-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
РОЗРОБЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬ ОЗЕРНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2023 15:35 - 19.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 року № 147
Номер:
3a2b0c7a5b4741dd98c99df9022be817
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-08-010888-a.a2
Назва:
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 року № 147
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03035
Замовник: Озернянська сільська рада
Тернопільського району
Тернопільської області
Код ЄДРПОУ 04392310
47264, Україна, Тернопільська область,
с. Озерна, вул. Шевченка,46а
Телефон: +38 098 806 55 32
Електронна пошта: ozerna_rada@ukr.net
Скаржник: комунальне підприємство
«Київський інститут земельних відносин»
Код ЄДРПОУ 32348604
Адреса: вул. Хрещатик,32-а, м. Київ, 01001
Електронна пошта:office@kizv.gov.ua
Телефон: +38 044 202 79 57
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні
інженерні послуги
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-09-08-010888-a
Скарга
на протокольне рішення уповноваженої особи
від 26.09.2023 року № 147
Замовником - Озернянською сільською радою Тернопільського району Тернопільської області було оголошено відкриті торги № UA-2023-09-08-010888-a по закупівлі код ДК 021:2015:71340000-3 Комплексні інженерні послуги» (послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області).
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 147 від 26 вересня 2023 року тендерну пропозицію комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин» (далі – Учасник) відхилено, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підставою для прийняття такого рішення, на думку уповноваженої особи, став факт, начебто невідповідності тендерної пропозиції Учасника критерію та умовам Тендерної документації – п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема, надання викопіювання картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території лише Озернянської сільської ради, тоді як до Тендерної документації необхідно було надати картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території населених пунктів Озернянської територіальної громади, представницьким органом місцевого самоврядування якої є Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області.
Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ», усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічні приписи містить абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), відповідно до якого, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно вимог п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації: Виконавець послуг забезпечує внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру, результатом чого є отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру, що підтверджується гарантійним листом. Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, в електронному вигляді, з метою їх внесення в матеріали нормативно-грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що підтверджується викопіюванням (скріншотом) картограм агровиробничих груп ґрунтів з відображенням їх найменувань. З метою перевірки якості виконаної роботи виконавець повинен внести геопросторові дані з нормативної грошової оцінки земель до геоінформаційного веб-ресурсу, доступ до якого можливий за допомогою браузеру мережі інтернет з підложкою за результатами супутникового знімання (Google maps, тощо) (про що Учасник надає лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію).
В свою чергу, у рішенні уповноваженої особи № 147 від 26 вересня 2023 року зазначається, що: «Учаснику, на виконання вимоги, встановленої в п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації необхідно було надати картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території всіх вищевказаних населених пунктів (маються на увазі села: Озерна, Богданівка, Білківці, Сировари, Яцківці, Осташівці, Данилівці, Цебрів, Висипівці, Воробіївка, Кокутківці, Серединці, Нестерівці), оскільки Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області є лише представницьким органом місцевого самоврядування сформованої Озернянської територіальної громади.
Таким чином, у п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації чітко зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території саме Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Разом з тим, Озернянська сільська рада аж ніяк не може ідентифікуватися з Озернянської територіальною громадою, яка включає в себе перераховані вище населені пункти (села).
Крім того, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 724-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Тернопільської області» визначено перелік територіальних громад Тернопільської області, серед яких значиться Озернянська територіальна громада, адміністративним центром якої є село Озерна. Інші територіальні громади (населені пункти), території яких входять до складу території Озернянської територіальної громади: Богданівська, Висиповецька, Нестерівська, Осташівська, Цебрівська.
Суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад, згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (далі – Закон), є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.
За ч. 3 ст. 8 Закону об’єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об’єднаною територіальною громадою.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Враховуючи, що за змістом Закону, об’єднаною територіальною громадою є територіальна громада, утворена шляхом об’єднання декількох (не менше двох) сільських, селищних або міських територіальних громад, одна сільська рада (одна сільська територіальна громада) не може мати статусу об’єднаної територіальної громади.
З огляду на викладене Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області жодним чином не може позиціонуватися з Озернянською територіальною громадою.
Зважаючи на те, що у п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації Замовником додатковими умовами визначено надання:
- гарантійного листа щодо забезпечення внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру та отримання в результаті відповідного витягу про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру – було надано Учасником;
- викопіювання (скріншоту) картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області з відображенням їх найменувань – було надано Учасником. Повторно звертаємо увагу, що вимагалася картограма агровиробничих груп ґрунтів саме в межах території Озернянської сільської ради, а не в межах Озернянської територіальної громади. При цьому, та обставина, що Озернянська сільська рада є представницьким органом Озернянської територіальної громади лише підтверджує факт, що п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації не може піддаватися розширеному тлумаченню, а Озернянська сільська рада отожнюватися з Озернянською територіальною громадою;
- листа підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію) – було надано Учасником,
відсутні будь-які формальні ознаки недотримання Учасником п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації, як результат – відсутні законні підстави відхилення тендерної пропозиції. Учасник – комунальне підприємство «Київський інститут земельних відносин» виконало всі умови тендерної документації.
За таких обставин, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пп. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин», ЄДРПОУ 32348604, зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.09.2023 року № 147 щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель). Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
4. Зобов’язати Замовника визнати комунальне підприємство «Київський інститут земельних відносин» переможцем тендеру на закупівлю послуг код ДК 021:2015:71340000-3 - Комплексні інженерні послуги. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
Заступник директора
з правових питань Юлія ЗАХАРЕНКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на відхилення тендерної пропозиції Озернянська ТГ.docx 28.09.2023 17:32
- Довіреність.pdf 28.09.2023 17:32
- Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 № 147.pdf 28.09.2023 17:32
- рішення від 03.10.2023 № 15737.pdf 03.10.2023 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2023 № 16198.pdf 11.10.2023 19:37
- рішення від 10.10.2023 № 16198.pdf 13.10.2023 15:11
- Поясненя.pdf 04.10.2023 14:43
- Пояснення.docx 04.10.2023 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 11:09
Дата розгляду скарги:
10.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.10.2023 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємося зрішеням АМКУ
Скарга
Скасована
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 року № 147
Номер:
602c12635f934c3183f5ca4b131aad15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-08-010888-a.a1
Назва:
Скарга на протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 року № 147
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03035
Замовник: Озернянська сільська рада
Тернопільського району
Тернопільської області
Код ЄДРПОУ 04392310
47264, Україна, Тернопільська область,
с. Озерна, вул. Шевченка,46а
Телефон: +38 098 806 55 32
Електронна пошта: ozerna_rada@ukr.net
Скаржник: комунальне підприємство
«Київський інститут земельних відносин»
Код ЄДРПОУ 32348604
Адреса: вул. Хрещатик,32-а, м. Київ, 01001
Електронна пошта:office@kizv.gov.ua
Телефон: +38 044 202 79 57
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні
інженерні послуги
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-09-08-010888-a
Скарга
на протокольне рішення уповноваженої особи
від 26.09.2023 року № 147
Замовником - Озернянською сільською радою Тернопільського району Тернопільської області було оголошено відкриті торги № UA-2023-09-08-010888-a по закупівлі код ДК 021:2015:71340000-3 Комплексні інженерні послуги» (послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області).
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 147 від 26 вересня 2023 року тендерну пропозицію комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин» (далі – Учасник) відхилено, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підставою для прийняття такого рішення, на думку уповноваженої особи, став факт, начебто невідповідності тендерної пропозиції Учасника критерію та умовам Тендерної документації – п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема, надання викопіювання картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території лише Озернянської сільської ради, тоді як до Тендерної документації необхідно було надати картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території населених пунктів Озернянської територіальної громади, представницьким органом місцевого самоврядування якої є Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області.
Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ», усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічні приписи містить абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), відповідно до якого, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно вимог п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації: Виконавець послуг забезпечує внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру, результатом чого є отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру, що підтверджується гарантійним листом. Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, в електронному вигляді, з метою їх внесення в матеріали нормативно-грошової оцінки земель Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що підтверджується викопіюванням (скріншотом) картограм агровиробничих груп ґрунтів з відображенням їх найменувань. З метою перевірки якості виконаної роботи виконавець повинен внести геопросторові дані з нормативної грошової оцінки земель до геоінформаційного веб-ресурсу, доступ до якого можливий за допомогою браузеру мережі інтернет з підложкою за результатами супутникового знімання (Google maps, тощо) (про що Учасник надає лист підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію).
В свою чергу, у рішенні уповноваженої особи № 147 від 26 вересня 2023 року зазначається, що: «Учаснику, на виконання вимоги, встановленої в п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації необхідно було надати картограми агровиробничих груп ґрунтів в межах території всіх вищевказаних населених пунктів (маються на увазі села: Озерна, Богданівка, Білківці, Сировари, Яцківці, Осташівці, Данилівці, Цебрів, Висипівці, Воробіївка, Кокутківці, Серединці, Нестерівці), оскільки Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області є лише представницьким органом місцевого самоврядування сформованої Озернянської територіальної громади.
Таким чином, у п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації чітко зазначено, що Учасник повинен підтвердити наявність картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території саме Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Разом з тим, Озернянська сільська рада аж ніяк не може ідентифікуватися з Озернянської територіальною громадою, яка включає в себе перераховані вище населені пункти (села).
Крім того, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 724-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Тернопільської області» визначено перелік територіальних громад Тернопільської області, серед яких значиться Озернянська територіальна громада, адміністративним центром якої є село Озерна. Інші територіальні громади (населені пункти), території яких входять до складу території Озернянської територіальної громади: Богданівська, Висиповецька, Нестерівська, Осташівська, Цебрівська.
Суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад, згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» (далі – Закон), є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.
За ч. 3 ст. 8 Закону об’єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об’єднаною територіальною громадою.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Враховуючи, що за змістом Закону, об’єднаною територіальною громадою є територіальна громада, утворена шляхом об’єднання декількох (не менше двох) сільських, селищних або міських територіальних громад, одна сільська рада (одна сільська територіальна громада) не може мати статусу об’єднаної територіальної громади.
З огляду на викладене Озернянська сільська рада Тернопільського району Тернопільської області жодним чином не може позиціонуватися з Озернянською територіальною громадою.
Зважаючи на те, що у п. 8 додатку № 2 до Тендерної документації Замовником додатковими умовами визначено надання:
- гарантійного листа щодо забезпечення внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру та отримання в результаті відповідного витягу про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру – було надано Учасником;
- викопіювання (скріншоту) картограм агровиробничих груп ґрунтів в межах території Озернянської сільської ради Тернопільського району Тернопільської області з відображенням їх найменувань – було надано Учасником. Повторно звертаємо увагу, що вимагалася картограма агровиробничих груп ґрунтів саме в межах території Озернянської сільської ради, а не в межах Озернянської територіальної громади. При цьому, та обставина, що Озернянська сільська рада є представницьким органом Озернянської територіальної громади лише підтверджує факт, що п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації не може піддаватися розширеному тлумаченню, а Озернянська сільська рада отожнюватися з Озернянською територіальною громадою;
- листа підтвердження від геоінформаційного веб-ресурсу, який реалізує таку функцію) – було надано Учасником,
відсутні будь-які формальні ознаки недотримання Учасником п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації, як результат – відсутні законні підстави відхилення тендерної пропозиції. Учасник – комунальне підприємство «Київський інститут земельних відносин» виконало всі умови тендерної документації.
За таких обставин, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пп. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин», ЄДРПОУ 32348604, зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.09.2023 року № 147 щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель). Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
4. Зобов’язати Замовника визнати комунальне підприємство «Київський інститут земельних відносин» переможцем тендеру на закупівлю послуг код ДК 021:2015:71340000-3 - Комплексні інженерні послуги. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010888-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- 31 Довіреність Захаренкова Ю.М. суд с печатью.pdf 28.09.2023 17:27
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.09.2023 17:28