• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з інвентаризації земельних ділянок

Лот №1 - інвентаризація земельних ділянок зайнятих полезахисними лісовими смугами, розташованих на землях сільськогосподарського призначення (2848 ділянок орієнтовною площею 4025,4118 гектарів), Лот №2 – інвентаризація земельних ділянок водного фонду (35 ділянок орієнтовною площею 376,85 гектарів

Завершена

2 817 448.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 411.85 UAH
Період уточнення: 04.09.2023 16:14 - 13.09.2023 00:00
Відповідь надана

Положення Тендерної документації

Номер: 646fd391e6f14659a486f5da8843bd7e
Дата опублікування: 06.09.2023 15:19
Опис: 1.Відповідно до вимог підпункту 2.5. пункту 2 Додатку 2 для належного надання послуг учасник повинен мати, зокрема, фотограмметристів не менше 2 (двох осіб). Предметом закупівлі відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Розділу І Тендерної документації є послуги з інвентаризації земельних ділянок, за результатами якої має бути передана, зокрема, технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок. Технічними вимогами (специфікацією), що є Додатком 5, не передбачено види робіт, які повинні виконуватись і можуть бути виконані саме фотограмметристом, також не обґрунтованою є зазначена кількість таких спеціалістів, а саме «не менше 2 (двох осіб)». Вимоги до професійного складу юридичної особи, яка може бути розробником документації із землеустрою, встановлені частиною 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій», де зазначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Іншими чинними профільними нормативно-правовими актами не передбачено, що для розроблення документації із землеустрою, у тому числі і технічних документацій щодо інвентаризації земельних ділянок, обов’язковим є залучення фотограмметристів. Отже, єдиною вимогою до працівників розробника документації із землеустрою взагалі і за предметом закупівлі зокрема, є наявність у штаті за основним місцем роботи виключно сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Таким чином, вимоги Замовника суперечать законодавству та не обґрунтовані ні положеннями Технічних вимог, ні вимогами до виконання робіт за предметом закупівлі, також це не випливає зі складу матеріалів, які видаються замовникові послуг з інвентаризації земельних ділянок за результатами її проведення. Враховуючи вищесказане, просимо Замовника виключити положення/вимогу, встановлену підпунктом 2.5 пункту 2 Додатку 2, а саме: «фотограмметристів не менше 2 (двох осіб) (особи можуть залучатися Учасником на підставі цивільно-правових угод);», як таку, що є дикримінаційною та не відповідає вимогам законодавства. 2. Підпункт 4.1 пункту 4 Розділу І Тендерної документації предмет закупівлі визначено як: «Послуги з інвентаризації земельних ділянок (Лот №1 – інвентаризація земельних ділянок зайнятих полезахисними лісовими смугами, розташованих на землях сільськогосподарського призначення, Лот №2 – інвентаризація земельних ділянок водного фонду) (код ДК 021:2015 (CPV 2008) - 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії)». При цьому, для підтвердження наявності аналогічного досвіду «Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, предметом якого є закупівля інженерних послуг з інвентаризації земельних ділянок (код ДК 021:2015 (CPV 2008) - 71300000-1 Інженерні послуги).», що встановлено пунктом 3 Додатку 2 та приміткою до даного пункту . Просимо роз’яснити, чим обґрунтовується зазначення іншого коду ДК для аналогічного договору, порівняно з кодом ДК, що є предметом даної закупівлі? А також незрозумілим є вказаний предмет аналогічного договору «закупівля інженерних послуг з…». Формулювання Замовником предмету аналогічного договору як «закупівля інженерних послуг з інвентаризації земельних ділянок» не є типовим для даного виду робіт, не підтверджується вимогами та положеннями законодавства, протирічить предмету даної закупівлі та не обґрунтовується Технічними вимогами (специфікацією), що викладені Замовником у Додатку 5. Наголошуємо, що здійснюється закупівля послуг з інвентаризації, розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, а не інженерних послуг. Таким чином, вважаємо такі вимоги дискримінаційними та такими, що невиправданим чином обмежують можливість участі у закупівлі багатьох розробників технічних документацій щодо інвентаризації земельних ділянок, враховуючи специфічні формулювання предмету аналогічних договорів, що мають бути надані на підтвердження їх досвіду. Враховуючи предмет закупівлі, просимо привести у відповідність положення тендерної документації та Додатків до неї, виключивши з абзацу 2 пункту 3 Додатку 2 та примітки до нього код ДК 021:2015 (CPV 2008) - 71300000-1 Інженерні послуги, як такий, що не відповідає предмету закупівлі, а також фразу про те, що предметом аналогічного договору має бути саме «закупівля інженерних послуг». 3. Замовником у Додатку 1.2 до тендерної документації встановлена Форма забезпечення тендерної пропозиції, положення якої суперечать положенням пункту 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. А саме, у абзаці 5 пункту 3 Додатку 1.2 зазначено, що «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.» А у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено наступне: «За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації та у встановлені строки, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.» Просимо усунути суперечності та привести у відповідність умови (підстави), що підтверджують невиконання учасником/ принципалом своїх зобов’язань, зазначені у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації та у Формі забезпечення тендерної пропозиції (Додатку 1.2 до тендерної документації). 4. Також просимо уточнити правильну назву Замовника : Департамент агропромислового розвитку Полтавської обласної ДЕРЖАВНОЇ адміністрації (як вказано на майданчику) або Департамент агропромислового розвитку Полтавської обласної ВІЙСЬКОВОЇ адміністрації ( як вказано у Тендерній документації)? У випадку допущення помилки, просимо виправити та усунути невідповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Керуючись п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням Вашого звернення, замовником в межах встановлених строків буде внесено зміни до тендерної документації по даній закупівлі. Строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Дата відповіді: 08.09.2023 16:22