-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Кількість - 1 послуга варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008
Завершена
719 337.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 596.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 596.69 UAH
Період уточнення:
05.09.2023 12:31 - 10.09.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
bb85f32cbf824751825fbc92e8a8745b
Дата опублікування:
07.09.2023 11:33
Опис:
Чи дозволяється для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надавати договори за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Пунктом 3.2 Додатку 1 Тендерної документації, передбачено, що Учасник повинен надати копії аналогічного(их) договору(ів) предмету закупівлі (не менше одного). Таким чином, якщо аналогічний договір за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги є аналогічним предмету закупівлі, то такий договір підходить
Дата відповіді:
07.09.2023 14:20
Відповідь надана
щодо транспорту реагування
Номер:
1179787db36a464dabe0ffd5396d37ed
Дата опублікування:
06.09.2023 19:39
Опис:
Шановний Замовник, згідно з Додатком 1 у разі, якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування Учасником: копію договору оренди тощо. Та згідно з Додатком 2 Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони:дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. Чи може Учасник процедури закупівлі залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, а саме наявності транспорту реагування (не менше трьох одиниць) та, відповідно, пульта охорони, оскільки пульт охорони належить співвиконавцеві. Чи дозволяється наявність в Учасника транспорту реагування (не менше трьох одиниць) та, відповідно, пульта охорони, на підставі Договору про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об'єкт? Чи це має бути виключно автомобілі та пульт охорони, що знаходиться у власності або оренді Учасника?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Пунктом 1.1 Додатку 1 передбачено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування Учасником: копію договору оренди тощо. А Пунктом 1.12 Додатку 2, наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. В обох випадках вимога не містить вичерпного переліку, оскільки передбачено «тощо». Учасник може надати Договір про надання послуг.
Також, варто зазначити, що Учасник має право залучити субпiдрядника/співвиконавцю відповідно до пункту 3.8 розділу 3 Тендерної документації.
Дата відповіді:
07.09.2023 09:34
Відповідь надана
Строк надання послуг
Номер:
c2d8a1e0b8294a7b9a6caf5c1beb6f34
Дата опублікування:
06.09.2023 13:43
Опис:
Шановний Замовник!
Обсяги: зазначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації, але додаток 2 не містить такої інформації
прохання зазнаичти який строк надання послуг
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Додатком 2 передбачено обсяг надання послуг, а саме: вимоги до охоронців, обов’язки чергових охоронців, правила поведінки на посту, тощо. З приводу строку надання послуг, відповідно до пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації, Учасники повинен надати калькуляцію вартості охоронних послуг в цілому по об’єкту на весь період (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів з 1 жовтня по 31 грудня 2023 року). Тобто строк надання послуг з 1 жовтня по 31 грудня 2023 року.
Дата відповіді:
06.09.2023 16:01
Відповідь надана
Охоронець чи охоронник
Номер:
82ad4d32297248d1b6324ca850c833da
Дата опублікування:
06.09.2023 10:14
Опис:
Шановний Замовник! Кваліфікаційною вимогою є надання учасниками Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів (не менше 8 охоронців). Учасник має в штаті охоронників 3-4 розряду, які мають досвід охорони громадського порядку. Чи підходять саме охоронники 3-4 розряду Замовникові? З повагою. Учасник.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до вимоги до пункту 2.1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен мати не менше 8 охоронці, Замовник не вимагає, щоб охоронники мали певні розряди. Таким чином, Замовнику підходять охоронники 3-4 розряду, які мають досвід охорони громадського порядку.
Дата відповіді:
06.09.2023 16:00