• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуга з розроблення комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади

Завершена

15 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 500.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2023 09:47 - 04.10.2023 00:00
Відповідь надана

фінансова спроможність

Номер: 21e41c66eae742f1825513e1e9c1831c
Дата опублікування: 08.09.2023 16:11
Опис: Шановний замовник! Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме пункт «4» №1 до тендерної документації: Сума доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за 2021 рік або 2022 рік має бути не менше очікуваної вартості цієї закупівлі.» Таким чином, сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника має складати не менше 15 500 000,00грн. Через вищезазначене положення додатку до Тендерної документації наша компанія не має змоги прийняти участь у Закупівлі Встановлення вищезазначеного кваліфікаційного критерію є порушенням права на участь у закупівлі та порушенням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу штучно зменшує потенційну кількість учасників Закупівлі та конкуренцію, призводить до усунення з ринку тих суб'єктів господарювання, які можуть виконати умови договору за результатами Закупівлі. Фінансова спроможність учасника жодним чином не відноситься до технічних чи якісних характеристик, що є предметом закупівлі. Наявність або відсутність в учасника річного доходу (виручки) в розмірі не менше очікуваної вартості предмета закупівлі ніяк не впливає ні на строки, ні на якість виконання робіт по оформленню права постійного користування земельними ділянками, а учасники розуміють, той факт, що вони нестимуть відповідальність у відповідності до договору, розуміють всі ризики та штрафні санкції. В будь якому разі, вважаємо, що для даної Закупівлі фінансові показники на певну дату не гарантують, що учасник у якого такі показники будуть високими, то воно буде більш надійним, бо до такого показнику можуть бути включені і запозичені кошти, відтак для даного виду робіт визначальним буде саме наявність матеріально-технічної бази, аналогічного досвіду виконання робіт та працівників відповідної кваліфікації з досвідом виконання таких робіт. Такої ж позиції притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, так у своєму рішенні від 19.02.2019 № 1783-р/пк-пз. За таких умов, зазначену вимогу зможуть виконати лише суб'єкти господарювання, які мають мають чистий дохід (без ПДВ) за 2021 рік або 2022 рік, не менший 15,5 млн. грн, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, а також згоду Замовника на внесення змін до Документації, Замовник має усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині”. . ПРОСИМО: внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт «4» додатку №1 до тендерної документації у наступній редакції: «Сума доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за 2021 рік або 2022 рік має бути не менше 70% очікуваної вартості цієї закупівлі».
Відповідь: Шановний учасник! Ваше пиитання буде розглянуто, та внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.09.2023 15:04
Відповідь надана

щодо наявності працівників

Номер: fed28fd1ca814c14a06b402764ff7883
Дата опублікування: 07.09.2023 10:13
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. В тендерній документації зазначено: "Вимоги щодо наявності в Учасників процедури закупівлі певної кількості працівників встановлені з урахуванням великого об’єму послуг згідно Технічного завдання, які повинен надати Учасник процедури закупівлі". Ми як потенційний учасник погоджуємось з даним твердженням про необхідність значної кількості працівників. Але згідно норм діючого законодавства для надання послуг за предметом закупівлі необхідно мати в штаті за основним місцем роботи 1 сертифікованого архітектора, 1 сертифікованого інженера-землевпорядника і 1 сертифікованого геодезиста (ви безумовно знаєте норми законодавства). Ми як потенційний учасник вважаємо, що вимагаючи 15 працівників ЗА ОСНОВНИМ МІСЦЕМ РОБОТИ, ви суттєво і свідомо звужуєте коло потенційних учасників. Наша компанія має багаторічний досвід у розробленні містобудівної документації, і під кожний проєкт маємо можливість залучати необхідну кількість працівників за сумісництвом, за договорами цивільно-правового характеру та в інший спосіб. Просимо Вас привести вимоги до наявності працівників у відповідність до чинного законодавства, а саме прибрати вимогу про працевлаштовання в учасника за основним місцем роботи працівників, та викласти абз. 1 пункту 2.2. частини 2 додатку 1 до тендерної документації у наступній редакції: "Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, тому числі:". Просимо надати можливість учасникам залучати працівників за договорами цивільно-правового характеру з метою недискримінації потенційних учасників
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення: Послуга з розроблення комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади. Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям. В зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в складі комплексного плану просторового розвитку території Южненської міської територіальної громади, що включає планувальні рішення генеральних планів населених пунктів відповідно до Завдання на проектування, а також враховуючи специфіку території - наявність об'єктів зовнішнього транспорту міжнародного сполучення, значної кількості об’єктів, що чинять шкідливу дію на довкілля, Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю. Звертаємо вашу увагу, що послуги мають бути виконані поетапно до 31.12.2024 року згідно календарного плану надання послуг.
Дата відповіді: 08.09.2023 18:00
Відповідь надана

щодо аналогічних договорів

Номер: 830f75f459cf497fadd72f3e8c40e98e
Дата опублікування: 06.09.2023 17:53
Опис: Доброго дня, шановний замовнику! Надайте, будь ласка, роз'яснення, з якою метою ви вимагаєте підтвердити: "Договір (договори) за 2020-2023 роки з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, з використанням геоінформаційних систем та/або подальшим розміщенням/імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи/містобудівного кадастру. Площа інвентаризації земель за таким договором має складати не менше 2000,00 га" (п. 2.3 частина 2 Додаток 1 до тендерної документації)? Під час розроблення комплексного плану просторового розвитку території технічна документація з інвентаризації земель НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ, а надається у якості вихідних даних, що і зазначено у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Технічне завдання до закупівлі не містить вимог про розроблення технічної документації з інвентаризації земель. Отже, договір з розроблення технічної документації з інвентаризації земель НЕ Є АНАЛОГІЧНИМ до передмету закупівлі! Просимо Вас видалити вимогу про надання: "Договір (договори) за 2020-2023 роки з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, з використанням геоінформаційних систем та/або подальшим розміщенням/імпортом матеріалів інвентаризації земель до геоінформаційної системи/містобудівного кадастру. Площа інвентаризації земель за таким договором має складати не менше 2000,00 га"
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно п. 5.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» комплексний план просторового розвитку території територіальної громади - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою, що визначає планувальну організацію, функціональне призначення території, основні принципи і напрями формування єдиної системи громадського обслуговування населення, дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту, охорони земель та інших компонентів навколишнього природного середовища, формування екомережі, охорони і збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території. Відповідно до ч. 11 ст. 16 11. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Комплексний план також повинен містити відомості, передбачені статтею 45-1 Закону України "Про землеустрій". Відповідно до абз. 2 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій» Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, крім відомостей, передбачених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", включає: а) матеріали топографо-геодезичних вишукувань; б) матеріали погодження відповідно до Земельного кодексу України; в) експлікацію земельних угідь за власниками та користувачами земельних ділянок; г) переліки обмежень у використанні земель та переліки земельних ділянок, щодо яких встановлено обмеження у використанні земель; ґ) збірний план земельних ділянок, наданих у власність чи користування, та земельних ділянок, не наданих у власність чи користування; д) план розподілу земель за категоріями, власниками і користувачами (форма власності, вид речового права), угіддями з відображенням наявних обмежень (обтяжень). Крім того, відповідно до абз. 4 та абз. 5 ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій» Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території може також передбачати: а) формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, щодо території якої розроблена відповідна документація; б) внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки всіх форм власності, сформованих до 2004 року, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі. У разі формування земельної ділянки або внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, генеральний план населеного пункту, детальний план території також включає: а) відомості про обчислення площі земельної ділянки; б) кадастровий план земельної ділянки; в) матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість); г) перелік обмежень у використанні земельних ділянок; ґ) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання; д) акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель (за наявності). Таким чином, комплексний план просторового розвитку є одночасно документацією із землеустрою відповідно до ст. 45-1 Закону України «Про землеустрій», землевпорядна частина якого розробляється у порядку тотожному проведенню інвентаризації земель. Крім того, технічним завдання передбачено формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, на території якої вони розташовані. Замовник має впевнитись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних за характером послуг. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Так, відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 08.09.2023 18:03