• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Кількість - 1 послуга варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008

Завершена

719 337.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 596.69 UAH
Період оскарження: 05.09.2023 12:31 - 10.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 2092b83a982c4e21b20a6ae2c78ea22f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-006204-a.c2
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на невідповідність прийнятого рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ “СБ ВІП-ГАРД” вимогам законодавства України з публічних закупівель. При оцінці тендерної пропозиції цього учасника Вами не була дана оцінка відповідності законодавчим вимогам з оплати праці цінової пропозиції. У калькуляції вартості охоронних послуг , наданій ТОВ “СБ ВІП-ГАРД”, (табл. 2, табл. 3) зазначається показник “Оплата праці” 27,90 грн. за одну годину, що значно менше встановленого на законодавчому рівні (ст. 8 ЗУ “Про Державний бюджет на 2023 рік”) мінімального розміру заробітної плати у погодинному вимірі — 40,46 грн. З урахуванням результатів проведеного аукціону розмір заробітної плати охоронників за одну годину буде ще нижчий, оскільки вартість однієї години охоронних послуг в цілому була зменшена з 36,70 грн. за одну годину (стартова пропозиція) до 29,68 грн. за одну годину (фінальна пропозиція). Слід зазначити, що офіційно працевлаштовані працівники охорони не можуть отримувати заробітну плату у нижчому розмірі ніж законодавчий розмір мінімальної заробітної плати у державі. Надання калькуляції вартості охоронних послуг вимагалося п. 3.7. розділу 3 Тендерної документації серед переліку документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Відповідно до абз.1 ч. 2 ст. 41 Особливостей “здійснення публічних закупівель...” тендерна пропозиція ТОВ “СБ ВІП-ГАРД” підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі. Вимагаємо провести додаткову оцінку тендерної пропозиції ТОВ “СБ ВІП-ГАРД” та прийняти рішення, що відповідає законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: UA-2023-09-05-006204-a.c2 Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-09-05-006204-a.c2, повідомляємо наступне: Нормативно-правовими актами не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні ціни на послуги з охорони. Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення», Суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Так, статтею 11 Закону України «Про ціни та ціноутворення», передбачено, що вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Зважаючи на те, що предмет закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) не відноситься до категорії державних регульованих цін, то ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" визначає очікувану вартість пропозиції самостійно. Відповідно до обгрунтування вартості послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою №46 від 20.09.2023 року. Ціна розрахована та сформована виходячи з обсягів послуг, передбачених технічною специфікацією та на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах необхідних для надання послуг та поточних цін на них. Пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" розрахована виходячи із звичайних цін, які склались на ринку охоронних послуг, послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. Також зниженню ціни на послуги сприяє державна компенсація на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні згідно Постанови КМУ від 20.03.2022 року №331. Таким чином, пропозиція учасник ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

надання юридично-консультаційних послуг, що може здійснюватися виконавцем.

Номер: c292da7ef1b049be956a6a0a0e399049
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-006204-a.c1
Назва: надання юридично-консультаційних послуг, що може здійснюватися виконавцем.
Вимога:
Шановний Замовнику! В п. 8. частини 5.2.1. Розділу V Вами зазначено:" 8. Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 5000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 копійок). " Оскільки, істотні умови договору не можуть бути змінені після його підписання до виконання зобов'язань у повному обсязі, Закон "Про публічні закупівлі" не передбачає можливості встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, повязаних з наданням послуг замовникові третьою особою). Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовують за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені Замовником до його тендерної документації. (Див. Рішення №622-р/пк-пз від 12.09.2016 в оголошенні UA-2016-08-03-000170-a). Майбутній учасник вимагає видалити зазначену вище вимогу(В п. 8. частини 5.2.1. Розділу V) з тендерної документації, яка порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та один з принципів здійснення закупівель визначених статтєю 5 Закону, а саме принцип відкритості і прозорості на всіх етапах закупівель. З повагою. Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-09-05-006204-a.c1, повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, Замовником враховано Вашу вимогу та буде внесено зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено