-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 – природний газ для навчальних корпусів; Лот №2 – природний газ для гуртожитків.
Завершена
1 192 567.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 875.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 875.00 UAH
Період уточнення:
07.03.2018 14:16 - 12.03.2018 14:30
Відповідь надана
Щодо сертифікації природного газу
Номер:
edde39f486234e38a2f7cbef0b674fe7
Дата опублікування:
12.03.2018 14:13
Опис:
Пунктом 12 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи “ Копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством)"
. Однак, відповідно до пункту 13.2 Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Держспоживстандарту України 01.02.2005 № 28 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746) сертифікації в Україні підлягають тільки паливні гази, які належать до нафтопродуктів, а саме газ нафтовий скраплений, газ природний компримований згідно з ДСТУ ГОСТ 27577:2005 “Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови”, ДСТУ 4047-2001 “Гази вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання. Технічні умови”, ГОСТ 27578-87 “Газы углеводородные сжиженные для автомобильного транспорта” РАЗОМ З ТИМ ПРИРОДНИЙ ГАЗ ДЛЯ ПРОМИСЛОВОГО ТА КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ПОСТАВЛЯЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ГАЗОТРАНСПОРТНУ СИСТЕМУ (ГАЗОРОЗПОДІЛЬЧУ МЕРЕЖУ) ЗГІДНО З ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) "ГАЗЫ ГОРЮЧИЕ ПРИРОДНЫЕ ДЛЯ ПРОМЫШЛЕННОГО И КОММУНАЛЬНО-БЫТОВОГО НАЗНАЧЕНИЯ. ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ" НЕ ПІДЛЯГАЄ СЕРТИФІКАЦІЇ. Природний газ не є продуктом процесу переробки, а є корисною копалиною і тому суттєво впливати на його фізико-хімічні властивості не можливо. Норми та вимоги фізико-хімічних показників (ФХП) на відповідність стандарту ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) "Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия" контролюють видобувні та транспортуючі організації, подаючи газ в державні магістральні газопроводи. Впливати на ФХП природного газу неможливо, окрім видалення незначної певної вологи та домішок за допомогою фільтрації на регуляторних пунктах Оператора ГТС та Операторів ГРМ. Разом з тим, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС) відповідальним за якість газу є: 1) у точках входу (крім точок входу на міждержавному з'єднанні) - оператори суміжних систем, суміжні газовидобувні підприємства, які подають природний газ до газотранспортної системи в точці входу. У точках входу на міждержавному з'єднанні відповідальним є замовник послуг транспортування; 2) у точках виходу - оператор газотранспортної системи. При цьому згідно з абзацом другим пункту 4 розділу ІІІ Кодексу ГТС у разі якщо до точки входу/виходу до/із газотранспортної системи природний газ надходить одночасно від різних джерел, визначення ФХП природного газу, що транспортується до точки входу/виходу ГТС, проводиться після точки змішування. Відповідно до розділу І Кодекс газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс ГРМ) якість природного газу - це параметри фізико-хімічних показників природного газу, які мають відповідати вимогам цього Кодексу. Згідно з абзацом другим пункту 7 розділу І Кодексу ГРМ Оператор ГРМ відповідає за якість природного газу з моменту його надходження в ГРМ до моменту його передачі в пунктах призначення. Таким чином, відповідно до чинного законодавства відповідальними за якість (ФХП) природного газу у газотранспортній системі є оператор ГТС (ПАТ “УКРТРАНСГАЗ”), а природного газу, який постачається кінцевому споживачеві (замовнику процедури закупівлі) є оператор ГРМ (у даному випадку ПАТ “ЛЬВІВГАЗ”).
Від місця та часу якість газу не залежить, оскільки газ йде з однієї газотранспортної системи залежно від маршрутів транспортування практично з однаковими характеристиками. Якісні показники природного газу, який постачається замовникам (споживачам) на території Львівської області визначаються щомісячно у Паспортах фізико-хімічних показників газу за відповідним маршрутом, які оприлюднені в установленому порядку на офіційному веб-сайті http://utg.ua/utg/business-info/yakst-gazu.html та веб-сайті ПАТ “ЛЬВІВГАЗ” https://lv.104.ua/ua/for-clients/jakist-gazu).
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення додатку 5 у відповідність до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Держспоживстандарту України 01.02.2005 № 28
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дані зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2018 16:52
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в частині укладення аналогічних договорів з бюджетними установами лише протягом 2015 -2016 рр..
Номер:
6808bab76230412eb80b03d6a5c7e3b3
Дата опублікування:
12.03.2018 14:10
Опис:
Пунктом 11 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи “ У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору З БЮДЖЕТНОЮ УСТАНОВОЮ (ЗА ПЕРІОД 2015-2016 Р.Р), що вказаний у довідці, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, а також позитивного листа – відгука від замовника з зазначенням його найменування, коду ЄДРПОУ, ПІБ та контактних даних особи, яка підписала відгук, номеру, дати ТА ПІДСТАВ (ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ) укладання відповідного договору..”.
З цього випливає, що аналогічним договором може бути лише договір, який укладений виключно з бюджетною установою у період 2015-2016, при чому виключно за результатами здійснення процедур закупівель.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". (При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників наявності документально підтвердженого досвіду виконання двох і більше аналогічних договором, а також обмежуватися лише договорами з бюджетними установами чи лише за результатами здійснення процедур закупівель.
Крім того, положення пункті 11 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації є дискримінаційними стосовно постачальників природного газу, які зареєстровані та здійснюють господарську діяльність після 01.01.2017 року. та отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 16 лютого 2017 року № 201
У зв’язку з викладеним просимо внести зміни до тендерної документації (пункт 11 розділу 1 Додатку 2) виключивши дискримінаційні умови, а саме: в частині
1) слова і цифри“ З БЮДЖЕТНОЮ УСТАНОВОЮ (ЗА ПЕРІОД 2015-2016 Р.Р)” ……….. замінити словами і цифрами “(ЗА ПЕРІОД 2015-2017 Р.Р)”
2)виключити слова “ ТА ПІДСТАВ (ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ) ”
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дані зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2018 16:52
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в частині вимог до дообладнання та матеріально-технічної бази.
Номер:
ed4adf359f7d4efcb5c633a67b9ab2e3
Дата опублікування:
12.03.2018 13:58
Опис:
Пунктом 9 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи “ Довідка (оригінал) складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями, ТРАНСПОРТОМ, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо), яка МАЄ ЗАПЕВНИТИ ЗАМОВНИКА ПРО СПРОМОЖНІСТЬ УЧАСНИКОМ ВИКОНАТИ ДОГОВІРНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ, З ВІДПОВІДНОЮ КОПІЄЮ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОВІДЦІ.”.
Зазначена вимогам містить оціночне поняття та надає замовнику невиправдані, надзвичайно широкі дискреційні повноваження в частині “ВПЕВНЕНОСТІ” ЗАМОВНИКА ПРО СПРОМОЖНІСТЬ УЧАСНИКОМ ВИКОНАТИ ДОГОВІРНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ.
Керуючись даним пунктом, замовник, через “ВІДСУТНІСТЬ ВПЕВНЕНОСТІ” зможе відхилити будь-яку тендерну пропозицію будь-якого учасника, що складає значний корупціогенний фактор у діяльності замовника.
Крім того, зазначені вимоги, зокрема частині наявності ТРАНСПОРТУ, не відповідають Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 16 лютого 2017 року № 201 (далі – ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ),
Так згідно з пунктом 7 пункту 2.2 Ліцензійних умов При провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен провадити ліцензовану діяльність ВИКЛЮЧНО З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ЗАЗНАЧЕНІ У ВІДОМОСТЯХ ПРО НИХ, ЯКІ ПОДАНІ ДО НКРЕКП ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ЦИХ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ.
При цьому, згідно з пунктом 1.3 Ліцензійних умов “ЗАСІБ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – це БУДІВЛІ І ПРИМІЩЕННЯ, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ У ВЛАСНОСТІ ЧИ КОРИСТУВАННІ ЛІЦЕНЗІАТА, ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИЙОМУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ та ПЕРСОНАЛЬНИЙ ВЕБ-САЙТ ліцензіата в мережі Інтернет, ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЙ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ (ТЕЛЕФОН, E-MAIL).
Жодних інших вимог до обладнання та матеріально-технічної бази постачальника природного газу ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ та інші акти чинного законодавства, в тому числі щодо наявності власного транспорту.
Таким чином, зазначені вище вимоги 9 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації не гуртуються на законодавстві, є безпідставними та дискримінаційними.
Виходячи з викладеного вище, просимо внести міни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних вимог і приведення умов документації у відповідність з вимогами чинного законодавства, а саме
у пункті 9 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації слова "ПРИМІЩЕННЯМИ, ТРАНСПОРТОМ, ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ ТА КОМП’ЮТЕРНОЮ ТЕХНІКОЮ, ЗАСОБАМИ ЗВ’ЯЗКУ ТОЩО), ЯКА МАЄ ЗАПЕВНИТИ ЗАМОВНИКА ПРО СПРОМОЖНІСТЬ УЧАСНИКОМ ВИКОНАТИ ДОГОВІРНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ, З ВІДПОВІДНОЮ КОПІЄЮ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОВІДЦІ" замінити словами “ ЗАБЕЗПЕЧЕНІСТЬ УЧАСНИКА ЗАСОБАМИ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДПОВІДНО ДО ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 16 ЛЮТОГО 2017 РОКУ № 201 ”
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дані зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2018 16:52
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в частині подання скан-копії диплома про освіту у сфері газопостачання
Номер:
d7fe1e5d964e42e48bfa3043b6607308
Дата опублікування:
12.03.2018 13:40
Опис:
Пунктом 10 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи “Довідка що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, освіту та досвід У СФЕРІ ГАЗОПОСТАЧАННЯ. На підтвердження даної інформації надається сканкопія диплома про освіту У СФЕРІ ГАЗОПОСТАЧАННЯ. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf) ”.
Зазначена вимога не ґрунтується на вимогах чинного законодавства є безпідставною, та дискримінаційною стосовно учасників, які в установленому порядку отримали ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, відповідають Ліцензійним умовам , затвердженим постановою НКРЕКП від ___ (далі – ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ), але не мають у штаті працівників зі вищою освітою У ГАЛУЗІ ГАЗОПОСТАЧАННЯ.
Відповідно до пункту 2.7 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ
“При провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких кадрових вимог:
1) провадження ліцензованої діяльності здійснюється під керівництвом посадових осіб, які мають ступінь вищої освіти, достатній для успішного виконання професійних обов’язків;
2) ліцензіат (здобувач ліцензії) оформляє трудові відносини з персоналом шляхом укладення трудових договорів відповідно до вимог Кодексу законів про працю України.”.
При цьому ні ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ, ні інші акти чинного законодавства:
1) не містять вимог щодо напряму підготовки, спеціальності, спеціалізації, галузі знань, з яких керівник постачальника здобув вищу освіту,
2) не вимагають наявності у постачальника природного газу працівників, які мають вищу освіту саме У ГАЛУЗІ ГАЗОПОСТАЧАННЯ
Таким чином зазначена вище вимога пункту 10 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації не відповідає ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ
Виходячи з виколаденого вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині усунення зазначених вище дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, а саме: у пункті 10 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації виключити слова “У ГАЛУЗІ ГАЗОПОСТАЧАННЯ ”
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дані зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
13.03.2018 16:52