• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Друкована продукція з елементами захисту (22450000-9) (Паперова продукція 4 найменування)

Торги відмінено

12 675 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 126 754.80 UAH
Період уточнення: 04.09.2023 12:58 - 13.09.2023 00:00
Відповідь надана

Вимоги до матеріалу

Номер: c5aaaafed731434da26468f9490729a1
Дата опублікування: 08.09.2023 11:06
Опис: Згідно вимог технічної специфікації А01ХJ.04764-365:2022 (01) (далі – ТС) за посиланням https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2022/TC_posvidch_vsl_VSP_v_ZSU.pdf на Посвідчення військовослужбовця Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, пунктом 3.1.6. Вимоги до матеріалів даної ТС встановлено наступне : «Основні характеристики паперу для виготовлення бланка: склад – 50% деревинна целюлоза, 50 % бавовняна целюлоза; маса 1 м2 90 - 100 г; наявність двотонового водяного знака; власна флюоресценція – не більше 3%; наявність захисних волокон; наявність хімічного захисту; білість – не менше 80 %. Двотоновий водяний знак являє собою з'єднання по контурних лініях шестикутників, довжина яких 52 мм та висота 13 мм. Контурні лінії шестикутника товщиною 1,5 мм створені з темної частини водяного знака. ВСЕРЕДИНІ ШЕСТИКУТНИКА ЗНАХОДИТЬСЯ НАПИС “УКРАЇНА” ДОВЖИНОЮ 42 ММ, СТВОРЕНИЙ ЗІ СВІТЛОЇ ЧАСТИНИ ВОДЯНОГО ЗНАКА ЛІТЕРАМИ ВИСОТОЮ 6 ММ (РИСУНОК 1 ДОДАТКА 4). Обкладинка виготовляється із лідерину або його еквіваленту темно- коричневого кольору з тисненням на лицьовому боці фольгою золотавого кольору. Посвідчення зшивається захисною ниткою, яка має свічення під дією ультрафіолетових променів..»,. В той самий час, Додаток 4 до пункту 3.1.6 передбачає наступне «Зовнішній вигляд двотонового водяного знака з двох сторін аркуша паперу Двотоновий водяний знак являє собою аксонометричну проекцію прямокутного паралелепіпеда з довжиною бокових ліній 18 мм та ліній основи – 10 мм. Сполучення окремих водяних знаків по бокових лініях та лініях основи становить єдиний для аркуша паперу фоновий двоступеневий водяний знак.» та графічне зображення, ЯКЕ НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ вимог щодо наявності «НАПИС “УКРАЇНА” ДОВЖИНОЮ 42 ММ, СТВОРЕНИЙ ЗІ СВІТЛОЇ ЧАСТИНИ ВОДЯНОГО ЗНАКА ЛІТЕРАМИ ВИСОТОЮ 6 ММ (РИСУНОК 1 ДОДАТКА 4).». Надайте вичерпну відповідь які саме вимоги до матеріалу застосувати постачальнику для виготовлення даного бланку: ті, які передбачені пунктом 3.1.6. Вимоги до матеріалів, а саме: «Основні характеристики паперу для виготовлення бланка: склад – 50% деревинна целюлоза, 50 % бавовняна целюлоза; маса 1 м2 90 - 100 г; наявність двотонового водяного знака; власна флюоресценція – не більше 3%; наявність захисних волокон; наявність хімічного захисту; білість – не менше 80 %. Двотоновий водяний знак являє собою з'єднання по контурних лініях шестикутників, довжина яких 52 мм та висота 13 мм. Контурні лінії шестикутника товщиною 1,5 мм створені з темної частини водяного знака. ВСЕРЕДИНІ ШЕСТИКУТНИКА ЗНАХОДИТЬСЯ НАПИС “УКРАЇНА” ДОВЖИНОЮ 42 ММ, СТВОРЕНИЙ ЗІ СВІТЛОЇ ЧАСТИНИ ВОДЯНОГО ЗНАКА ЛІТЕРАМИ ВИСОТОЮ 6 ММ (РИСУНОК 1 ДОДАТКА 4). Обкладинка виготовляється із лідерину або його еквіваленту темно- коричневого кольору з тисненням на лицьовому боці фольгою золотавого кольору. Посвідчення зшивається захисною ниткою, яка має свічення під дією ультрафіолетових променів..» чи ті, які передбачені Додатоком 4 до пункту 3.1.6 «Зовнішній вигляд двотонового водяного знака з двох сторін аркуша паперу Двотоновий водяний знак являє собою аксонометричну проекцію прямокутного паралелепіпеда з довжиною бокових ліній 18 мм та ліній основи – 10 мм. Сполучення окремих водяних знаків по бокових лініях та лініях основи становить єдиний для аркуша паперу фоновий двоступеневий водяний знак.»?
Відповідь: Під час виготовлення посвідчення військовослужбовця Військової служби правопорядку у Збройних Силах України згідно ТС А01XJ.04764-365:2022 (01) слід використовувати двотоновий водяний знак "УКРАЇНА", зазначений в пункті 3.1.6. вимоги до матеріалів, та допускається використання паперу, який не погіршить якісні характеристики.
Дата відповіді: 08.09.2023 17:12
Відповідь надана

Про підтвердження фінансової спроможності

Номер: 22cfcadb6b27465daa64d805aed738b6
Дата опублікування: 05.09.2023 17:59
Опис: Відповідно до пункту 12.3 Оголошення для підтвердження фінансової спроможності, для юридичних осіб надається: - скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, 31.12.2021 та 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020, 2021 та 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, 2021 та 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39. При цьому фінансова спроможність, серед іншого, визначається: b. Відповідно до поданого Балансу (Звіту про фінансовий стан) або Балансу (форма 1-м) показник чистих активів (власного капіталу) (рядок 1495 графи 4) на кожну балансову дату вказану вище має мати значення більше нуля. Слід розуміти, що хоча законодавство і не містить конкретних вимог щодо обґрунтування замовниками встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію та його документального підтвердження, а тим паче конкретний механізм встановлення критерію фінансовою спроможності окрім посилання на обсяг річного доходу, вважаємо, що «показник чистих активів (власного капіталу) (рядок 1495 графи 4)» не має жодного відношення до дійсного визначення фінансової спроможності учасника, а також до обсягу річного доходу. Більш того, під час воєнного стану та збройної агресії російської федерації багато підприємств мають незадовільні показника чистих активів (власного капіталу) через значну дебіторську заборгованість у т.ч. державних підприємств, проте це аніяк не впливає на їх фінансову спроможність, що визначається обсягом поставок (доходом від реалізації відповідно до даних фінансової звітності). Обґрунтування: Частина третя статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». Тобто Закон визначає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується обсягом річного доходу (виручки). Це є цілком логічним: беруться показники реалізації учасником товарів, робіт, послуг за значний проміжок часу. Якщо учасник протягом року зміг отримати загальний обсяг виручки у сумі, що співрозмірна очікуваній вартості предмету закупівлі, то, певно, його фінансова спроможність є достатньою для виконання договору про закупівлю. Натомість показних власного капіталу у підприємства на певну конкретну дату (а не оборот за значний проміжок часу) жодним чином не характеризує його фінансову спроможність. Аналогічна позиція викладена у рішенні АМК від 30.10.2020 № 20241-р/пк-пз (закупівля UA-2020-09-22-013191-b). З урахуванням вищевикладеного, просимо прибрати дискримінаційну вимогу для учасників щодо підтвердження фінансової спроможності у вигляді показника чистих активів (власного капіталу) (рядок 1495 графи 4), який на кожну балансову дату має мати значення більше нуля, тим паче, що Оголошенням та законодавством встановлено інший механізм – в залежності від показника чистого доходу від реалізації продукції.
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 06.09.2023 18:03
Відповідь надана

Щодо зразків-еталонів

Номер: 12efe26e8bb64b28a4a939709710a934
Дата опублікування: 05.09.2023 17:34
Опис: Згідно з пунктом 3 Оголошення учасник повинен здійснити постачання продукції за технічними і якісними характеристиками у кількості, номенклатурі та у строки, які вказані Замовником у технічних вимогах. Згідно з Тендерною документацією «Посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби» виготовляється на відповідність Технічній специфікації та зразку-еталону. Проте вимоги щодо відповідності зразку-еталону встановлено лише щодо одного товару (Посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби). Всі інші товари за предметом закупівлі, виготовляються лише на відповідність нормативній документації та технічній специфікації на даний вид товару. Просимо надати пояснення чому саме «Посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби» виготовляється на відповідність зразку-еталону та ТС А01ХJ.04764-324:2021(01), а всі інші найменування лише на відповідність нормативній документації та ТС. Виходячи з вищенаведеного, просимо внести правки до Оголошення відповідно до яких увесь товар, який є предметом закупівлі, повинен виготовлятись за рівноцінних умов, а саме – відповідати нормативній документації, технічній специфікації та зразку–еталону або відповідати лише нормативній документації та технічній специфікації.
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 06.09.2023 17:56
Відповідь надана

Щодо механічної перфорації військового квитка офіцера запасу

Номер: d1fb26d3c2e04b8281f21dd465942608
Дата опублікування: 05.09.2023 17:34
Опис: Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості), юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно з даними частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Потенційний учасник ознайомившись із вимогами тендерної документації Замовника, вважає, що тендерна документація обмежує конкуренцію серед учасників та порушує принцип недискримінації Учасників й вважає, що у зв’язку із наявними порушеннями та дискримінацією штучно виключені з участі в даній Закупівлі потенційні учасники, що підтверджується наступним: Предмет закупівлі Друкована продукція з елементами захисту (22450000-9) (Паперова продукція 4 найменування), визначений у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сформований із чотирьох конкретних видів продукції, а саме: 1) Посвідчення офіцера Збройних Сил України; 2) Військовий квиток офіцера запасу; 28) Посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби; 30) Посвідчення військовослужбовця Військової служби правопорядку у Збройних Силах України. Замовник дійсно поєднав поліграфічну продукцію в одну закупівлю, проте окремий предмет закупівлі, а саме – «Військовий квиток офіцера запасу» виготовляється з використанням механічної перфорації (яка раніше використовувалась на паспорті громадянина України у формі книжечки) на відміну від інших бланків, які також є предметом закупівлі. Технологію механічної перфорації, в т.ч. відповідне дороговартісне обладнання, має у своєму розпорядженні лише один конкретний суб’єкт господарювання – Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». Поєднавши в предметі закупівлі такий бланк з іншою поліграфічною продукцією, Замовник штучно обмежив конкуренцію. Законодавством та Замовником передбачено та встановлено чіткі технічні вимоги щодо кожної частини предмета закупівлі, в тому числі й до «Військового квитка офіцера запасу», який виготовляється відповідно до Наказу МОУ від 27.03.2018 №130 та ТС A01XJ.07154-029:2020 (02), (mil.gov.ua/content/ddz/TY_2020/vk_2020.pdf). Так, Технічна специфікація Міністерства оборони України «Військовий квиток офіцера запасу» ТС А01XJ.07154-029:2020 (02)” містить наступні технічні вимоги частини предмета закупівлі (товару): «3.1.4. Вимоги до нумерації та серії предмета: Серія предмета, що складається з двох літер, надрукована офсетним способом друку на внутрішньому лівому боці обкладинки. Нумерація з шести цифр виконана на внутрішньому лівому боці обкладинки високим способом друку захисною фарбою чорного кольору, яка набуває зеленого свічення під дією УФ-випромінювання. Внизу на першій, третій, п’ятій, сьомій, дев’ятій, одинадцятій, тринадцятій, п’ятнадцятій, сімнадцятій, дев’ятнадцятій, двадцять першій, двадцять третій, двадцять п’ятій, двадцять сьомій, двадцять дев’ятій, та тридцять першій сторінках способом механічної перфорації виконано серію, що складається з двох літер, та нумерацію з шести цифр. Нумерація та серія бланка наведена у додатку 5.». При цьому «спосіб механічної перфорації» передбачений лише до «Військового квитка офіцера запасу», а окремо наказом МОУ від 27.03.2018 №130 не встановлена відповідна технічна вимога. Таким чином дана вимога є дискримінаційною для нас, як для потенційного Учасника торгів, оскільки «спосіб механічної перфорації», а також відповідне обладнання для механічної перфорації в Україні має лише один виробник - Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (ідентифікаційний код за ЄДР – 16286441), що використовувало цю технологію при виготовленні паспорта громадянина України старого зразка (у вигляді книжечки з блакитною обкладинкою) та, відповідно, зможе взяти участь у цій закупівлі лише цей один виробник, хоча інші предмети закупівлі можуть виготовляти інші поліграфічні підприємства. Отже, зважаючи на те, що Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» займає монопольне становище у виготовленні відповідної продукції (що містить механічну перфорацію серії та номера документа на внутрішніх сторінках), ми, як потенційний Учасник, просимо розділити частини предмета закупівлі, виокремивши частину предмета закупівлі – «Військовий квиток офіцера запасу» в окрему закупівлю або лот, що в свою чергу надасть змогу іншим учасникам та нам, як потенційному Учаснику торгів, взяти участь у відповідній закупівлі на конкурентних засадах. Поєднання у тендерній документації різної за технологією виготовлення поліграфічної продукції порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у даній закупівлі, та принципи недискримінації учасників відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Окремо хочемо наголосити, що у нас як у потенційного Учасник процедури закупівлі є досвід багатьох років у сфері друку різноманітної продукції з елементами захисту, однак ми на жаль позбавлені можливості взяти участь в конкретній закупівлі через таке необґрунтоване поєднання продукції. З огляду на зазначене, просимо: 1. Внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відокремити частину предмета закупівлі – «Військовий квиток офіцера запасу» в окрему закупівлю.
Відповідь: Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 06.09.2023 18:02