральної залізниці (за винятком вокзалів та привокзальних площ);
• землі під відкритими розробками, кар’єрами, шахтами та відповідними спорудами;
• смуги відведення магістральних нафто-, газо- та продуктопроводів;
• смуги відведення ліній електропередачі напругою 220 кВ і вище."
На думку замовника, визначення фактичних меж вказаних вище об'єктів, з метою об'єктивного формування оціночних районів, можливе лише за умови проведення відповідних геодезичних вишукувань, які потребують наявності геодезиста та відповідного геодезичного обладнання.
Враховуючи зазначене, замовником також будуть внесені відповідні зміни до технічного
завдання.
Стосовно Вашого запитання про двох інших працівників. В складі Вашої тендерної пропозиції Ви маєте підтвердити можливість швидкого та ефективного виконання вказаних робіт. Враховуюче зазначене, Замовник вказує мінімальну кількість фахівців, залучених у виконанні робіт, необхідних для виконання робіт у вказані строки та у встановлених обсягах.
Дата відповіді:
13.09.2023 10:56
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
139ea498f74b491da08dfa44767796da
Дата опублікування:
10.09.2023 12:10
Опис:
Шановний Замовник! У кваліфікаційних вимогах до учасника зазначається про обов'язкову наявність у штаті Учасника зокрема:
" геодезист (не менше 1 працівника) "
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України для робіт із проведення нормативної грошової оцінки земель, що є роботою із землеустрою, достатня наявність у штаті одного сертифікованого інженера-землевпорядника, а про обов'язкову наявність геодезиста у жодному нормативно-правовому акті, який стосується нормативної грошової оцінки, не йдеться. Просимо надати роз'яснення щодо цієї вимоги до Учасника, або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до вимог ч. 9 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок,
затвердженої ПКМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 "Вся територія, що перебуває в межах
юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади,
поділяється на оціночні райони, що мають переважно однотипні функціонально-планувальні
якості та обмежені природними (морське узбережжя, річки, канали, струмки, балки, рівчаки
тощо), антропогенними (дороги, вулиці та провулки, сельбищні, шляхові споруди, лісосмуги,
канали, історико-культурні, промислові, рекреаційні масиви тощо), адміністративними (межі
територій сіл, селищ, міст, сільських, селищних, міських рад, територіальних громад) та
іншими (межі кадастрових кварталів тощо) межами та рубежами. Під час виділення меж
оціночних районів можуть використовуватися матеріали опорних планів генеральних планів
населених пунктів (за наявності).
Оціночні районі виділяються як замкнені полігони, межі яких не перетинаються. Межі
оціночних районів не можуть перетинати межі сіл, селищ, міст, сільських, селищних,
міських рад, територіальних громад. Підлягають виділенню в окремі оціночні райони:
смуги відведення магістральної залізниці (за винятком вокзалів та привокзальних
площ);
землі під відкритими розробками, кар’єрами, шахтами та відповідними спорудами;
смуги відведення магістральних нафто-, газо- та продуктопроводів;
смуги відведення ліній електропередачі напругою 220 кВ і вище."
На думку замовника, визначення фактичних меж вказаних вище об'єктів, з метою
об'єктивного формування оціночних районів, можливе лише за умови проведення
відповідних геодезичних вишукувань, які потребують наявності геодезиста та відповідного
геодезичного обладнання.
Враховуючи зазначене, замовником також будуть внесені відповідні зміни до технічного
завдання
Дата відповіді:
11.09.2023 16:05