-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по вул. Лермонтова в м. Тернівка Дніпропетровської області"
Завершена
3 512 668.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 563.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 563.34 UAH
Період уточнення:
04.09.2023 10:22 - 09.09.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
ddedc84f532a4285b55df72591e91f29
Дата опублікування:
07.09.2023 12:04
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації до закупівлі вказано: "Аналогічними вважаються договори, які за складом основних видів робіт відповідають Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ». Аналогічними не вважаються договори підряду та субпідряду, які надає учасник лише на один вид робіт. Копії аналогічних договорів та відгуки мають бути надані на об’єкти, роботи по яким виконані в повному обсязі". Технічним завданням передбачено виконання робіт за наступними розділами: Розділ 1.Демонтаж Розділ 2. КЛ-0,4 кВ Розділ 3. ПЛ-0,4 кВ Розділ 4. Опори освітлення Розділ 5. Обладнання Розділ 6. Заземлення Розділ 7. Влаштування бруківки Розділ 8. Пусконалагоджувальні роботи. Питання: Чи буде вважатися аналогічним договір, згідно якого виконувались аналогічні роботи з реконструкції, але не 100% робіт співпадає, наприклад - відновлення покриття відсутнє, або замість улаштування бруківкі- улаштування асфальту або відновлення газонів? Скільки з розділів повинно співпадати?
Відповідь:
Аналогічними вважаються договори, які включають перелік електромонтажних робіт відповідно до технічного завдання (додаток 3) до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.09.2023 14:16
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога тендеру щодо надання акту обстеження
Номер:
94c75ddd089942d89756e8a45970edd6
Дата опублікування:
06.09.2023 10:49
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику!
Пунктом 2.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що серед документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, учасники також надають Акт сумісного обстеження з балансоутримувачем вуличної мережі освітлення.
Балансоутримувач: комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство».
Адреса: м. Тернівка, вул. Маяковського, 29.
Контактна особа: Кривозуб Олександр Васильович, 0956595952.
Вважаємо, що встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту сумісного обстеження з балансоутримувачем вуличної мережі освітлення» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель, адже обстеження учасником разом з балансоутримувачем вуличної мережі освітлення і підписання акту відбувається поза електронною системою закупівель та ставить в залежність учасника закупівлі від волі балансоутримувача, адже акт сумісного обстеження повинен бути підписаний між Учасником та Балансоутримувачем, що надає можливість останньому зловживати своїми повноваженнями.
Наявність такої вимоги штучно обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників.
Більше того, підписання акту створює та свідомо провокує ситуацію, коли Замовник буде обізнаний про всіх потенційних учасників.
Підтвердженням необхідності внесення змін до ТД, шляхом видалення дискримінаційної вимоги є і той факт, що надання акту обстеження неодноразово було предметом розгляду скарг в Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та дискримінаційність даної вимоги є висвітлена у стійкій практиці, зокрема у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 3666 -р/пк-пз від 26.02.2021 р. за результатами розгляду скарги UA-2021-02-08-002190-c.b1:
«Скаржник зазначає, що в додатку 4 до Документації пункт 2 міститься вимога: "2. учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкту у період уточнення, для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт про що складається акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, які не були на об'єкті будуть відхилені". Скаржник звертає увагу, що встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо надання акту огляду об'єкта у період уточнення з підписом керівника змовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у учасників.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Слід зазначити, що з підстав, незалежних від учасника керівником Замовника може бути не підписаний зазначений акт. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть здійснити попередній огляд об’єкту у період уточнення, для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт та нададуть акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Крім того, вищезазначений акт від незалежних від учасника обставин може бути не підписаний. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель».
Відтак, наразі дискримінаційна вимога тд щодо надання «акту сумісного обстеження з балансоутримувачем вуличної мережі освітлення», що засвідчує ознайомлення учасника з об’єктом, копія якого подається учасником у складі пропозиції, ставить можливість нашої участі у закупівлі у залежність від зовнішніх суб’єктивних чинників – бажання балансоутримувача підписати такий акт тому чи іншому потенційному учаснику, в тому числі надати його у досить стислі строки, є дискримінаційним по відношенню до учасників адже ставить їх у нерівні умови, обмежує в участі у закупівлі та штучно без об’єктивних причин обмежує конкуренцію і звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Тому, просимо усунути дискримінаційну умову Тендерної документації, шляхом видалення вимоги про подання Акту сумісного обстеження з балансоутримувачем вуличної мережі освітлення.
Відповідь:
Доброго дня! Ваші зауваження враховані. Пункт 2.4. Додатку 2 тендерної документації виключено.
Дата відповіді:
07.09.2023 13:37